wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 08:46

Is het in preciepe dus eigenlijk ook. Maar omdat er toch vraag naar was, verkoopt de turkse bakker hier het wel. Veel mensen komen dan zo'n turks brood halen (was echt heel lekker is) en dan nemen ze nog een croissantje voor onderweg mee. Ondanks zijn geloof heeft deze bakker daar slim op ingespeeld.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 08:48

haha dat is inderdaad wel slim ja ;)

Ik was maandag in de winkel aan het werk en toen kwam er iemand binnen die duits sprak (van wat ik had opgevangen) dus ik tegen de klant duits terug praten, bleek dat ze wel Nederlands was haha
dat was ook niet zo handig. Gelukkig kon de klant er wel om lachen :D

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:30

Believe schreef:
Best wel genant, als je over straat loopt met een doodmager trekpaard van de slacht, en er 2 meisjes aankomen en roepen; Wat heeft u een lief paard mevrouw!
Noh, ben ik 12 en wordt ik al aangezien voor mevrouw.. :')

Van de slacht? heb je hem meegenomen?

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:53

SienenIvo schreef:
Dan kon je toch naar de kantine gezien gaan en vragen of ze wc papier hadden?

Zo luxe is het hier niet. Wij hebben geen kantine.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 15:05

Keertje regende het erg hard en rende ik Amsterdam Centraal station in om de trein te halen. De vloer loopt daar schuin af en blijkt dus nogal glad te zijn...... maakte me daar toch een glijer! Eerst in de split, daarna spagaat en vervolgens nog een soort buikschuiver... :') :o en een scheur in mijn broek

Was redelijk genant ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 15:13

DozenPower schreef:
Believe schreef:
Best wel genant, als je over straat loopt met een doodmager trekpaard van de slacht, en er 2 meisjes aankomen en roepen; Wat heeft u een lief paard mevrouw!
Noh, ben ik 12 en wordt ik al aangezien voor mevrouw.. :')

Van de slacht? heb je hem meegenomen?

Eigenaar werkt bij slachterij en is de eigenaar daarvan, dit beestje kwam van een slagershandelaar en was doodmager, liep kreupel en had zware mok en zelfs de maden zaten in zijn sokken, ze twijfelde, ze kon hem wel laten slachten maar ze kon hem ook meenemen dus heeft ze hem bij haar huis neer gezet en sokken gewassen en medicijnen gegeven, mok en maden zijn nu weg, loopt alleen nog stijf, is mager en heeft geen conditie, maar dat komt nog wel. :)

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 15:35

Was ooit een in de zoomarkt, en daar hebben ze ook spulletjes (mokken, zo van die lapjes voor onder je bord,...). Ben ik aan het kijken naar die spulletjes, zegt m'n moeder van: 'kom eens terug, straks breek je iets.' mijn antwoord: 'Ik ben geen klein kind maar hoor, ik breek acht niks. *had zo'n lapje voor onder je bord waar ik de naam niet van weet :') vast* Kijk! Dit is niet eens breekbaar, wil ik het terugleggen...BAM! Vat er zo'n koffietas aan diggelen. 'Oke, dat is wel breekbaar, maar het was niet mijn schuld!' m'n moeder: 'aah verdorie! Jij breekt toch echt alles hé! en wie z'n schuld dan wel ?' ik: 'zwaartekracht... :') ' Moest gelukkig niks betalen :)

En ik wou eens een berichtje sturen naar de eigenaar van m'n verzorgpaard. stuur ik: 'ik kom morgen tegen 9 uur' krijg ik een bericht terug van een vriendin die in Duitsland zit: 'nou, als jij met je fietsje wil komen, mij goed!' Had ik het naar iemand anders gestuurd 8)7 Stuurde ik dus nog een bericht naar de eigenaar. Keek ik op de klok: Oei! half 12 ('s nachts) :=

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:14

Suusie22 schreef:
haha dat is inderdaad wel slim ja ;)

Ik was maandag in de winkel aan het werk en toen kwam er iemand binnen die duits sprak (van wat ik had opgevangen) dus ik tegen de klant duits terug praten, bleek dat ze wel Nederlands was haha
dat was ook niet zo handig. Gelukkig kon de klant er wel om lachen :D

Zo zijn ik en een vriendin wel eens duits aangesproken omdat ze dus ook dachten dat wij duits waren haha.
We spraken fries, misschien vandaar wel.
_O-

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:40

´t scheelt dat ik zelf ook wel wat fries kan dus dat haal ik wel uit elkaar, deze mensen kwamen uit limburg en ´t klonk best duits. :=

volgende keer wacht ik wel even af :o

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 20:56

Vandaag, even na sluitingstijd kwamen er nog 4 mensen bij mij aan de kassa met allen vrij grote aankopen eigenlijk :+ bij de eerste ging het al mis, meneer had een watermeloen mee, ik wil 'm op m'n weegschaal leggen en net wanneer ik m' omdraai rolt die meloen er gewoon van :') Hupsakee de meloen in twee! en meneer rolde dan nog met zijn ogen.. Alsof ik met plezier nog na m'n uren kassierster ben :)

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:44

Vorig jaar hadden we een badje gekocht bij de Action, ik zeg tegen mijn vriend;
Als jij dat ding nu ff oppompt ga ik ff tanken.
Ik ga tanken kom terug zegt hij;dat duur ook lang hè eer daar een beetje lucht inzit?
Ik kijk en zeg schat je bent lucht aan het wegpompen....hij was aan het pompen bij het dopje waar het water uit moet laten lopen...
Echt hij keek heel dom en ik kon niet meer ophouden met lachen ~~}> 8)7

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 20:09

Van de slacht? heb je hem meegenomen?[/quote]

Eigenaar werkt bij slachterij en is de eigenaar daarvan, dit beestje kwam van een slagershandelaar en was doodmager, liep kreupel en had zware mok en zelfs de maden zaten in zijn sokken, ze twijfelde, ze kon hem wel laten slachten maar ze kon hem ook meenemen dus heeft ze hem bij haar huis neer gezet en sokken gewassen en medicijnen gegeven, mok en maden zijn nu weg, loopt alleen nog stijf, is mager en heeft geen conditie, maar dat komt nog wel. :)[/quote]

Wat goed van haar! Zo kan je laten zien dat sommige dieren van de slacht, nog heel speciaal voor je kan zijn! :)

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:05

Op vakantie heb ik er een paar gehad :=.
1: Ik wou op een trampoline op het water klimmen. Ik schrik nogal snel... Zag ik iets in mijn ooghoeken bewegen. Ik keihard gillen, volgensmij liet ik me ook in het water vallen :+ Bleek het een een best wel knappe jongen te zien :') :')
2: En ook weer schrok ik van een mens. Weer gillen etc, mensen vinden het altijd heel leuk om me aan het schrikken te maken.
3: Ik zei tegen mijn broer: 'En wat is het verband dan?', best wel hard. Komt er net iemand aangelopen met zijn arm in een mitella :=
4: Ik ging kanoën met mijn broer in een meer. In dat meer willen nog wel eens vissen zitten. Dus ik klom uit de kano midden op dat meer, en ik had mijn bril af waardoor alles een beetje anders wordt :+. Zie ik links van mij iets roods... Ik keihard gillen, blijkt het een peddel te zijn +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:16

Frankaas schreef:
1: Ik wou op een trampoline op het water klimmen. Ik schrik nogal snel... Zag ik iets in mijn ooghoeken bewegen. Ik keihard gillen, volgensmij liet ik me ook in het water vallen :+ Bleek het een een best wel knappe jongen te zien :') :')
2: En ook weer schrok ik van een mens. Weer gillen etc, mensen vinden het altijd heel leuk om me aan het schrikken te maken.
3: Ik zei tegen mijn broer: 'En wat is het verband dan?', best wel hard. Komt er net iemand aangelopen met zijn arm in een mitella :=
4: Ik ging kanoën met mijn broer in een meer. In dat meer willen nog wel eens vissen zitten. Dus ik klom uit de kano midden op dat meer, en ik had mijn bril af waardoor alles een beetje anders wordt :+. Zie ik links van mij iets roods... Ik keihard gillen, blijkt het een peddel te zijn +:)+

Die laatste twee. _O-

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:35

Doanique schreef:
Frankaas schreef:

Die laatste twee. _O-

:=

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:44

_Noor schreef:
Keertje regende het erg hard en rende ik Amsterdam Centraal station in om de trein te halen. De vloer loopt daar schuin af en blijkt dus nogal glad te zijn...... maakte me daar toch een glijer! Eerst in de split, daarna spagaat en vervolgens nog een soort buikschuiver... :') :o en een scheur in mijn broek

Was redelijk genant ja.

hahahah oh waaaauw :') :')

leroyy1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 20:54

ik ging met iemandd naar de action voor verjaardags cadeau (borden) en bij de kazza.. naja ja raad het al ik zette het neer en t viel KABAM daar gingen de borden xD

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:13

Een jongen op de achtergrond van je telefoon zetten op wie je stiekem verliefd ben, en hij zijn foto ziet :P

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:38

Ik was in atractiepark Slagharen en ik en een vriendin wouden weten hoe laat het was dus wij vragen het, beginnen die mensen in het duits te praten :o . maar ik kan absoluut geen word duits dus zij snel Nein laat maar, en we liepen weg (ze snapten m wel hoor, ze praatte extreem plat, dat snappen ze hier altijd wel)

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:07

Ik ging een keer uit eten met mijn ouders en broer en een paar kennissen, omdat ze op onze huisdieren hadden gepast in de vakantie

Hoorde ik op de benedenverdieping in dat restaurant mensen een liedje zingen voor iemands verjaardag, dus ik zei dat het mij echt verschrikkelijk lijkt als mensen dat voor mij zouden doen. Zet één van die kennissen dus spontaan voor mij 'lang zal ze leven' in, en de rest van de tafel deed allemaal gelijk mee, en zelfs tafeltjes naast ons gingen meedoen en een paard mensen kwamen mij zelf feliciteren.
Ik heb maar gewoon gedaan alsof ik jarig was en heel enthousiast de mensen bedankt die me feliciteerden, maar vanbinnen schaamde ik me kapot :o

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:21

s1993 schreef:
Ik ging een keer uit eten met mijn ouders en broer en een paar kennissen, omdat ze op onze huisdieren hadden gepast in de vakantie

Hoorde ik op de benedenverdieping in dat restaurant mensen een liedje zingen voor iemands verjaardag, dus ik zei dat het mij echt verschrikkelijk lijkt als mensen dat voor mij zouden doen. Zet één van die kennissen dus spontaan voor mij 'lang zal ze leven' in, en de rest van de tafel deed allemaal gelijk mee, en zelfs tafeltjes naast ons gingen meedoen en een paard mensen kwamen mij zelf feliciteren.
Ik heb maar gewoon gedaan alsof ik jarig was en heel enthousiast de mensen bedankt die me feliciteerden, maar vanbinnen schaamde ik me kapot :o

:')

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:41

s1993 schreef:

Haha geniaal!

Vera96Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:47

s1993 schreef:

Hahaha zo heb ik ook een leuke. Toen ik net met mijn vriend iets had ging hij mee uit eten, met schoonbroer, zus, zusje, vader. Goed, als ze jarig zijn gaan ze daar keihard voor je zingen en kijkt iedereen. Dus mijn vriend: ''Ja erg zeg, als je hier jarig bent, zo voorschut.'' Oid. Ik zie mijn vader en zus al lachen en dacht al ohgod. Wat was het nou, ze hadden van te voren al geregeld dat er gezongen zou worden voor hem hahaha. Past ook wel in het toeval topic

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:18

Zat gisteravond laat op t station naast 2 buitenlanders toen mijn telefoon afging.
Opzich niet zo heel genant, ware het niet dat mijn mobiel op vol volume stond en mijn ringtone een gillend speenvarken is _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:20

carr_friesje schreef:
Zat gisteravond laat op t station naast 2 buitenlanders toen mijn telefoon afging.
Opzich niet zo heel genant, ware het niet dat mijn mobiel op vol volume stond en mijn ringtone een gillend speenvarken is _O-

:')