[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:44

Een zwempak is zeker niet voor oude mensen, je hebt tegenwoordig echt hele gave badpakken! :) En iemand uitlachen omdat diegene een litteken heeft? Jouw litteken hoort bij jou, is een deel van jouw leven en staat teken voor een gebeurtenis, ik vind echt niet dat je je daar voor hoeft te schamen!

saskiakefie

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:44

nee dat was omdat ik toen een zwempak aan had :P

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:08

Dat litteken hoort bij jou en jou lichaam. Je gaat er verder weinig aan kunnen doen dan accepteren dat het er zit :j .

Maaarr, als jij je fijner voelt in een badpak: Tegenwoordig zat leuke badpakken!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:17

Ik hb ook een badpak (als extra, voor de leuk zgmaar) waarmee ik soms zelfs complimenten krijg, ik denk dat het er vooral aan ligt wat voor soort badpak je kiest. En sowieso is het nu populairder dan 2 jaar geleden bijv.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:20

oow jee dan moet ik nog de goede uitkiezen.. ik haat kleren kopen en dit al helemaal :x

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:23

Ik zou toch voor een leuke bikini gaan! Desnoods zo'n bikini met langer topje, tankini ofzo?

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:23

Haha nou zo erg nou ook weer niet (: Ik denk dat het zolang je niet in een sportbadpak komt aanlopen wel prima is. ;p

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:28

Nooor_ schreef:
Haha nou zo erg nou ook weer niet (: Ik denk dat het zolang je niet in een sportbadpak komt aanlopen wel prima is. ;p

Dit bedoel je?
http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... t-rood.jpg

maar met bloemen oid is natuurlijk te tuttig, wat is goed?
en zou ik het dan passen of mee nemen en thuis pas passen?

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 07:26

Ik vind zelf een bikini meestal mooier staan dan een badpak, maar een badpak kan heel hip en mooi zijn als je de goede hebt. Maar dat is best lastig denk ik, en met een bikini kies je niet snel de verkeerde. Dus ik zou als ik jou was even langs de hunkemoller ofzo gaan en een mooie bikini kopen. Je kunt daar ook rustig passen.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 07:41

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 08:28

Inderdaad, een hippe badpak, daar is niks mis mee! Kies inderdaad niet voor zo'n speedo of adidas, dat is echt een afknapper.....

Vraagje; van deze foto van de vorige pagina; ben ik opzoek naar de groene broek met de ritsjes, jullie enig idee waar ik die kan vinden? Hope so!
http://www.superficialgirls.com/2012/04/look-of-day-prep.html#more

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 08:44

Was die niet van de H&M? Ik heb ze vorige week sowieso bij de Zara gezien :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:04

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:34

Eleandra schreef:
Wit jurkje op een bruiloft? Nouja als het je zus is zul jij vast weten wat gepast is! :)

Dat was ook wat ik dacht :=

Maar vind je een jasje met kleur niet mooier erop? Persoonlijk zou ik dat doen denk ik, anders wordt het wel erg wit, bv lichtblauw maar een harde kleur kan er natuurlijk ook wel op.
Ik vind de sieraden er prima bij staan hoor, dat kan toch eigenlijk altijd wel mits de kleuren passen. Je zou met die sieraden ook kunnen zoeken naar een roze jasje, dat kleurt dan weer bij elkaar.
En jasjes zij er genoeg te vinden dus dat moet geen probleem zijn toch?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:40

saskiakefie schreef:
Even een vraagje... We gaan met de klas naar het dolfinarium, nu moesten we zwemkleding mee nemen... Ik vind dat echt vreselijk, om zoveel van m'n lichaam bloot te geven letterlijk. Maar goed ik moet het maar wel doen, punt is ik zwem ook nooit, dus heb geen zwemkleding. Nu moet ik dus snel even wat gaan kopen. Zou ik een zwempak doen of toch bikini? Is een zwempak niet voor oude mensen (ben 19, wel slank enzo) maar heb ook een flink litteken bij m'n zij van een nieroperatie
want ik ben hier weleens voor uit gelachen. (toen ik een badpak aan had) Graag eerlijk antwoorden..

Littekens moet je je niet voor schamen, juist trots op zijn.
Vind dat zo misselijk om daar raar over te doen, toevallig heeft mijn schoonzusje al meerdere hartoperatie's gehad en dus ook een enorme 'rits' (zo noemen we dat binnen de familie :P) tussen haar decollete.
Valt ook niet te verbergen, ook bij een truitje zie je het al snel, maar persoonlijk vind ik het wel wat hebben, om te zeggen dat het mooi is gaat wat ver maar het straalt wel wat uit.
Mijn schoonzus gaat morgen trouwen, ben heel benieuwd hoe ze het met de jurk heeft gedaan.
Ze heeft zich er nooit voor geschaamd dus zal nu ook wel niet.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:59

Heeft iemand enig idee bij welke winkelketen ze witte petticoats tot op de knie verkopen?
Ik heb al heel wat rondgebeld maar kan niets vinden.

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:19

Bedankt voor het meezoeken naar de groene broek. Indd met die ritsjes boven bij de zakken! Iemand al wat gevonden? Ik ga een kijken voor witte petticoat!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 12:47

Er was hier nog iemand op zoek naar een shirt met AM vlag?
Nu in aanbieding bij Ter Stal!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 13:45

Ik ben vandaag eventjes klein stadje in geweest. Wilde eigenlijk naar Breda, maar daar voelde ik me niet goed genoeg voor, dus eventjes klein stadje in de buurt geweest.
Heb een groene broek en een jurkje gekocht :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 17:52

Bedankt voor alle reacties! :)
Ik heb toch een bikini gekocht, want badpakken waren niet te vinden... En ik had niet veel tijd (en zin) om langer te zoeken dus gewoon maar dit. Ook omdat badpakken blijkbaar moeilijk is, vind ik het wel goed zo.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:52

DaniBanani schreef:
Over een maand gaan vrienden van ons trouwen (begin mei), wij zijn er de gehele dag bij. Ik heb alleen nog niet echt iets leuks om aan te trekken, dus dat zal gekocht moeten worden.

Eén probleempje, hele dag op hakken lopen is voor mij bijna niet te doen vanwege een blessure, dus het liefst wil ik er ook schoentjes bij die ik eventueel later op de dag aan kan trekken.

Even mezelf quoten..ik heb even wat afgespeurd vanmiddag en heb nu 4 jurkjes over die in aanmerking komen.

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 754095-29/
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... ooter_tab1
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 475411-29/
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/g ... ncil-dress

Geen voorkeur voor blauw, is echt toeval :D Die eerste vind ik supermooi, maar hij is bandeau, en ik heb niet héél veel om 'm op z'n plek te houden :D Dus weet niet zeker of dat mooi blijft zitten. Die groene is duurder, en komen ook nog verzendkosten bij, maar die vind ik ook heel gaaf én ik heb rood haar dus dat combineert onwijs mooi.

Ik weet alleen niet goed welke ik moet kiezen (kan evt. alledrie die blauwe bestellen en 2 terugsturen, maar die groene komen sowieso verzendkosten bij dus moet daar eerst over beslissen). En eigenlijk vind ik die groene 't leukst, vanwege de opvallendere kleur, maar ik heb geen idee wat de kwaliteit en pasvorm van die winkel is.

Verdere aankleding moet ik bijna allemaal nog kopen (blazer/vestje, legging/panty, evt. sieraden en/of schoenen) dus dat is niet zo belangrijk.

Help. :+

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:56

Ik vind de groene het leukst denk ik! Denk dat dat ook heel mooi is met rood haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:00

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:03

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:05

eenitram: wat een prachtige legging! weet je ook of die in de winkel te koop is?