Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Roosch schreef:Om 10 uur vanavond wordt er een bericht verzonden wie het geld naar welke borger mag overmaken en hoeveel het bedrag is.
Ik heb wel goed nieuws voor jullie; Het bedrag is lager gebleven dan wij hadden verwacht.
Op dit moment komt het bedrag op iets minder dan 30 cent uit.![]()
![]()
Hoewel het een klein bedrag is wil ik wel graag dat er door iedereen betaald wordt. Daarom ga ik zo even overleggen wat de deadline is voor het overmaken van het geld.
Of bedoelde je dat niet met 'kan hopelijk gewoon'? Roosch schreef:Om 10 uur vanavond wordt er een bericht verzonden wie het geld naar welke borger mag overmaken en hoeveel het bedrag is.

Roosch schreef:Om 10 uur vanavond wordt er een bericht verzonden wie het geld naar welke borger mag overmaken en hoeveel het bedrag is.
Ik heb wel goed nieuws voor jullie; Het bedrag is lager gebleven dan wij hadden verwacht.
Op dit moment komt het bedrag op iets minder dan 30 cent uit.![]()
![]()
Hoewel het een klein bedrag is wil ik wel graag dat er door iedereen betaald wordt. Daarom ga ik zo even overleggen wat de deadline is voor het overmaken van het geld.

Goed plan. vencedor schreef:@waderers vindt het nogal onpersoonlijk? Of komt er nog meer op?
saskiakefie schreef:Mag het niet wat meer als 30 cent?Kan dat wel zo'n klein bedrag via internetbankieren?