Nu nog iets leuks verzinnen om het in te pakken !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilde_q schreef:Ja en toch twijfel ik nog steedsGeen idee of hij musicals( kruimeltje dus) echt leuk vind.
Hij is ooit met zijn oma naar tarzan geweest, dat vond ie wel leuk .
misssixty schreef:Hoi,
Ik wil graag mijn vader een kado geven waar we samen heen kunnen.
Concert thearter ofzo
Jullie ideeen?
Mirjamsel schreef:misssixty schreef:Hoi,
Ik wil graag mijn vader een kado geven waar we samen heen kunnen.
Concert thearter ofzo
Jullie ideeen?
Is je vader een beetje van de oude bands? Anders zou je naar We Will Rock You of de Bluesbrothers kunnen gaanVindt mijn vader erg leuk! De Golden Earring geeft ook theaterconcerten
Belady schreef:Mijn vriend is over 15 dagen 18.
Wilde zelf iets van een sieraad zoals een ring geven aan hem, en mijn eis is dat het dan goud is.
Maar waar zou ik dit halen, voor niet al te duur? En misschien heeft iemand nog een leuk ander idee?
misssixty schreef:Belady schreef:Mijn vriend is over 15 dagen 18.
Wilde zelf iets van een sieraad zoals een ring geven aan hem, en mijn eis is dat het dan goud is.
Maar waar zou ik dit halen, voor niet al te duur? En misschien heeft iemand nog een leuk ander idee?
Vind goud niet mooi bij mannen. En dat red je dan vast niet onder de € 100,00
Weet niet hoeveel je te besteden hebt?
Anders misschien een leuk dagje weg met zn 2en?
Of een slipcursus ofzo?
merel90 schreef:Luwaniej, voor je schoonouders misschien een leuk boek ofzo?
Ik heb ook hulp nodigIk moet voor de schoonbroer van mijn vriend (die ik niet vaak zie en ook niet goed ken) een kerstcadeau kopen voor surprise, van rond de 25 euro. Het enige wat ik eigenlijk weet is dat hij rond de 25 jaar is, nog een beetje onvolwassen, staat op het punt om uit huis te gaan en hij houdt van bier. Help
![]()
Ook voor mijn vriend weet ik het niet goed. We hebben nu bijna een jaar, en mijn budget is niet super hoog want ik kan nu niet werken door lichamelijke klachten. Het is een redelijk stoere jongen, geen type voor sieraden. Hij houdt van honkballen, films kijken en vissen, maar ik wil eigenlijk niet een praktisch cadeau kopen, want dat vind ik niet zo leuk om te geven. Dus geen nieuw onderdeel voor zijn hengel ofzo. Hebben jullie nog leuke ideeën?
Flying_Angel schreef:over die boxers gesproken!
http://www.ikheetgeenbjorn.nl
Kan je zelf je tekst op de rand van een boxer laten zetten!