Ik wacht morgen ff af en dan ga ik maar weeeeeeer bellen.
Nog ff en ik hoef die hele rot OV-chip kaart niet meer..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Centraal is zowieso defect..
@stephanie; nee want mijn tijdelijke product is ook nog niet geactiveerd, ik heb dat pasje al 3 jaarDus mn pasje is gewoon leeg..
SpikkelFire schreef:Nee mijnes is al gecontroleerd door een conductrice en er stond niets op
_Lindsey schreef:Janine1990 schreef:Nog even weer over hoe het kaartje eruit ziet, voor degenen die zich dat nog herinneren...
Vanmiddag die van m'n buurmeisje gezien, daar zitten allemaal van die tekens in gegraveerd, en van die dingen die je in het licht wel ziet... Geen magneetstrip zichtbaar...![]()
zo is mijne ook
Lyonesse schreef:Vind het eigenlijk wel raar dat jullie je definitieve product nog niet kunnen activeren. Mijn achternaam begint met een H, ik zou dus ook vanaf 15 januari kunnen activeren, maar heb mijn definitive abbo al vanaf 2 januari. Vriendin hetzelfde, haar achternaam begint met een Z.
Lyonesse schreef:Vind het eigenlijk wel raar dat jullie je definitieve product nog niet kunnen activeren. Mijn achternaam begint met een H, ik zou dus ook vanaf 15 januari kunnen activeren, maar heb mijn definitive abbo al vanaf 2 januari. Vriendin hetzelfde, haar achternaam begint met een Z.