Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mikkieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:09

Cody schreef:
Ik heb het wel gelezen, maar ik ben nog niet volledig overtuigd.
Heeft Lotte ook niet eerder in dit topic aangegeven dat ze een gesprek met haar tante heeft gehad over het misverstand mbt het aantal dagen dat ze met haar vader wegging? Lotte dacht 10 dagen, toen het 2,5 week bleek te zijn wilde ze niet meer mee en heeft haar tante volgens mij nog geprobeerd met de vader te overleggen of ze dan niet 10 dagen konden gaan. Ook daar had Lotte toen geen trek meer in, maar dat durfde ze niet te zeggen.
Dus tja...misschien is Lotte naar haar omgeving niet helemaal duidelijk geweest HOE erg ze alles vond, en heeft ze dat hier juist wel gedaan, waardoor wij ons hier enorm druk zitten te maken en de mensen die Lotte en familie kennen denken dat het wel meevalt?

ja dat is natuurlijk ook nog een optie ik vint dat we niet te hard van stapel moeten lopen .... voor we iets van haar hebben gehoord

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:11

ik lees dit hele topic ook net pas, ben er in totaal bijna uur mee bezig geweest...en wat erg joh! Ik heb niet alles precies gevolgd, want dat was me te veel. Maar hopelijk laat Lotte snel wat van zich horen, zodat we weten hoe wie of wat.....
ik kan goed begrijpen dat Lotte toch uiteindelijk mee gegaan is, ze is gewoon bang geweest voor wat er anders zou kunne gebeuren. En er kan vanalles zijn gebeurt....oooh ik krijg egt kippenvel van dit joh Verdrietig

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:15

FlairS schreef:
Ik dacht dat de mededeling over haar tantes(niet aan haar tantes door haar vader)terzakedoende was omdat er mensen op zoek waren naar de tantes om te vragen of zij wisten dat ze naar Brazilie ging.

zonder telefoonnummers helpt ons dat weinig verder helaas

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:16

leentje"]
[quote="FlairS schreef:
Ik dacht dat de mededeling over haar tantes(niet aan haar tantes door haar vader)terzakedoende was omdat er mensen op zoek waren naar de tantes om te vragen of zij wisten dat ze naar Brazilie ging.

[/quote]

Telefoonboek uit Limmen? De meeste mensen met die achternaam (zie stamboom) zijn allemaal familie...? Dat gaat misschien een beetje ver, maar goed, vriendinnen van Lotte kunnen dat toch wel maken, toch?

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:17

Ow mijn god, ik vind het zoo erg he! Ik ben nu op pagina 26 met lezen maarn ik moet zo gaan.. Kan ik aan iemand mijn nummer vertrouwelijk achterlaten voor als er meer nieuws is? Zo ja pb me ajb even

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:18

ik lees dit topic ook net pas, heb het dus niet helemaal gelezen, want het is wel erg veel, k begrijp dan ook niet alles, maar het klinkt zo eng...
lotte is dus 'spoorloos' verdwenen zeg maar, waarschijnlijk met haar vader naar Brazilië, vrijwillig of tegen haar wil in.
lotte laat wat horen! en veel sterkte al lees je dit nu niet.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:19

leentje"]
[quote="FlairS schreef:

[/quote]

Ik heb het geprobeerd Schijnheilig

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:19

Ow mijn god, ik vind het zoo erg he! Ik ben nu op pagina 26 met lezen maarn ik moet zo gaan.. Kan ik aan iemand mijn nummer vertrouwelijk achterlaten voor als er meer nieuws is? Zo ja pb me ajb even

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:21

Idd Flair.

Ik vraag me na die tientallen pagina's nog steeds af wie er heeft laten waaien dat de tante uit Groningen op de hoogte zou zijn? En of dat dus klopt of niet?

Want (en da's ook een herhaling), van zodra we die tante op de hoogte hebben kunnen brengen van wat zich vannacht heeft afgespeeld, moet verder wel alles in overleg met haar gebeuren, zij heeft immers meer "recht" dan wij.

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:30

FlairS"]
[quote="leentje"][quote="FlairS schreef:

[/quote]

Ik heb het geprobeerd Schijnheilig
[/quote]

Ik denk dat ik je niet zo goed meer volg. Haar tante was op de hoogte dat ze naar Brazilie ging, dat wisten we al, dat wisten we eergister al. In jouw berichtje gingen ze nog kijken of ze achter de tel nrs van de tante(s) zouden kunnen komen en daar is nog geen antwoord op voor zover ik weet. Toch? En als dat wel zo is, dan is dat naar mijn mening niet duidelijk gecomuniceerd naar degene die daar naar op zoek was (ik weet niet wie).

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:33

Ow ja, als er iemand nog iemand meot bellen laat me het weten in een pb, en ik ga meteen bellen, zet err ook bij wat er gevraagt moet worde

Mercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:35

er staat een hele stamboom op internet van haar familie. Dus dat is het probleem niet.

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:35

Mercury schreef:
er staat een hele stamboom op internet van haar familie. Dus dat is het probleem niet.

idd, dat heb ik ook al geopperd..

Crispy78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:37

Beste mensen,

Omnicum is een stichting en net als alle stichtingen staat deze dus geregistreerd in bij de KVK.
Aan de hand hiervan heb ik een aantal gegevens kunnen achterhalen.
Maria V. (de directrice van de stiching) heet eigenlijk Adriana Maria van Brandewijk-Vogelaar (+/- 64jr) en is woonachtig in Bergambacht, zij staat niet vermeld in de telefoongids.
Misschien dat iemand de beste mevrouw kan vragen om nadere informatie i.o.d. Kan mogelijk verhelderend werken.

Misschien (ik heb niet alles gelezen) is het handig om enkele programma's aan te schrijven/te mailen.
Denk aan Peter R. de Vries, Vermist, Opsporing Verzocht, etc. etc. etc.

Succes met jullie speurtocht.

Hopelijk is ze snel weer terug in Nederland.
Laatst bijgewerkt door Crispy78 op 04-06-04 19:58, in het totaal 3 keer bewerkt

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:41

Nou tis zover moet echt weg ik beloof dat ik n og terug kom, ik doe er ook alles aan om haar terug te krijgen, en Nath wat ik al via msn liet weten bel/sms me as je teken van Lotte hebt gehoord

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:41

Met de programma's word gewacht totdat er duidelijkheid is over of Lotte zelf vind dat ze daar risico loopt en weggehaalt wil worden. Is dat inderdaad zo, dan gaan de registers open, maar we willen dat niet doen voordat we heel zeker weten dat het in Lotte's voordeel is.

Shanina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:43

Ja maar zoiezo met die progamma's kun je toch beter tot na 2 weken wanneer ze terug zou moeten zijn..? Ja ik heb het allemaal maar vaag gelezen dus kan goed zijn dat ik nouw iets verkeerd zeg

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:44

Kan iemand me misschien even pb-en wat er is gebeurd Scheve mond

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:49

Crispy78 schreef:
Het interessant is dat alle mensen die bij Omnicum "werken" (bijna) allemaal kerkelijke namen hebben.

Hoeveel Nederlanders denk je dat er kerkelijke namen hebben ??
Je moet geen dingen gaan zoeken die er niet zijn, maw geen onnodige stemmingmakerij.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:49

Ik heb net de laatste paar pagina's door zitten lezen, werd door een vriendin van me op dit topic gewezen en zit hier nu aardig over in, wat een verhaal.. en waat verschrikkelijk goed dat er bokkers zijn die zoveel voor haar doen !
Als er ook maar IETS is wat ik kan doen, mijn inbox staat open ! Knipoog

Trouwens, ik weet niet of dit nog "handig" is om te weten, dit is de site van Omnicum : http://www.omnicum.nl (heb eens door zitten lezen en moet zeggen dat ik het erg vaag vind! )

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:52

Ik heb het topic doorgelezen en als ik iets kan doen laat het weten alsjeblieft!!

Echt vreselijk, maar wel super dat iedereen voor haar klaar staat! Hopelijk komt ze snel boven water.. Scheve mond

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:53

Ik ben al de hele middag iedere x als ik tijd had dit topic aan het lezen wat ik via een link van mareska kreeg. Ik vind het heel erg voor Lotte.

Maar ik denk dat het beter is geen pers oid in te lichten dat je dan te veel paniek gaat zaaien. Wel vind ik het slim om contact op te nemen met die tantes of die oom in brazilie! Of contact op nemen met haar. Pas als dat echt niet lukt zou ik de pers in lichten!

Vist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:54

Mijn broer kent haar broer. Zodra ik meer weet zal ik het laten horen. Meer kan ik op dit moment niet kwijt.

Vist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:54

In overleg met mijn ouders heb ik dit besloten te schrijven.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:55

Oh, Vist, ik hoop dat je snel wat te weten komt!