Is niet veel soeps op te vinden. Ben al aan het zoeken. Wrap belt komt ook niet veel uit. Hetzelfde voor tie belt of een combinatie van het voorgaande.
Ik ben op zoek naar die doos met kaartjes met allemaal lieve tekstjes.. Iemand toevallig het linkje? Heb me rotgezocht en weet dat meerdere mensen uit dit topic m hebben gekocht, maar kan 'm niet vinden en heb ook geen idee waar ik op moet zoeken op Ebay
In het echt vind ik die hoofdstellen qua kwaliteit nooit zo geweldig moet ik eerlijk zeggen, dat zal met deze waarschijnlijk geen uitzondering zijn.
Net een autohouder voor mn telefoon gekocht, kan niet wachten tot ik mn rijbewijs heb Nog een engels boekje met poems wat in Nederland niet verkrijgbaar is, een keyboardcover en een goedkoop hoesje voor m'n telefoon. En een roze usb snoertje bijpassend bij mn autolader
Nouka
Geplaatst: 29-08-12 00:10
Lekkere verzendkosten heeft dat hoofdstel Wel mooi inderdaad
Naja het hoofdstel wat ik nu heb is ook slecht. Maar ik heb nog geen echt goede goedkope hoofdstellen gezien die ik ook nog zo mooi vind.
Hij moet niet gelijk uit elkaar vallen natuurlijk.
Er staat dat hij bruin is maar ik zie toch echt een zwarte.. Ik wil eigenlijk de verkoper mailen of hij misschien andere foto's heeft. Kan het natuurlijk niet vinden
Heeft Agradi niets in z'n assortiment zitten dat binnen je budget past en je mooi vindt?
Daphne__
Geplaatst: 29-08-12 00:22
Ik wil nogsteeds eens wat kopen via Ebay... Maar ben zo bang dat er nog extra dingen bijkomen Is Ebay 100% betrouwbaar? En kunnen er onverwachts kosten bij komen (Op vzk na)?
Klopt, als je twijfelt kan je 't altijd hier in het topic zetten, en dan kunnen we wel zeggen of er kosten bijkomen of niet
Daphne__
Geplaatst: 29-08-12 00:35
Oke, super! Als ik wat zie wat ik wil kopen, dan zet ik hem hier wel even neer Je zult namelijk net zien dat ik weer iets heb waar extra kosten bijkomen