Op onze tuintafel ligt zeker 35 cm sneeuw. Het sneeuwt nog steeds en vannacht leek het wel een sneeuwstorm!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Destino schreef:Wat apart dat er in Eindhoven enzo zo veel ligt! Ik woon in Leerdam en werk in Utrecht, daar ligt echt niets..
Niets????!!!
Waar is dat dan gebleven?
git schreef:Het is hier een gekkenhuis. Noord Brabant, en dan tegen de belgische grens aan. Het verkeer is volkomen dichtgeslipt. De kinderen die naar school
moeten met de fiets, lopen langs hun fiets omdat er geen doorkomen aan is.
Alle wegen zijn verandert in witte spiegels. Als je moet stoppen is het nog maar de vraag of je weer op gang kunt komen, je wielen slippen gewoon op de plaats, vooruit kom je niet.
Rond de scholen is het een chaos, omdat veel ouders vandaag besloten hebben de kinderen dan maar naar school te brengen met de auto.
Als wij geen witte kerst krijgen, dan weet ik het niet meer, er ligt nu een pak tot echt ruim boven je enkels.
HouVanUtopia schreef:oei ik heb geen zin meeer om naar therapie te moeten heb echt zin om fotos te gaan maken nu met dit weer!!
Pff bussen zullen hier wel niet rijden niet SSDesign..
aerdenhout1 schreef:Hier is gelukkig niets bij gekomen vannacht.
Het is wel Siberisch koud want er staat een harde wind.
IK heb medelijden met jullie allemaal met dat dikke pak sneeuw.
Voor iedereen die nog op pad moet...kijk goed uit neem eten en warme drank mee en een paar dikke dekens dan kom je kerst avond wel door in je ingesneeuwde auto.![]()
![]()
djuulsie schreef:Even offtopic: SSDesign: je maakt wel erg gave foto's zeg!!!