Ik zou zoiets nooit gebruikt verkopen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zou zoiets nooit gebruikt verkopen. Zonnetje81 schreef:Ik zie nu dat je ook je paardenspullen kan verkopen. Wist ik veel haha. Verkoopt makkelijker dan via MP?
Waidida schreef:Zonnetje81 schreef:Ik zie nu dat je ook je paardenspullen kan verkopen. Wist ik veel haha. Verkoopt makkelijker dan via MP?
Hangt er een beetje van af denk ik. Als het merkdingen zijn voor een lage prijs is het meteen weg.
Mijn lemieux sienna loire was binnen vijf minuten weg. Stond wel maar voor 20 euro omdat er een stikseltje los zat.
Mijn micklem verkoppt dan weer nergens goed.
Alja schreef:Ik volg ook wat fb groepen maar vind het daar ook wel kwalijk dat er opkopers zijn die voor 0.25/0.50 cent hele bundels krijgen aangeboden
Dat gaat toch echt nergens meer over, is gewoon een voddenprijs.
. Wat is dit nou weer....Eske_B schreef:Ik heb dinsdag een pakketje bij Vinted go afgeleverd. Heb meneer zien scannen en heb verzendbewijs. Maar nog niet in de app update gehad dat hij verzonden is. Ik heb in de app wel op de knop geklikt met bevestigd dat hij verzonden is, want de uiterste datum was bijna.
Hebben anderen dit weleens gehad?
Texas02 schreef:Vinted is ook echt de laatste plek waar ik een bikini, badpak, ondergoed en noem maar op zou kopen. Ook als men zegt dat het nieuw is niet. Daar moet je dan maar net op vertrouwen ook.
_chou schreef:Texas02 schreef:Vinted is ook echt de laatste plek waar ik een bikini, badpak, ondergoed en noem maar op zou kopen. Ook als men zegt dat het nieuw is niet. Daar moet je dan maar net op vertrouwen ook.
Met hygiënestrip en kaartjes eraan zou ik het nog wel durven. Ik was toch alle kleding die ik nieuw koop.