Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Neh, laat MP lekker vrijblijvend en open zoals nu blijven, niks nóg meer regeltjes en "anders mag je niet meedoen", gedwongen worden. Daarvoor kun je naar Ebay.
Ik denk gewoon dat veel MP gebruikers zich gewoon moeten realiseren dat sommige mensen vreemd zijn, of dat ze zelf een mogelijkheid bieden door iets aan te vinken en daarom dus niet moeten klagen als het gebruikt wordt, maar ook het originele idee van MP niet mogen vergeten: het is een online rommelmarkt, en zo wordt het door héél veel mensen dus ook gebruikt. Als je er iets anders van verwacht, als je het niet leuk vindt zo, ga dan gewoon weg en bied je zooi op een andere site aan (ebay bijvoorbeeld)
Zoek schreef:Sorry kom binnen vallen maar wat ik toch twee weken terug heb meegemaakt![]()
Ik heb mijn trouwjurk op MP te koop staan met een foto van mij maar mijn hoofd weggeshopt. Wordt ik gebeld door een man, ik dacht oke een man vreemd. Vraagt hij aan mij wat ik eronder heb gedragen qua lingerie...en hij bleef maar door vragen want ik was wel z`n geweldig g..l w..f dat hij wel dacht dat ik wel een kale zou hebben...oneee snel ophangen, dus ik zeg sorry maar vind je dit normaal? ojaojaoja ik kom![]()
bah
heb ik dat...
Lieszje schreef:Tja ik snap ook niet helemaal waarom iemand van 1.70 op een shet gaat..
En dat meisje op die foto hierboven is ook veel te groot.
Ik ben zelf 1.67 en ga dus echt niet meer op een shetlander zitten, zoek wel een paard van mijn eigen formaat..
Zo en dan nu weer ontopic
Wat is dat een rotstreek Esther!
Kimberleij schreef:begin deze maand heb ik mijn auto verkocht via marktplaats, voor 500 euro.
bij verkoop was deze auto prima in orde, is nog nagekeken voor verkoop... en is in oktober gekeurd.
helaas bljkt nu dat de koppaking kapot is... en deze heeft zij laten repareren, zij heeft geeist dat ik deze rekening van 700 euro moest betallen of in ieder geval een gedeelte hiervan. ik heb dit geweigerd omdat hij bij verkoop nog heel was.
zij ziet het als verborgen gebrek om de koelvloeistof al langere tijd oranje van kleur was (dit had ik aangegeven). Dit was al het geval sinds de kopping een aantal jaar terug vervangen was.
omdat ik aangegeven heb het heel vervelend te vinden maar geen kosten mee te willen betalen omdat de auto niet zo duur was, en er ook geen garantie op gegeven heb.
Nu heeft ze een brief geschreven met een CC naar haar advocat...