Waarom zou je zo'n jurk niet passen Naborah? Tot nu toe heb ik geen problemen gehad! Al is de laatste jurk op maat gemaakt voor me
Ik ga naar elf fantasy fair en castlefest e.d.
Donkerblauw
Geplaatst: 14-01-12 00:28
Heeft iemand wel eens een neppe Ice-watch gekocht via eBay? Heb er een op het oog, en ik vroeg me af of ze ook echt werken.
Ze kosten maar 3 dollar, maar aan een horloge wat niet werkt heb je natuurlijk niet veel.
Voor de rest wacht ik nu op zes pakjes. Drie flesjes nagellak, een leren armbandje en twee kettingen. En daar komt dan waarschijnlijk dat horloge, armband en nog 5 andere kettingen bij.
Er staan zoveel leuke dingetjes op eBay.
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 14-01-12 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben er zooooooooo blij mee! Hij is onwijs gaaf, iedereen vind m mooi. En hij kostte maar iets van 1,50 ofzo! En hij doet t na een paar maanden nog steeds
Edit: Heb er trouwens al 5 gekocht, ook nog 2 voor mn zusje!
Oeh, bedankt voor de tip Skessa! Die is inderdaad ook erg mooi! Bestel gewoon deze en diegene die ik al op het oog had, en dan zie ik wel welke het 't langste uithoud. Voor dat geld maakt 't ook echt niet uit.
Ben echt gelukkig met die kettingen.. Allebei gewonnen voor $0.01.. Hoef alleen maar de verzendkosten te betalen. Kost echt geen bal, die spulletjes uit China en Korea.
Oh, goed dat je het zegt! Dankjewel. Ze kunnen er beter bij zetten waar ze wél naar toe verzenden, want voor worldwide zijn het toch wel knap weinig landen..
Ja dat is zo, maar het is toch slecht voor je humeur, als je iets leuks hebt gevonden voor weinig geld, en dat het dan later blijkt dat het niet naar NL wordt verzonden.
huh, bij die gelijk kopen zijn de verzendkosten 2,20? Nou ja, ik heb bod al gedaan op die andere, haha
Donkerblauw
Geplaatst: 14-01-12 01:32
Ach, als je de prijs van het horloge zelf optelt bij de verzendkosten scheelt het maar 40 cent tussen de eerste die jij postte, en diegene waar je 'm meteen kunt kopen. Dus dat valt erg mee.
Hihi, zal niet meebieden. Koop eigenlijk alleen maar de spulletjes waarop je niet hoeft te bieden. Die 'veiling' is niet goed voor m'n hart, want je hebt altijd van die grapjassen die je dan in de allerlaatste seconden met 10 cent overbieden. En daar kan ik dus echt niet tegen.
Al had ik vandaag wel geluk, want ik had geboden op een ketting, en werd op het allerlaatste moment weer overboden, maar toen ik verder keek op eBay zag ik diezelfde ketting voor een dollar goedkoper plus free shipping en dan 'direct kopen'. Ben nu toch wel blij dat ik die veiling niet had gewonnen want het heeft mij uiteindelijk toch bijna 3 dollar (dus een extra horloge of ketting) gescheeld.