Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Quinta_x schreef:Laatst was ik via marktplaats benadert geweest door een engelstalige syriër die in de oliebussiness werkte. Hij vroeg of hij me 7 miljoen euro mocht opsturen zodat ik dat zou bewaren op een veilige plaats voor hem, want zijn land zat momenteel in de oorlog. Als de oorlog voorbij was kwam hij het geld wel weer terug ophalen en was 20% voor mij. En mijn paard nam ie dan ook wel mee! Terwijl ik (in het nederlands) bij mijn advertentie schreef dat ik een goed plekje zoek voor mijn paard. Ik dacht ja daaag!
Gekke mensen
Samiyah schreef:x_Quinta_x schreef:Laatst was ik via marktplaats benadert geweest door een engelstalige syriër die in de oliebussiness werkte. Hij vroeg of hij me 7 miljoen euro mocht opsturen zodat ik dat zou bewaren op een veilige plaats voor hem, want zijn land zat momenteel in de oorlog. Als de oorlog voorbij was kwam hij het geld wel weer terug ophalen en was 20% voor mij. En mijn paard nam ie dan ook wel mee! Terwijl ik (in het nederlands) bij mijn advertentie schreef dat ik een goed plekje zoek voor mijn paard. Ik dacht ja daaag!
Gekke mensen
Nou lijkt me een goede deal, ik zeg doen![]()
CoSnuf schreef:Tjeeeeee!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik een dressuur zadel op mp staan.
Een al wat ouder zadel. Zadel is nog wel in goede staat alleen niet zo mooi meer.
Vandaar ook dat ik er de vraag prijs van €60,00 heb neer gezet.
Krijg ik een mail, of ik dit wil op meten en dat wil op meten..... Nou allemaal netjes gedaan. Nooit meer reactie.
Op de foto heb ik het zadel op een bokje liggen met daar onder ook een dekje en een bontje (het zadel kan zo op 2 manieren bekeken worden. Kaal en aangekleed.
Krijg ik mail: Of het dekje en het bontje bij het zadel horen. Zoja dan bied ik €38,00
Ik vind voor een zadel van €60,00 mag je natuurlijk vragen stellen want je wil geen €60,00 weg gooien.
Een tegen bod mag ook iedereen doen. Maar zo laag? En dan ook nog het dekje en het bontje erbij willen hebben, die hebben me samen al ruim €100,00 gekost.
Niet iedereen heeft weet van wat spullen kosten, maar toch krijg ik van zo'n reactie een hoge bloeddruk haha
anne_bento schreef:Echt de meest gekke verhalen komen voorbij..
Ik had wat vissen gratis af te halen gezet op marktplaats. Krijg daar altijd veel reacties op, zo ook van een man hier uit de buurt. Die wilde er graag een paar komen ophalen.
Diezelfde avond nog zou hij langskomen om 8 uur. Aangezien wij zelf op mijn vaders huis paste, en ik naar stal moest, zou mijn vriend zorgen dat hij even langs huis ging om 8 uur.
Om 10 voor 8 krijg ik een boos mailtje van de man dat er niemand open deed! Ik heb mijn vriend gebeld, die was om 5 voor 8 bij ons thuis en er was niemand. Kortom die man kwam 10 minuten te vroeg em toen was er nog niemand thuis.
Heb netjes teruggemaild dat we om 8 uur hadden afgesproken en er toen ook gewoon iemand was, en of hij een nieuwe afspraak wilde maken. Kreeg een kwade mail terug dat hij het belachelijk vond dat hij voor niks gekomen was en hij de vissen niet meer hoefde te hebben.....
Rare mensen.
Tova schreef:Ik verkoop hoge achterbeen beschermers, zijn bij de divoza te koop voor €24,95. Ze zijn 5 keer gebruikt en hebben dus de normale gebruikers sporen. Ze gaan voor minimaal 12,50 weg, bied er iemand 7.50. pff
Batlow schreef:Tova schreef:Ik verkoop hoge achterbeen beschermers, zijn bij de divoza te koop voor €24,95. Ze zijn 5 keer gebruikt en hebben dus de normale gebruikers sporen. Ze gaan voor minimaal 12,50 weg, bied er iemand 7.50. pff
Maar dan betaal je dus 12,50 + 6,75? Dan is het totaal 19,25... kan je net zo goed voor 5 euro meer nieuwe kopen...