Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Earth

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:33

JA dat is het ook allemaal. Ik heb het zelf ook via Vinted gekocht en enkel gepast. :) Ik zou zoiets nooit gebruikt verkopen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:38

Earth schreef:
JA dat is het ook allemaal. Ik heb het zelf ook via Vinted gekocht en enkel gepast. :) Ik zou zoiets nooit gebruikt verkopen.

Dat is dan balen. Ik heb er nieuwe bikini broekjes opgezet met kaartje die ik heb laten liggen en nu na -25 nog niet misschien meer pas. Dus ben benieuwd.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:51

Ik zie nu dat je ook je paardenspullen kan verkopen. Wist ik veel haha. Verkoopt makkelijker dan via MP?

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 19:13

Zonnetje81 schreef:
Ik zie nu dat je ook je paardenspullen kan verkopen. Wist ik veel haha. Verkoopt makkelijker dan via MP?

Hangt er een beetje van af denk ik. Als het merkdingen zijn voor een lage prijs is het meteen weg.
Mijn lemieux sienna loire was binnen vijf minuten weg. Stond wel maar voor 20 euro omdat er een stikseltje los zat.
Mijn micklem verkoppt dan weer nergens goed.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:09

Waidida schreef:
Zonnetje81 schreef:

Hangt er een beetje van af denk ik. Als het merkdingen zijn voor een lage prijs is het meteen weg.
Mijn lemieux sienna loire was binnen vijf minuten weg. Stond wel maar voor 20 euro omdat er een stikseltje los zat.
Mijn micklem verkoppt dan weer nergens goed.

Rambo winterdekens enzo.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:16

Ik koop en verkoop geregeld hondenspullen en dat loopt goed. :)
Schoenen ook.

Kleding verkopen begin ik niet aan, ik draag voornamelijk "huismerk", dus dat is nieuw al haast niets waard haha :P

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:21

Zonnetje81 schreef:
Rambo winterdekens enzo.

Kan je proberen, er zijn vast mensen met paarden die hun winterdekens slopen en die niet elke week een nieuwe willen kopen. Moet je wel vermelden of ze nog waterdicht zijn.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 21:22

Ik heb wel een paar jurken verkocht van retro merken, collectif bv. Zagen er ook echt nog als nieuw uit en voor €25 verkocht. Nieuwprijs tussen de €55 en €80 maar zelf in de sale ook niet meer dan €25 voor betaald geloof ik. Verder is dameskleding volgens mij heel lastig verkoopbaar, zie het voor bodemprijzen voorbij komen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 21:45

Ik volg ook wat fb groepen maar vind het daar ook wel kwalijk dat er opkopers zijn die voor 0.25/0.50 cent hele bundels krijgen aangeboden
Dat gaat toch echt nergens meer over, is gewoon een voddenprijs.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 21:46

Blij om te horen dat ik niet de enige ben die struggelt. Ik heb deze middag de jurkjes met enkele jassen maar naar de kringloop gedaan. Dan heeft er tenminste nog iemand iets aan.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 00:27

Alja schreef:
Ik volg ook wat fb groepen maar vind het daar ook wel kwalijk dat er opkopers zijn die voor 0.25/0.50 cent hele bundels krijgen aangeboden
Dat gaat toch echt nergens meer over, is gewoon een voddenprijs.

Ja maar sommige verkopers maken daar nog winst op ook. Wij zijn sinds een paar maanden ook met kleding begonnen (vroeger alleen speelgoed en schoenen enzo) en halen 500kg balen voor £20. Laatste baal had 1000 items, dus zelfs met 25p per stuk maken we dan nog winst.
Wij betalen onze kringloop ook voor hun onverkochte stock, betalen 50p per kilo, t zelfde als ze van de voddenman zouden krijgen

Ik ben vrij zeker dat dat in NL ook mogelijk is om zo aan stock te komen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 06:07

Hier had een pakketje van Mondial Relay op het punt moeten liggen. Had ik een mail over gehad. Kom ik daar, is het in hun systeem niet ingescand. Die knul heeft toch maar gezocht, nergens te vinden. Een week later had ik daar een ander pakketje om op te halen. Toch maar weer zoeken naar dat eerste pakketje.... Nog steeds niet te vinden. Ik dus melding gedaan bij Vinted. Heel formulier ingevuld en uiteindelijk 4 weken na aankoop mn geld terug gehad. Kreeg ik gisteren ineens een berichtje van de verkoopster; nou hij is hier op het pakketpunt aangekomen...... :+ . Wat is dit nou weer....

Ik had ook een verkoop gedaan eind november. Dat pakket was daar aangekomen. Maar de koper onbereikbaar!! Mijn pakketje heeft er weken gelegen (hoe dan!?), kerst en oud en nieuw ertussen gehad en het lag er nog. Al meerdere keren bij vinted een prpbleem gemeld, maar die gaven telkens aan dat het vanzelf retour komt als de koper het niet zou ophalen.... Ja hoe lang moet ik wachten dan? We waren al 6 weken verder..... Bleek dat pakket ook zoek... Maar de koper antwoordde gewoon niet op mijn bedichtjes ens
... Ik heb nu daar ook eindelijk mijm geld van terug gekregen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 07:45

Ik heb dinsdag een pakketje bij Vinted go afgeleverd. Heb meneer zien scannen en heb verzendbewijs. Maar nog niet in de app update gehad dat hij verzonden is. Ik heb in de app wel op de knop geklikt met bevestigd dat hij verzonden is, want de uiterste datum was bijna.

Hebben anderen dit weleens gehad?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:59

Ik heb ook nog een paar bikini's nieuw met prijskaartje en de hygiënestrip er nog keurig in, maar die raak je inderdaad aan de straatstenen niet kwijt.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 10:47

Eske_B schreef:
Ik heb dinsdag een pakketje bij Vinted go afgeleverd. Heb meneer zien scannen en heb verzendbewijs. Maar nog niet in de app update gehad dat hij verzonden is. Ik heb in de app wel op de knop geklikt met bevestigd dat hij verzonden is, want de uiterste datum was bijna.

Hebben anderen dit weleens gehad?

Ik heb er ook eentje deze week, maandag ingeleverd, nog geen update in Vinted, wel knop aangeklikt gisteren dat het pakket inderdaad door mij ingeleverd is.
Heb ik eigenlijk alleen met DHL dat naar NL moet, dat wordt hier in BE door BE post behandeld.
Ofwel krijgt je alleen tracking van BE post in Vinted te zien, of alleen tracking van DHL.

Normaliter heb je wel in je mail een ontvangsbewijs zitten? Kijk anders eens in je spam? Ik iig wel maandag, dus dat houd ik goed bij.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 14:43

Vinted is ook echt de laatste plek waar ik een bikini, badpak, ondergoed en noem maar op zou kopen. Ook als men zegt dat het nieuw is niet. Daar moet je dan maar net op vertrouwen ook.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 14:47

Ja, dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Ik heb ze niet op Vinted staan, maar vind het ook wel heftige verspilling om ze zomaar weg te gooien, zo helemaal nieuw. Geen idee wat ik er dan mee moet... Het is gelukkig niet heel veel stof. :+

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 14:48

Texas02 schreef:
Vinted is ook echt de laatste plek waar ik een bikini, badpak, ondergoed en noem maar op zou kopen. Ook als men zegt dat het nieuw is niet. Daar moet je dan maar net op vertrouwen ook.

Met hygiënestrip en kaartjes eraan zou ik het nog wel durven. Ik was toch alle kleding die ik nieuw koop.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 14:50

Ik heb ze ook wel eens nieuw met kaartjes eraan gekocht

Maar ook weleens een badpak wat een keer gedragen was maar te klein. Ik was het grondig. De kleding in de winkels moet je ook maar vertrouwen, daar wordt vaak de hygiëne strip ook uitgehaald of valt er uit

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 15:30

_chou schreef:
Texas02 schreef:

Met hygiënestrip en kaartjes eraan zou ik het nog wel durven. Ik was toch alle kleding die ik nieuw koop.

Heb ik ook wel eens gedaan, kan dan toch niks aan mis gaan? Had toen ook een bikini die niet paste, heb ik ook weer doorverkocht.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 16:11

Hier wel een bikini op Vinted gekocht hoor. Nog nieuw met kaartjes.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 17:00

Weet iemand waarom ik alleen maar dure verzendkosten krijg?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 20:43

Ja bizar hè? Heb ik ook vandaag.

En ik wil een bundel kopen, maar als ik het als bundel selecteer kan ik alleen DPD kiezen als verzender, maar alleen filialen op 40km afstand? Wat ik ook niet snap want ik weet dat er ook op 6km een zit.
Maar als ik die bundel los koop, kan ik wel vintedgo kiezen, maar dan betaal ik dus dubbel verzendkosten, en ook veel meer per stuk dan ik van vintedgo gewend ben :=

Cruise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 21:12

Nou mijn beide pakketjes zijn goed en vlot aangekomen in Frankrijk met Mondial Relay. *\o/*

Ik had een skibril verkocht en deze ingewikkeld in een hoofdband omdat ik niks anders had. Daar was de dame in kwestie ook erg blij mee.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 21:24

Tja, soms kom je wat tegen… :')

Afbeelding
Afbeelding