vind het eerlijk gezegt alweer te koud! maar het is wel lekker afgekoeld moet ik zeggen. omgeving venlo ziet het er grijs uit vanmorgen nog wat geregend.. maar nu nog steeds grijs
Hier, oosten van Brabant, miezert het al de hele ochtend en lijkt het steeds frisser te worden. Vanochtend in t-shirt en korte broek gevoerd. De korte broek is nog aan, maar net met volgende voerbeurt toch een jasje aan gedaan.
Onassa
Geplaatst: 29-06-11 14:06
Ik moet erg wennen aan die overgang hoor. Hier weer de lange broek en over mijn t-shirt toch weer een vestje met lange mouwen, zat gewoon met kippevel hoewel het binnen toch nog 23 graden is. Het zonnetje mag voor mij wel weer komen hoor!
Bij ons is de mestplaat nu geschikt voor de waterkipjes. Die is er blij mee... Heftig hoor! Leerdam ook al. In de Bommelerwaard is Hurwenen wel getroffen, maar voor de rest is het gewoon nat hier...
Jeetje..kom je even een dag niet op bokt en is nr 17 ook al weer bijna vol! Hier heerlijk tempharatuurtje vandaag. Vanacht heeft het wel iets gedonderd en geregend, maar niet extreem gelukkig. Als ik de beelden op het journaal zie van al de schade ben ik best wel blij dat het hier zo rustig is gebleven.
Wat een heerlijke dag en heerlijk gereden! Zelfs Tinka was blij dat het weer aangenaam was, wat heeft dat diertje lekker gelopen! Dit de hele zomer graag. Lekker wel in de middag het zonnetje, maar niet meer te heet.
ik vond dit ook vele malen beter dan gisteren en eergisteren. echt dat zonnetje vanmiddag was heerlijk. en ik denk dat het in de zon uit de wind echt nog wel 21/22 graden was.