Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niien_ schreef:Ik ben ook naar een verzamelpunt geweest gister, maar het is gewoon geen staken meer, eerder rellen. Moet helaas van school wel behoorlijk wat nakomen
Didoo schreef:oke excuus, hoezo moet je nakomen dan?
Didoo schreef:ook is de kwaliteit van lesgeven ook ontsettend achteruit gegaan.
Ik heb voor 2 vakken een leraar die niet eens een diploma voor het des betreffende vak heeft.
Ik heb 2 leraren die alles voor lezen uit het boek en zelf niet weten waar ze het over hebben.
Daarbij heb ik er ook nog 2 die geen orde kunnen houden en de klas hun gang laten gaan.
Dat zijn dus 6 vakken waar ik slecht les van krijg. ik heb ik totaal 12 vakken wat betekend dat de helft van mijn lesuren slecht gegeven worden.
Niien_ schreef:Die kan je toch belemmeren voor later qua banen enzo of niet?
Didoo schreef:Wat ik nog was vergeten te zeggen; Mijn ouders betalen zich scheel aan bijlessen voor allerlei vakken omdat de school mij dit niet uit kan leggen.
Wendy schreef:Didoo schreef:ook is de kwaliteit van lesgeven ook ontsettend achteruit gegaan.
Ik heb voor 2 vakken een leraar die niet eens een diploma voor het des betreffende vak heeft.
Ik heb 2 leraren die alles voor lezen uit het boek en zelf niet weten waar ze het over hebben.
Daarbij heb ik er ook nog 2 die geen orde kunnen houden en de klas hun gang laten gaan.
Dat zijn dus 6 vakken waar ik slecht les van krijg. ik heb ik totaal 12 vakken wat betekend dat de helft van mijn lesuren slecht gegeven worden.
Geen diploma hebben voor een bepaald vak zegt helemaal niks over de kwaliteit van lesgeven. Ik vind het nogal kort door de bocht om te stellen dat omdat die 2 docenten geen diploma hebben, ze dus slecht lesgeven.
Dat 2 docenten geen orde kunnen houden; ligt dat aan jullie of aan de docenten?
En dan nog, denk je dat we vroeger geen docenten hadden die geen orde konden houden, of alleen maar voor konden lezen uit het boek? Kom op zeg, het ligt niet alleen aan eventuele slechte docenten, het ligt ook aan je eigen instelling.
Nannes schreef:dat orde houden ligt aan de klas. de klas kliert, moeten ze dus ook niet blij komen staken.
(en daar val ik niet jouw mee aan hoor)
Didoo schreef:Nannes schreef:dat orde houden ligt aan de klas. de klas kliert, moeten ze dus ook niet blij komen staken.
(en daar val ik niet jouw mee aan hoor)
Hoe kan het dan dat mijn klas bij het ene vak doodstil is, en bij het andere vak de boel bij wijze van spreken afbreekt?
Jotee schreef:Is er nou al een besluit genomen door de 2e kamer?!