Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarrieLeen schreef:Was wel ernstig, ze hadden omgeroepen dat je niet met kortingskaart voor 9u mag reizen,
en trein ging officieel weg om 8:55. Waren er alsnog mensen met kortingskaart voor 9en, hoe dom ben je dan.
Horsefreak schreef:OV kan toch ook ' kortingskaart' zijn, op moment dat het geen vrij reizen is, is het voor mij een ' kortingskaart'.
Ik dacht wel gehoord te hebben dat je met weekend OV idd geen korting heb voor 9.00 (uitgezonderd maandag?)
Narya schreef:Ah ja, het is me allemaal weer een beetje duidelijker geworden. Ik moet straks mijn nieuwe kaart ophalen, dus zekerheid is wel handig.
Chrissie_ schreef:Narya schreef:Ah ja, het is me allemaal weer een beetje duidelijker geworden. Ik moet straks mijn nieuwe kaart ophalen, dus zekerheid is wel handig.
Goed dat je dat zegt! Moet ik ook nog doen en was het al bijna vergeten
MarrieLeen schreef:Gecontroleerd door een vrouwelijke conductrice, rood-bruin lang haar, en een bril.
Durfde alleen niet te vragen of het Inoterry was.
Was wel ernstig, ze hadden omgeroepen dat je niet met kortingskaart voor 9u mag reizen,
en trein ging officieel weg om 8:55. Waren er alsnog mensen met kortingskaart voor 9en, hoe dom ben je dan.
SpikkelFire schreef:oliebol moet ook nog mn nieuwe OV inleveren, weet alleen niet meer waar die kaart is