Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Ik werd vanochtend gebeld "Jij oven nog te koop?!" Nou ja hoor, meneer. "Ik nu ophalen, jij 35 euro krijgen ipv vraagprijs 50!" Nou, vooruit dan, ik moet er nu écht vanaf en vorige keer had ik 'm ook verkocht voor 35 euro, alleen mailde zij precies om 7 uur dat ze 'm toch niet wilde (hadden om 7 uur afgesproken). Meneer komt samen met z'n (nog slechter Nederlands sprekende) vader de oven ophalen. Had maar 29 euro bij. Tsja, dat was niet de afspraak. Zuchtend en steunend geld gaan wisselen, komt terug, laadt de oven in. "Jij nog andere dingen te koop? Tv ofzo?" Nou ehh, nee, sorry.
_l_amanda_l_ schreef:Saskiaatje schreef:Had maar 29 euro bij.
Oh, dat vind ik ZO frustrerend altijd. Je gaat wat kopen, neem genoeg geld mee![]()
Maar gelukkig trapte je er niet in!
ShauniBef schreef:Saskia, jij trekt wel echt die stumperds aan he?
EliseBrouwer schreef:Nou, ik heb het eerlijk gezegd 1x gehad met 50 cent!Ik moest €24,50 betalen en gaf hem €25,- Die man is de hele buurt afgegaan (duurde ongeveer 15 minuten) om geld te wisselen, ookal had ik hem gezegd dat hij het mocht houden! Hij zei: We hebben €24,50 afgesproken, niet meer en niet minder! Ik was met mijn zusje en hebben op de terugweg in de auto helemaal vlak gelegen! Het ging overigens om een kleine koelkast
EliseBrouwer schreef:Nou, ik heb het eerlijk gezegd 1x gehad met 50 cent!Ik moest €24,50 betalen en gaf hem €25,- Die man is de hele buurt afgegaan (duurde ongeveer 15 minuten) om geld te wisselen, ookal had ik hem gezegd dat hij het mocht houden! Hij zei: We hebben €24,50 afgesproken, niet meer en niet minder! Ik was met mijn zusje en hebben op de terugweg in de auto helemaal vlak gelegen! Het ging overigens om een kleine koelkast