Met de trein, deel 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:40

Inoterry schreef:
Ik zag het inderdaad vandaag :o :o . Maar daar staat de laatste tijd ook zoveel onzin in, (het zal mij eerlijk gezegd een worst zijn dat de smullers in Groningen ofzo dichtgaat) dat ik de belangerijke dingen wel eens over het hoofd zie :o :o .

Hahaha, moet eerlijk bekennen dat ik ook weleens wat mis hoor :o.

Overigens is die Smullers voor mij wel een worst, want soms hebben we schaft daar := :D :D

Drunksheep

Re: Met de trein, deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:41

ik kom trouwens ook wel eens op groningen station, wist niet eens dat er een smullers zat :))?

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:50

CCCCorine schreef:
Inoterry schreef:
Ik zag het inderdaad vandaag :o :o . Maar daar staat de laatste tijd daarzoveel onzin in, (het zal mij eerlijk gezegd een worst zijn dat de smullers in Groningen ofzo dichtgaat) dat ik de belangerijke dingen wel eens over het hoofd zie :o :o .

Hahaha, moet eerlijk bekennen dat ik ook weleens wat mis hoor :o.

Overigens is die Smullers voor mij wel een worst, want soms hebben we schaft daar := :D :D

Smullersfriet vind ik toch niet zo lekker :D .
Ik heb het net nagekeken, en het verbaasd me dat de nummers van de valse ov-dagkaarten er dan weer niet in staan :? . Een collega had er van de week 1. We hadden natuurlijk gelijk een kwartier vertraging :roll: , en gisteren kwam ik er weer 1 tegen := .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:59

Inoterry schreef:
CCCCorine schreef:

Euh, dat hebben ze ons laten weten door middel van een bericht in de railpocket :+ :D

CJP staat voor Culturele Jongeren Pas (geloof dat ie zo genoemd werd in het bericht)

Ik zag het inderdaad vandaag :o :o . Maar daar staat de laatste tijd ook zoveel onzin in, (het zal mij eerlijk gezegd een worst zijn dat de smullers in Groningen ofzo dichtgaat) dat ik de belangerijke dingen wel eens over het hoofd zie :o :o .

Maar dat er een Starbucks in utrecht is geopend is wel belangrijk toch? :D

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:00

Nope, ik drink geen koffie :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:01

Ik had vanmorgen trouwens een conductrice en die heeft me gematst :) Ik was in mijn haast omdat de trein er aan kwam vergeten mijn ongedateerde kaartje te stempelen.. toen heeft ze bij controle eerst een aantal minuten staan wachten omdat mijn portemonnee onder in mijn tas zat :o en toen heel vriendelijk mijn kaartje van 2 stempels voorzien ivm de vergeten datumstempel :)

En koffie is lekker :+ althans ijskoffie :D

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:43

Ik stempel er ook vaak genoeg af in de trein :D . Het hangt wel van de omstandigheden, en de reactie van de persoon af of ik dat doe :+ . Ik had een keer een vrouw in de trein, die niet helemaal begreep wat ze zij, en dacht dat ik daar in ging tuinen :P . De vrouw overhandigd mij een ongedateerd kaartje, wat net voor vertrek van de trein is gekocht, en ik vraag dan altijd wanneer het kaartje nu eigenlijk geldig is.
v: (kijkt quasi verbaasd op), Ach, ik zie net dat ik ben vergeten te stempelen. Doet u dat maar eventjes! (maakt wuivend gebaartje met hand.)
i: Mevrouw, mischien een rare vraag hoor, maar als u vandaag wilt reizen, waarom koopt u dan zo vlak voor vertrek een kaartje zonder datum.
v: (moet even nadenken) Ach mevrouw, ik reis 1 keer per jaar met de trein, en dan ga ik van Delft naar Den Haag centraal en weer terug. Dan kunt u toch wel begrijpen dat er wel eens wat fout gaat hè! Stempel nu maar af!
i: :)* }> Mevrouw, heeft u uw kortingskaart bij?
v: Ja natuurlijk!
i: Mag ik die even zien dan?
(vrouw pakt haar kaart)
i: Dus voor die ene keer per jaar dat u reist met de trein, koopt u een kortingskaart van 55 euro?? Het spijt me mevrouw (not), maar u zult toch een nieuw kaartje bij mij moeten kopen }> }> .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:46

Unwritten schreef:
Maar dat er een Starbucks in utrecht is geopend is wel belangrijk toch? :D

Hangt ervan af of mijn servicepas daar geldig is, anders ga ik failliet aan koffie drinken tijdens de dienst :=

Inoterry schreef:

Hoe houd jij een vroege dienst vol? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:49

Als het een onderdeel is van Servex is het dan geldig? Dan ga ik het even uitzoeken :j

Krijg je dan ook korting voor anderen? O:)

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:49

CCCCorine schreef:
Inoterry schreef:

Hoe houd jij een vroege dienst vol? :+

Met moeite :O . Helemaal nu ik geen cola meer drink :+ .
Volgende week 5 vroege achter elkaar -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:50

Starbucks is van Servex :+

Hoe vroeg begint een vroege dienst bij jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:51

Unwritten schreef:
Hoe vroeg begint een vroege dienst bij jullie?

De eerste begint bij ons om 04.25 :z
Gelukkig loop ik normaal alleen late diensten :D

@ Ino: Arme jij, geen koffie EN geen cola :(:)

edit: @ Unwritten: We krijgen helaas geen korting bij alle winkels die onder servex vallen }:0

Maar als ik jou een keer tegen kom dan krijg je van mij koffie :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-08-09 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:53

Dan valt het bij ons nog mee, onze vroegste is om 5.01 :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:53

Lekker vroeg :oo dan slaap ik meestal nog :+

Toch lijkt het me wel wat, op de trein werken :j Als miniconductrice, volgens mij straal ik met mijn 1.58 meter en 6 jaar jongere dan dat ik eigenlijk ben lichaamsuitdrukking helemaal geen gezag uit :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:55

Unwritten schreef:
Als miniconductrice, volgens mij straal ik met mijn 1.58 meter en 6 jaar jongere dan dat ik eigenlijk ben lichaamsuitdrukking helemaal geen gezag uit :=

Hmm, dan moet je echt eens samen met mij, de megaconductrice (in lengte dan, >1.85), kaartjes gaan knippen :=

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:55

Dat wil niks zeggen hoor. We hebben (of hadden, ze krijgt bijna alleen mcn diensten :D ) in Roosendaal een conductrice/machinist met een heel lief engelengezichtje, tot ze boos word. Ik heb de grootste boze mannen achteruit zien gaan voor haar _O- _O- .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:57

Ik ga altijd huilen als ik boos ben, kan er niets aan doen, maar dan lopen de tranen over mijn wangen :+

Ik ben 1.58 en zie er uit als 15, ik ben 21 :+ Ik huil als ik kwaad ben, dat wordt nog wat als ik conductrice mocht worden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:59

Unwritten schreef:
Ik huil als ik kwaad ben, dat wordt nog wat als ik conductrice mocht worden :=

Misschien werk je daarmee wel op de gemoedstoestand van de lastige reiziger en gaat ie dan alsnog meewerken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:00

Dan gaattie misschien ook wel huilen :j

Misschien dat jullie me ooit nog als collega krijgen, mocht ik het niet volhouden als vormgeefster :)

Mijn treinkaartje voor straks kijkt me aan :D Heerlijk met een VIRM :+:

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:01

Ik heb de neiging om over mijn hele lichaam te gaan trillen als ik boos ben :o . Nu probeer ik me, als ik merk dat ik boos begin te worden, op mijn ademhaling te concentreren, en dat gaat een heel stuk beter :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:02

:D Gelukkig maar dat dat werkt :j

Ben benieuwd wat voor trein ik ga krijgen straks op Arnhem - Dieren, gisteren had ik daar een ICR, met gele bankjes, en een VIRM op Arnhem - Amstel, heerlijk koel daarbinnen :)

Ik baal met dit weer wel altijd van Amstel - Nieuwerkerk, DDAR is zo warm :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:03

Ik hoor net dat het vanavond gaat onweren in het Oosten van het land, laat de trein buiten beschouwing.. zie het niet zo zitten om in Arnhem te stranden :D

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:05

Ik had vanmorgen vroeg een oude dubbeldekker, die was nog steeds erg benauwd binnen. Mat 64 is met dit weer ook een drama. Niet omgebouwde ICM zouden een stuk aangenamer zijn als iedereen de ramen dicht zou houden :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:10

:P

Welk traject zat je vanmorgen als je een DDAR had Ino? :)
Mijn DDAR was wel lekker opzich, maar dat kwam omdat er en weinig mensen inzaten, en alle raampjes lekker open stonden, en ik op de tocht zat :)

We haalden ergns tussen Breukelen en Abcoude een VIRM in op volle snelheid, dat zag er heel raar uit :=

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:15

Was een oude dubbeldekker 6, dus geen DDAR ;) . Ik weet even niet meer hoe dat spul officieel heet :o .
Maar dat was de sneltrein van Breda naar Amsterdam, en ik ging tot Rotterdam.

We zijn een keer met een MDDM precies naast de thalys blijven rijden, dat was echt grappig :+ . Vooral toen de mensen in de thalys het in de gaten kregen :D :D . Het was alleen jammer dat wij toen moesten remmen voor Zwijndrecht :P .