Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Saskia, ik vroeg me al af waar je bleefGelukkig, het levende bewijs dat christenen niet gelijk homobashers zijn
Mootje schreef:Is dat geen onwetendheid? Sommige mensen denken de raarste dingen, omdat zij in een andere situatie zijn opgegroeid.
Krips schreef:Mag ik je heel persoonlijk vragen hoe je daarmee omgaat? Ik kan me voorstellen dat dat je heel boos en verdrietig maakt. Ik vind het heel jammer dat er nog steeds mensen zijn die homoseksualiteit als een taboe zien.
Blue_Eyes schreef:Ik vraag me af of er op Bokt mensen rondlopen die durven toe te geven dat ze niet alleen christen zijn, maar ook nog een hekel aan homo's hebben. Dan mogen ze hun gegevens wel goed beschermen, denk ik
Krips schreef:Ja. Daar gaat het zeker omvind het heel erg knap van je. Je hebt natuurlijk ook niet veel keuze. Maar ik vind dat je alle respect van de wereld verdiend. Dat je zo sterk met je over die oordelen heen kan zetten. Ik vind het nog altijd erg om te horen dat homoseksualiteit niet geaccepteerd wordt. Gelukkig denk ik dat in algemene zin de samenleving het wel accepteerd. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
In ieder geval! Respect