Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik hoop zó dat hij het in elk geval ren keet wil proberen!
) en dat gaat, maar niet van harte. Toch nog maar eens langs bij de schoenmaker vandaag.
. Ach whatever works toch? Je zou alleen denken dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn. Wat voor kleur/soort schoenen heb je? Anders zou je er zelf een stukje elastiek aan kunnen naaien misschien? (alhoewel door leer naaien niet zo makkelijk is natuurlijk)
het valt helemaal niet zo erg op hoor! Het zijn echt fijne schoenen verder, ik ben totaal niet gewend om op hakken te lopen maar dit lukt wel! De hak is niet te hoog en de schoenen zijn gewoon netjes dus helemaal perfect
hard draaien kan ik alleen nog niet zo goed, dan val ik om
en soms heb ik nog het idee dat ik gaten in de vloer aan het slaan ben met de hakken.. Ach..
maar als laatste oplossing lukt het misschien wel.
.
) Het blijft lastig hoor, en het helpt niet als er dan een meid die vroeg wat we deden ("we proberen wat slow fox") en dan zegt "oh, dat had ik er niet uit gehaald, ik zie te weinig hakken-tenen!". Ja lekker dan, wij doen ook maar ons best
alleen is het zó moeilijk om het er allemaal mooi uit te laten zien! Dat je omhoog en omlaag gaat, en dat het allemaal strak eruit ziet enzo.
. Aan jullie inzet zal het iig niet liggen. Zoals Barry Stevens in de vorige eeuw al zei "vooral doorgaan"!!
we zijn met jive heel veel bezig met meer, meer, meer techniek, en dan met name het gebruiken van elkaars gewicht/balans, en dan met name in fallaway-throwaway (ik heb echt het hele internet afgezocht en kon echt niet vinden hoe dat in het Nederlands nou heet
). En mijn danspartner vindt het zoooo moeilijk! Hij was echt gefrustreerd vandaag, vond het zo banketstaaf want ik wist nou ook niet precies waar het fout ging. Nu zijn we maar met vier paren in de les maar we zijn blijkbaar zodanig goed dat ze niet heel veel naar ons kijken
Uiteindelijk snapte hij het wel een beetje, maar het was toch effe moeilijk.
oeps! Ik knalrood, iedereen op de grond van het lachen... Ik was nét lekker enthousiast bezig en dan gebeurt je zoiets!! 
slow fox muziek is sowieso heel erg tof, en het begint er volgens mij echt wel leuk uit te zien bij ons! Lekker dramatisch rondzwieren, fantastisch

BernetteO schreef:Hij moest mannelijker worden
Denk niet dat ie 't erg leuk zou vinden om te horen, hihi
Is dat leuk? Vet veel heupwerk lijkt me? ^^ Magrathea schreef:BernetteO schreef:Hij moest mannelijker worden
Ik denk dat als die van mij dat te horen zou krijgen hij acuut huilend de zaal uit zou lopen![]()
Okee, da's niet waar, maar het zou wel banketstaaf zijn.Denk niet dat ie 't erg leuk zou vinden om te horen, hihi
Samba ga ik misschien volgend blok lerenIs dat leuk? Vet veel heupwerk lijkt me? ^^
(nou vind ik dat laatste altijd, maar als ie zijn lichaam goed gebruikt, dan tja..
)