Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nooor_ schreef:Haha nou zo erg nou ook weer niet (: Ik denk dat het zolang je niet in een sportbadpak komt aanlopen wel prima is. ;p
Eleandra schreef:Wit jurkje op een bruiloft? Nouja als het je zus is zul jij vast weten wat gepast is!
saskiakefie schreef:Even een vraagje... We gaan met de klas naar het dolfinarium, nu moesten we zwemkleding mee nemen... Ik vind dat echt vreselijk, om zoveel van m'n lichaam bloot te geven letterlijk. Maar goed ik moet het maar wel doen, punt is ik zwem ook nooit, dus heb geen zwemkleding. Nu moet ik dus snel even wat gaan kopen. Zou ik een zwempak doen of toch bikini? Is een zwempak niet voor oude mensen (ben 19, wel slank enzo) maar heb ook een flink litteken bij m'n zij van een nieroperatie
want ik ben hier weleens voor uit gelachen. (toen ik een badpak aan had) Graag eerlijk antwoorden..
DaniBanani schreef:Over een maand gaan vrienden van ons trouwen (begin mei), wij zijn er de gehele dag bij. Ik heb alleen nog niet echt iets leuks om aan te trekken, dus dat zal gekocht moeten worden.
Eén probleempje, hele dag op hakken lopen is voor mij bijna niet te doen vanwege een blessure, dus het liefst wil ik er ook schoentjes bij die ik eventueel later op de dag aan kan trekken.
Rebeccaa schreef:http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 475411-29/
Aaah deze is zo leuk! Ik zou echt voor die gaan