[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_q

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:49

Ja ik denk dat het dan inderdaad zoiets wordt!!
Nu nog iets leuks verzinnen om het in te pakken ! :D

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:51

Misschien kun je een foto van de Efteling opzoeken en dan een foto van jullie daarin photoshoppen. :D
Ik heb mijn moeder een keer meegenomen naar een musical voor d'r verjaardag. Toen heb ik een foto van de lege zaal van vooraf gezien opgezocht, gekeken op welke rij we zouden zitten en een foto van ons daar geplakt en dat op haar verjaardag gegeven. <3

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:54

Oeh dat is inderdaad ook erg leuk :D

Ik ben inspiratieloos voor vriendlief ! :+

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:26

Iemand een leuk idee voor mijn pa? Rustige computernerd zonder hobby's. Doet niks anders dan werken... :')
Liefst max 20 euro

kelselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:06

voor de meiden die een vriendje hebben die geen sieraad willen maar wel een auto of iets dergelijks hebben waar je een sleutel voor nodig bent :P
geef hem een sleutel waar je iets in laat graveren, dat ga ik hem aankomende vrijdag ook geven alleen wil er nog wat leuks bij, heeft iemand een idee om er bij te doen? het liefst niet meer dan 40 eur want sleutelhanger en alles kost me ook al 30 euro;)

kelselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:07

uhm duchambre, houd hij van foto's maken of een of andere computerprogramma of game?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:43

Ik heb inmiddels iets gevonden, maar bedankt voor het meedenken ;)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:12

Hilde_q schreef:
Ja en toch twijfel ik nog steeds :') Geen idee of hij musicals( kruimeltje dus) echt leuk vind.
Hij is ooit met zijn oma naar tarzan geweest, dat vond ie wel leuk .

Ik had vorig jaar een Efteling arrangement + musical Sound of Music gewonnen. Vriend mee + Broer mee en die vonden het wel leuk geloof ik. En dat voor een "oude wijven" musical eigenlijk, hahaha :P

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:35

Ik zit ook te denken over een cadeau voor vriend.. Dit heeft hij allemaal al gehad, misschien ook ideetjes voor anderen ;)
* Koksbuis met naam en rugnummer.
* Kaartje voor de Winter Efteling (hij was nog nooit in de Efteling geweest). Heb toen zelf een hoesje gemaakt met plaatje en de datum dat we zouden gaan, daarin het AH bonnetje, haha. Zo geven ze het bij de AH zelf ook, maar nu met eigen hoesje gedaan :)
* Kaartje voor de Golden Earring
* Plakboek
* Etentjes
* Media Markt cadeaukaart
* Ketting met mijn naam
* Playstation spel wat hij graag wilde (ik weet nieteens meer welke :P)
* Schudbol met hartjes en dan onze foto van ons erin (http://www.snapfish.nl)

Nu had hij het erover dat hij voor kerst wel een ring wil met de datum erin dat we verkering kregen.. Maar het probleem is dat hij eigenlijk geen ring mag dragen tijdens zijn werk (kok). En aangezien hij de meeste tijd op zijn werk doorbrengt :P
Okee, en dan had hij het nog over mij in een leuk setje, maarja, daar kan ik niet mee aan komen waar zijn familie bij zit hè :=

Ik wil al een boxer gaan bestellen op ikheetgeenbjorn.nl. Mijn vriend draagt namelijk het meest BB boxers.. Vind zo'n boxer van die site best duur, maar als ik het zelf maak, gaat denk ik niet lukken.. Een slipcursus ga ik hem geven als ik ook mijn rijbewijs heb, dan kunnen we samen :) Is misschien ook leuk om samen met mijn broer en zijn beste vriendin te doen, we doen namelijk regelmatig wat met z'n viertjes :)

Zat ook nog te denken aan een abonnement op de Donald Duck, omdat hij hem hier altijd als eerste leest, maar dat vind ik dan zo zonde eigenlijk :P

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:52

Hoi,

Ik wil graag mijn vader een kado geven waar we samen heen kunnen.
Concert thearter ofzo
Jullie ideeen?

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:00

Mijn vriend is over 15 dagen 18.
Wilde zelf iets van een sieraad zoals een ring geven aan hem, en mijn eis is dat het dan goud is.
Maar waar zou ik dit halen, voor niet al te duur? En misschien heeft iemand nog een leuk ander idee?

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:06

misssixty schreef:
Hoi,

Concert thearter ofzo
Jullie ideeen?

Is je vader een beetje van de oude bands? Anders zou je naar We Will Rock You of de Bluesbrothers kunnen gaan :) Vindt mijn vader erg leuk! De Golden Earring geeft ook theaterconcerten

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:10

Golden Earing had ik ook al gezien!
Maar weet niet of ik dat zo leuk vind :o
Wou naar de Dijk in Groningen maar dat is al uitverkocht |(
Mirjamsel schreef:
misssixty schreef:
Hoi,

Concert thearter ofzo
Jullie ideeen?

Is je vader een beetje van de oude bands? Anders zou je naar We Will Rock You of de Bluesbrothers kunnen gaan :) Vindt mijn vader erg leuk! De Golden Earring geeft ook theaterconcerten

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:12

Ik vond de Golden Earring wel erg gaaf (maar ik hou ook erg van die muziek!). Volgens mij zijn de theaterconcerten acoustisch, dus minder herrie.

Staat er niks leuks op vakantieveilingen?

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:13

Belady schreef:
Wilde zelf iets van een sieraad zoals een ring geven aan hem, en mijn eis is dat het dan goud is.
Maar waar zou ik dit halen, voor niet al te duur? En misschien heeft iemand nog een leuk ander idee?

Vind goud niet mooi bij mannen. En dat red je dan vast niet onder de € 100,00
Weet niet hoeveel je te besteden hebt?
Anders misschien een leuk dagje weg met zn 2en?
Of een slipcursus ofzo?

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:18

Mirjamsel schreef:
Ik vond de Golden Earring wel erg gaaf (maar ik hou ook erg van die muziek!). Volgens mij zijn de theaterconcerten acoustisch, dus minder herrie.

Staat er niks leuks op vakantieveilingen?

Helaas!

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:20

misssixty schreef:
Belady schreef:

Vind goud niet mooi bij mannen. En dat red je dan vast niet onder de € 100,00
Weet niet hoeveel je te besteden hebt?
Anders misschien een leuk dagje weg met zn 2en?
Of een slipcursus ofzo?

Prijs maakt niet erg veel uit, maar t moet wel niet al te gek worden, zelf draagt hij alleen maar goud..
En cursussen etc zullen niets kunnen worden aangezien hij een verbrijzelde been heeft..

Elodie1Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 16:57

hebben jullie een idee voor de kerst?
gaat om vriendlief, en schoon ouders..

zat te denken voor vriendlief een xboxspelwaardenbon
voor me schhonma een gall en gall bon
en me schoonpa een staatslot..

met luchtjes hoed ik niet aan te komen want me schoonma werkt bij douglas..

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:17

Luwaniej, voor je schoonouders misschien een leuk boek ofzo?

Ik heb ook hulp nodig :Y) Ik moet voor de schoonbroer van mijn vriend (die ik niet vaak zie en ook niet goed ken) een kerstcadeau kopen voor surprise, van rond de 25 euro. Het enige wat ik eigenlijk weet is dat hij rond de 25 jaar is, nog een beetje onvolwassen, staat op het punt om uit huis te gaan en hij houdt van bier. Help :Y)

Ook voor mijn vriend weet ik het niet goed. We hebben nu bijna een jaar, en mijn budget is niet super hoog want ik kan nu niet werken door lichamelijke klachten. Het is een redelijk stoere jongen, geen type voor sieraden. Hij houdt van honkballen, films kijken en vissen, maar ik wil eigenlijk niet een praktisch cadeau kopen, want dat vind ik niet zo leuk om te geven. Dus geen nieuw onderdeel voor zijn hengel ofzo. Hebben jullie nog leuke ideeën?

Elodie1Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:48

mijn vrined heeft een keer een heiniken pakket gehad :P
merel90 schreef:
Luwaniej, voor je schoonouders misschien een leuk boek ofzo?

Ik heb ook hulp nodig :Y) Ik moet voor de schoonbroer van mijn vriend (die ik niet vaak zie en ook niet goed ken) een kerstcadeau kopen voor surprise, van rond de 25 euro. Het enige wat ik eigenlijk weet is dat hij rond de 25 jaar is, nog een beetje onvolwassen, staat op het punt om uit huis te gaan en hij houdt van bier. Help :Y)

Ook voor mijn vriend weet ik het niet goed. We hebben nu bijna een jaar, en mijn budget is niet super hoog want ik kan nu niet werken door lichamelijke klachten. Het is een redelijk stoere jongen, geen type voor sieraden. Hij houdt van honkballen, films kijken en vissen, maar ik wil eigenlijk niet een praktisch cadeau kopen, want dat vind ik niet zo leuk om te geven. Dus geen nieuw onderdeel voor zijn hengel ofzo. Hebben jullie nog leuke ideeën?

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 17:18

Kan iemand mij helpen? :D
Wil een leuk cadeau voor mn schoonouders kopen voor kerst.

Iemand n idee?

xxxme

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 13:34

Zelfde vraag als hierboven. Heb echt géén idee want heb de mensen pas 1 keer gezien :=

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:07

Flying_Angel schreef:
over die boxers gesproken! :))
http://www.ikheetgeenbjorn.nl
Kan je zelf je tekst op de rand van een boxer laten zetten!

dat is leuk! ik ga eens kijken!

maaike2800

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:34

iemand een leuk idee voor een kado voor de staleigenaren?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:38

Iemand n leuk kado voor mijn vriend voor kerst? Rond de 100 euro ongeveer? Mag natuurlijk ook goedkopere kadootjes.. Weekendje weg ofzo niet.. gewoon iets tastbaars voor hem alleen..

Hij krijgt van mij al een muts, een kol, en een bordspel.. maar mijn ouders willen hem ook nog graag iets geven, omdat ze met zn verjaardag vorige maand ook niets konden bedenken..

Elke keer met een kadogelegenheid is het drama, hij weet namelijk zelf ook nooit wat hij wil dus kan ons ook niet op weg helpen.. Daarnaast heeft hij een vrij exclusieve smaak dus kleding voor hem kopen is ook lastig..

Hij doet aan voetbal en verder kijkt ie graag tv en is hij verliefd op zijn xbox, voor dit laatste koopt hij altijd direct spelletjes zodra ze uitkomen.. verdere hobby's heeft hij niet echt..

So.. help me out!