Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cindybijl

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 17:05

jep iedere zondag staat op de site

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 17:32

En in de openingspost. :D

Watermeloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:37

In de openingspost staan niet de openingstijden van de Primark in Zaandam hoor *D Maar hij is inderdaad elke zondag open, van 12 tot 5 geloof ik! :)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:55

Ah super! :D

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 11:37

Ik ga zo naar Primark Zaandam. En ik kom er net achter dat ik 100,- meer op m'n rekening heb dan verwacht dus dat wordt flink shoppen. Ik ga voor hakken, een zomertas, een jurkje en misschien nog wat andere dingetjes.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 13:19

Wel even showen he als je terug bent! :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 13:32

Leuk! Ik ben ook benieuwd of je nog geslaagd ben! :D

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:16

Ik moet binnenkort ook naar de primark.. Ik vind het altijd echt verschrikkelijk haha!
Mijn zwarte skinny is versleten ;(

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:26

ben net even in rotterdam geweest voor bekini, maar mijn god ben gelijk weer weggegaan wat een drukte...
gelukkig is het maar 5 minuten fietsen en ga ik donderdag ochtend wel even terug, want dit is niet leuk...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:27

Hebben ze een beetje leuke bikini's bij de Primark? En hoe vallen ze/welke maten?
Ik heb 70E en wil een beetje een stevige bikini (geen triangel oid).

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:31

fiffill, ik vind dat ze erg leuke hebben, ze hebben ook beugel bekini's met vulling.
en ik kijk vooral naar die bandau( heet dat zo) bekini's. zo een band om je borsten...
hele leuke en vooral veel verschillende kleuren en motieven...
ik heb zelf een hele leuke paarse gevonden..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:32

Ik heb het liefst eentje met bandjes gewoon over de schouders. Anders geeft het niet zoveel stevigheid :+ en ik had er eentje die ik moest knopen achter de nek, maar dan krijg ik last van m'n nek. :')

Paars is in geloof ik, zag het ook veel bij bikini's van de H&M vreselijke kleur ik heb rood haar dus dat vloekt als de pest :Y) maar ik ga wel een keer kijken dan. Ik hoop altijd nog een mooie groene te vinden :P

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:39

die beugelbh's zijn wel met banden over de schouder, net als een normale bh...
owja dan is paars niet een hele leuke kleur,,
maar hebben ook zwart, wit, groen,rood,blauw.. en combinaties daarvan

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:41

Er schijnt een primark in Heerlen te komen oftewel zuid limburg!!!
Ik kan niet wachten!!! het ligt hier 10 minuten vandaan (zonderparkeertijd)

Maar eerst zien dan geloven!!!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:43

Ja, ik neem wel gewoon een keer een kijkje er zijn er 3 in mijn buurt in principe :) vind het altijd lastig een goede kleur uit te zoeken, vaak zijn het felle kleuren die me niet mooi staan (bijv paars, geel, oranje, roze etc) en zwart maakt me weer zo extra bleek je ziet al zoveel huid natuurlijk :+

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:19

Ik ben van de week naar de Primark in Rotterdam geweest, alvast op bikini jacht.
Maar er waren ongeveer 25 verschillende bandeau bikini's, 2 halterbikini's, 3 beugelbikini's... :+

Met mijn bikini maat hoef ik dan ook echt geen bandeau bikini aan te trekken. Vandaar dat ik er zo op gelet heb :D Enigste 'stevige' bikini's (halter & beugel) waren rood met polkadots, wit met brede gekleurde strepen (ik dacht groen/geel/rood), wit met bloemen in bruin/paars tinten, een marine bikini met rood/donkerblauw/wit & tot slot een zwarte halter bikini met smalle gekleurde strepen in allerlei kleuren van de regenboog (10 euro).

Die laatste heb ik zelf meegenomen, was opzoek naar iets met veel kleur & deze vond ik wel erg leuk voor erbij! *\o/* Jammer genoeg waren de leukste bikini's qua print en kleur waren dus de bandeau bikini's! :')

Wat daarnaast nog balen is, is dat de meeste bikini's als set verkocht worden. Voor mij niet zo'n probleem, bij mij komt boven en onder goed overeen! Maar bij die vriendin van mij had het dus geen nut, dan zou ze twee bikini's moeten kopen..

Ik had ook nog een leuk jurkje (6 euro), een blauwe tas (12 euro) & 12 paar oorbellen (3 euro) meegenomen <3 Vond het voor de rest een beetje tegenvallen allemaal, denk dat de collectie later nog wel wat leuker wordt. Nu was het nog een beetje een tussenperiode van zomerspul en nog een deel wollen vestjes/jassen/sale etc.
En ik heb zelf meer met zomerspul, dan slaag ik altijd beter dan in de andere seizoenen :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:24

Ze verkopen dus niks los in principe? Dat kan nog wel eens lastig worden, ben zelf best klein en heb maat 36 maar aangezien de meeste winkels schijnen te denken dat je dan geen cup boven de B kan hebben moet ik altijd minstens een maat 40 van topje vaak 42...

-O-

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:32

ik heb er wel, geloof vorig jaar, in de uitverkoop bak allemaal losse bikini broekjes en topjes bij elkaar gezocht :) Maar dat was dan weer na de zomer dus daar heb je nu niks aan.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:34

Ach, ik ga wel gewoon weer een keer kijken ook of ze nog andere leuke dingen hebben, wie weet vind ik wat :) wat Droomster zegt klinkt niet zo geweldig (maar wel mooi dat je zelf nog geslaagd bent :)) ) maar ik moet toch ergens een bikini vandaan zien te halen dus dan maar veel winkels af :Y)

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:44

Alleen de beugelbikini's waren losse broekjes en topjes, maar dat waren er volgens mij dus maar 3 (rood met polkadots, wit met groen/geel/rood & de bruin/bloemen/paars/wit iets) :')

Maar wie weet is er in Zaandam of Hoofddorp nog wel een 4e of 5e soort ofzo! Kijken kan altijd toch :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:45

Nou dat de beugelbikini's los zijn is dan wel weer een voordeel :Y) ik denk dat ik naar H'dorp of Zaandam ga ja, Rotterdam is net iets verder weg en H'dorp kom ik toch elke dag langs met de trein.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 18:22

Fiffill: ik zou dan niet naar de primark gaan :n
Ik heb één keer (met dezelfde cupmaat als jij) een BH daar gepast maar gauw weer uitgedaan :')

Ik denk dat je het beste bij een lingeriewinkel naar binnen kunt stappen en gewoon uitleggen wat je wilt, het personeel daar zal sowieso behulpzamer en kundiger zijn dan bij de Primark _O- .
Ik heb 2 jaar geleden een bikini gekocht bij de Hunkemoller en ben er nog steeds héél blij mee (heb idd ook dat probleem van een zere nek als je 'm in je nek moet knopen, weinig stevigheid enz :') )

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 18:41

Ohhh ik ben zó geslaagd! *\o/* Iets teveel uitgegeven maar het is het 100% waard. De zomer kan voor mij nu helemaal beginnen. De buit:

Hempje met print, broek, zomerjurkje, knalroze shirt, hakken <3, knalroze gympen, sokken, blauw riempje, ketting met peace hart en een zonnebril:
Afbeelding

Maar wat ik nou zo gek vind, als ik broeken van grote merken van 100 euro pas zitten ze 9 van de 10 keer voor geen meter. Maar die broeken van 13 euro van de primark zitten me als gegoten! maar goed, daar kan ik alleen maar blij mee zijn! :D

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 19:13

Fiffill schreef:
Ach, ik ga wel gewoon weer een keer kijken ook of ze nog andere leuke dingen hebben, wie weet vind ik wat :) wat Droomster zegt klinkt niet zo geweldig (maar wel mooi dat je zelf nog geslaagd bent :)) ) maar ik moet toch ergens een bikini vandaan zien te halen dus dan maar veel winkels af :Y)

En misschien Groen? ik vind de combinatie groen met rood haar altijd erg mooi, ook met oogschaduw!
ik ben vrijdag geweest, ook goed geschlaagt een kobalt jurkje, tijgerprint jurkje onwijs leuk bloesje en een wit shirtje! helemaal blij weer!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 19:17

Mooie oogst marjolein_el! Die schoentjes zijn leuk zeg, waren die er ook in andere kleuren?

Aranel schreef:
Fiffill: ik zou dan niet naar de primark gaan :n
Ik heb één keer (met dezelfde cupmaat als jij) een BH daar gepast maar gauw weer uitgedaan :')

Ik denk dat je het beste bij een lingeriewinkel naar binnen kunt stappen en gewoon uitleggen wat je wilt, het personeel daar zal sowieso behulpzamer en kundiger zijn dan bij de Primark _O- .
Ik heb 2 jaar geleden een bikini gekocht bij de Hunkemoller en ben er nog steeds héél blij mee (heb idd ook dat probleem van een zere nek als je 'm in je nek moet knopen, weinig stevigheid enz :') )

Hunkemuller kan ik ook nooit mijn maat vinden, iig niet qua bh's, maar voor bikini's kan ik even kijken natuurlijk :j ik ga sowieso gewoon even veel winkels langs, kijken kan nooit kwaad wie weet vind ik nog iets. :) Probleem is alleen dat ik geen zin heb in een retedure bikini, vind ik een beetje zonde van mijn geld :')

_joellover_:
Fiffill schreef:
Paars is in geloof ik, zag het ook veel bij bikini's van de H&M vreselijke kleur ik heb rood haar dus dat vloekt als de pest :Y) maar ik ga wel een keer kijken dan. Ik hoop altijd nog een mooie groene te vinden :P

:))
Ik heb ook groene ogen, het is echt mijn kleur. :)