Met een creditcard (of ander pasje die een beetje stevig is) werkt het beste Gewoon voorzichtig 1 kant beginnen en dan langzaam erop schuiven. Als je dan zo'n luchtbel hebt, gewoon weer een stukje terug en opnieuw proberen
Zo heb het halster gekocht, 12,20 dollar is de verzendkosten naar Kansas, Diana, waar ik verblijf, is erg benieuwd naar de kwaliteit van het halster Zij heeft zelf een aantal showhalters die echt erg prijzig waren, dus ze was verbaasd over de prijs
Sorry, you are not allowed to purchase this item This item is only available to buyers who have not purchased 1 or more items from this seller in the past 10 days. You can contact the seller for more information, or find similar items offered by other sellers.
Even een vraagje, en ik wil niet pietluttig zijn hoor maar..
ik had dus een potj acrylpoeder besteld, heel leuk kwam dat binnen vandaag. Ik doe het envelopje open, pak het potje eruit, en ik had witte vingers. De deksel sluit niet goed meer, dus er was wat poeder uit. Ik moet er dus alleen even om denken dat ik het potje rechtop ergens neer zet, maar er mist niet heeeeel veel uit, gewoon een beetje. Ik denk dat ie wat in de knel heeft gezeten met de post ofzo. Zouden jullie mailen om een nieuwe? Of gewoon zo laten, en ooit als 't op is gewoon andere bestellen?
Ik was niet van plan om een berichtje te sturen, maar ik zou net feedback achterlaten en toen twijfelde ik even of ik het zou vermelden. Is misschien beetje sneu als de verkoper dat dan leest, zonder dat ik er eerst heen gemaild heb.