Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dirkje25 schreef:Veirl schreef:Ik heb ook absoluut geen problemen met het voeren van een gesprek tijdens het rijden, geloof me.Maar tijdens het afrijden is dat voor velen toch heel anders.
Het enige waar je op beoordeeld wordt is je rijden en niet of je gezellig kunt praten dus ik zou zeggen blijf vooral rijden en zeg af en toe eens ja of huhu of ok of iets dergelijks maar knoop vooral geen nadenk gesprek aan. Een leerling van mij die deed niet eens moeite om het verhaaltje te volgen dat de examinator vertelde. Ik denk dat hij max. 4 of 5 keer een soort van antwoord gaf en daarna niet eens meer. En rara hij was geslaag omdat hij gewoon ijzersterk reed. Het enige antwoord op verhaaltjes die een examinator begint zou de gedacht je je hoofd moeten zij zoals b.v. "nee meneer je kan me niet afleiden" ik ga alleen maar nog geconcentreerder rijden.
Dirkje25 schreef:Het enige waar je op beoordeeld wordt is je rijden en niet of je gezellig kunt praten dus ik zou zeggen blijf vooral rijden en zeg af en toe eens ja of huhu of ok of iets dergelijks maar knoop vooral geen nadenk gesprek aan. Een leerling van mij die deed niet eens moeite om het verhaaltje te volgen dat de examinator vertelde. Ik denk dat hij max. 4 of 5 keer een soort van antwoord gaf en daarna niet eens meer. En rara hij was geslaag omdat hij gewoon ijzersterk reed. Het enige antwoord op verhaaltjes die een examinator begint zou de gedacht je je hoofd moeten zij zoals b.v. "nee meneer je kan me niet afleiden" ik ga alleen maar nog geconcentreerder rijden.
Veirl schreef:Ja, dat snapt me neus ook wel. Maar als er zo'n stug persoon naast je zit die niks tegen je zegt, dan krijg ik heel erg het idee dat ik het diegene naar z'n zin moet maken en dan ga ik nadenken van "wat wil hij nu dat ik doe?" ipv "wat zal IK doen?". En dat is gewoon mijn probleem en daarom gaat de volgende keer mijn instructeur mee, in de hoop dat de sfeer wat minder geladen is.
Paula schreef:Vandaag mag ik dan eindelijk vanmiddag om 2 uur afrijden.