Roosch schreef:Ik vind het ook knap van je, bij mij mislukt dat faliekant en ga daarom altijd braaf naar m'n nagelmevrouw.
Waar woon je?

Heb je voorbeelden van sets die ze zet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Hihi volgens mij hebben we het daar al eens over gehad, maar ik woon helemaal in het noorden!al zouden de reiskosten prima uit kunnen met de prijzen die de mijne vraagt tov wat jij hebt neergeteld, kanonnen. Voor die prijs kan ik hier en mn nagels laten doen en me een uur lang goed laten masseren..
fleurtjeuh schreef:Zou wel kunnen hoor.
Misschien niet consistent 3 weken per set, maar tuin en paard werkzaamheden hoeven geen reden te zijn om je nagels te laten doen.
Bellatrix schreef:Ik heb op de websites keken van alle asiels die ook maar een beetje in de buurt liggen en alle poesjes/koppels zijn al gereserveerd.
Ineke2 schreef:Ik weet niet wat ik dan fout doe? Ik heb 2x biab laten zetten. Beide keren was er na 24 uur al een nagel eraf![]()
De eerste keer baalde ik daar echt enorm van want dat was dus op mijn verjaardag. Had ze juist de dag ervoor laten doen zodat ik eens met mooie nagels kon shinen. Bummer.
Bellatrix schreef:Al gekeken maar daar kan ik zelf niet kiezen qua kleur, hun matchen de kitten aan de persoon.
Snap ik op zich maar ik zit er wel mee de komende tig jaar dus ik wil wel zelf kiezen.
Nancy, ik weet het echt niet. Ik heb nog niet gevonden wat ik echt wil en ik ga bijna op vakantie. Ik zoek daarna wel verder.
fleurtjeuh schreef:Bellatrix schreef:Nee, dat is niet netjes.
Erg slordig zelfs.
Het is haar eigen schuld dat ze het niet heeft aangepast op haar site of wat dan ook maar ze had hier gewoon haar tijd voor moeten nemen.
Dit is haastwerk, en ik gok dat jij 100% betaald hebt?
Jup, 90 euro was dit geintje
imaudy schreef:Noortjes zijn veel kleiner dan coons.
Ik vind eigenlijk alle rassen wel leuk. Die van Luuntje lijken mij ook geweldig of de rusjes van Marcella. Een simpel htk tijgertje is ook leuk.
fleurtjeuh schreef:Ze heeft me zojuist bericht dat ik het prijs verschil terug krijg. De service die ik had geboekt was het verwijderen en het zetten van nieuwe biab met verlenging.
Maar ze heeft me geen verlenging gegeven.
Dus ze betaald het verschil terug
melanie0906 schreef:fleurtjeuh schreef:Ze heeft me zojuist bericht dat ik het prijs verschil terug krijg. De service die ik had geboekt was het verwijderen en het zetten van nieuwe biab met verlenging.
Maar ze heeft me geen verlenging gegeven.
Dus ze betaald het verschil terug
Persoonlijk zou ik er een berichtje aan wagen dat je niet van de kwaliteit te spreken bent en dat je het idee hebt dat ze afgeraffeld zijn… Al krijg je je geld niet terug heb je toch je frustratie kunnen uiten..
Nyaleti schreef:Bellatrix neem alsjeblieft 2 kittens![]()
Je werkt veel en de kat thuis is ook al een oudere dame? Of in iedergeval heel rustig en niet gedient van andere katten toch?
Maar klopt inderdaad dat ze heel veel in koppels plaatsen. Toen wij een vondeling van de straat hadden en er asap een vriendinnetje bij wilde hebben, werden er alleen maar koppels aangeboden. Ookal hadden wij thuis al een leeftijdsgenootje.
Uiteindelijk moeten uitwijken naar Marktplaats en uiteindelijk iemand gevonden die ze ouder dan 8 weken pas weg deed en al had gevaccineerd.
fleurtjeuh schreef:Ze heeft de review gelezen dus ze weet dat ik ontevreden ben.
Dit gaf ze ook aan in de berichten die ze me stuurde, dat ze verbaasd was over de review omdat ik in de salon positief was.
Heb aangegeven dat ik de verbazing snap, maar dat de ongelijkheid me later pas opviel, maar dat ik zeker tevreden ben over de kleur