Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 20:28

Roosch schreef:
Ik vind het ook knap van je, bij mij mislukt dat faliekant en ga daarom altijd braaf naar m'n nagelmevrouw. :))

Waar woon je? :')
Heb je voorbeelden van sets die ze zet? :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 20:30

Hihi volgens mij hebben we het daar al eens over gehad, maar ik woon helemaal in het noorden! :)) al zouden de reiskosten prima uit kunnen met de prijzen die de mijne vraagt tov wat jij hebt neergeteld, kanonnen. Voor die prijs kan ik hier en mn nagels laten doen en me een uur lang goed laten masseren..:')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 20:31

Also, dank voor het medeleven hier.
Voel me een beetje een aansteller, maar jullie woorden stellen me gerust

Heb niet echt mensen om me heen en hoewel mn vriend mijn geklaag goed begrijpt en mee om kan gaan, hoef ik hem er natuurlijk niet mee lastig te blijven vallen.
Hier even kunnen ranten helpt enorm

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 20:32

Roosch schreef:
Hihi volgens mij hebben we het daar al eens over gehad, maar ik woon helemaal in het noorden! :)) al zouden de reiskosten prima uit kunnen met de prijzen die de mijne vraagt tov wat jij hebt neergeteld, kanonnen. Voor die prijs kan ik hier en mn nagels laten doen en me een uur lang goed laten masseren..:')

Oja kak dat was ook zo :')

Maar mn moeder woont weer in Groningen dus ik ben er weer vaker

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 20:46

fleurtjeuh schreef:
Zou wel kunnen hoor.
Misschien niet consistent 3 weken per set, maar tuin en paard werkzaamheden hoeven geen reden te zijn om je nagels te laten doen.

Ik weet niet wat ik dan fout doe? Ik heb 2x biab laten zetten. Beide keren was er na 24 uur al een nagel eraf :=
De eerste keer baalde ik daar echt enorm van want dat was dus op mijn verjaardag. Had ze juist de dag ervoor laten doen zodat ik eens met mooie nagels kon shinen. Bummer.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 20:52

In Harderwijk zit dierenasiel de ark. Pas op fb stond dat ze heel veel kittens hadden.

Bellatrix schreef:
Ik heb op de websites keken van alle asiels die ook maar een beetje in de buurt liggen en alle poesjes/koppels zijn al gereserveerd.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 20:59

Bellatrix schreef:
Ik heb op de websites keken van alle asiels die ook maar een beetje in de buurt liggen en alle poesjes/koppels zijn al gereserveerd.

Oh hier in de omgeving is het zo ontzettend druk met nieuwe katjes die gevonden worden, ze hebben amper tijd om ze op de website te plaatsen. Misschien is dat ook wel bij jou het geval?
Kun je anders niet een keer bellen en navraag doen naar katjes die niet op de website staan?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 21:00

Al gekeken maar daar kan ik zelf niet kiezen qua kleur, hun matchen de kitten aan de persoon.

Snap ik op zich maar ik zit er wel mee de komende tig jaar dus ik wil wel zelf kiezen.

Nancy, ik weet het echt niet. Ik heb nog niet gevonden wat ik echt wil en ik ga bijna op vakantie. Ik zoek daarna wel verder.

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 21:24

Al 3 wespen op mijn slaapkamer gevonden en geen idee waar ze vandaan komen %) %)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 21:25

JudithGigi schreef:
Al 3 wespen op mijn slaapkamer gevonden en geen idee waar ze vandaan komen %) %)

Heb je een gipsen plafond? Daar kwamen ze toen bij mij doorheen. :=

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 21:26

MarlindeRooz schreef:
JudithGigi schreef:

Heb je een gipsen plafond? Daar kwamen ze toen bij mij doorheen. :=

Jupp en we hebben nog geen lamp opgehangen dus daar zit nog een gat... Die heb ik maar dicht getaped :+

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 21:58

Ineke2 schreef:
Ik weet niet wat ik dan fout doe? Ik heb 2x biab laten zetten. Beide keren was er na 24 uur al een nagel eraf :=
De eerste keer baalde ik daar echt enorm van want dat was dus op mijn verjaardag. Had ze juist de dag ervoor laten doen zodat ik eens met mooie nagels kon shinen. Bummer.

Met BIAB? Dat is wel heel bijzonder.. jeetje. Ben je daar niet mee terug gegaan?
Met gellak ben ik wel eens wat kwijt geweest maar ik heb inmiddels 2.5 jaar BIAB en ben een keer nagels kwijt geraakt; toen had ze de ontvetstap gemist geloof ik.

Fleurtjeuh, dat is echt niet Ok.
Mijn nieuwe set BIAB staat 70 min voor, dat is eerst ergste weg frezen, dan bijvijlen qua lengte en bovenkant gelijk. Dan nagelriemen, BIAB, vijlen, dan gellak & top coat. Ze vijlen na de topcoat altijd alleen de hoekjes even bij..
Ik vind het bij mij al duur met €55 voor een nieuwe set….

maralynJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 21:59

Bellatrix schreef:
Al gekeken maar daar kan ik zelf niet kiezen qua kleur, hun matchen de kitten aan de persoon.

Snap ik op zich maar ik zit er wel mee de komende tig jaar dus ik wil wel zelf kiezen.

Nancy, ik weet het echt niet. Ik heb nog niet gevonden wat ik echt wil en ik ga bijna op vakantie. Ik zoek daarna wel verder.

Stadskanaal misschien een beetje verweg...
Maar daar ben ik pleegmoeder van.
Gaan wel eens kittens met 13 weken naar helemaal utrecht, omdat mensen verliefd zijn geworden op een stelletje. :j

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 22:07

Mams die weer echt een slechte periode heeft met veel eenzaamheid omdat ze nu vakantie heeft. Is veel alleen en dat valt haar zwaar. Zelfs iemand dan bij haar komt fleurt ze niet op. Vind het sneu. Gun haar een fijne relatie met een leuke vent.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-25 22:20

fleurtjeuh schreef:
Bellatrix schreef:
Nee, dat is niet netjes. :n
Erg slordig zelfs. :
Het is haar eigen schuld dat ze het niet heeft aangepast op haar site of wat dan ook maar ze had hier gewoon haar tijd voor moeten nemen.
Dit is haastwerk, en ik gok dat jij 100% betaald hebt?

Jup, 90 euro was dit geintje :(

Pff, meen je -O- ik betaal nog net niet de helft en loop met betere BIAB naar buiten.. echt niet netjes dat ze het zo afgeraffeld heeft, jij zou niet de dupe moeten worden van haar slechte agenda.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 22:27

Broek gekocht op Vinted, kaartjes er nog aan, super blij mee. Zie ik net dat de maat FR is.. En hij dus een maat kleiner is dan ik dacht. Dat word water en sla voor mij :=

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 22:28

Je hebt 90 euro betaald voor dat prutswerk ? Schandelijk...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 22:47

Ze heeft me zojuist bericht dat ik het prijs verschil terug krijg. De service die ik had geboekt was het verwijderen en het zetten van nieuwe biab met verlenging.
Maar ze heeft me geen verlenging gegeven.
Dus ze betaald het verschil terug

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 22:54

imaudy schreef:
Noortjes zijn veel kleiner dan coons.
Ik vind eigenlijk alle rassen wel leuk. Die van Luuntje lijken mij ook geweldig of de rusjes van Marcella. Een simpel htk tijgertje is ook leuk.

:o

Cathy gaat begin augustus naar de kater. O:)

En dan afhankelijk of ik mijn langhaar poes eruit krijg en of Cathy (en dochter) nog interessant is voor de nebelung fokkerij voor voortbestaan van het ras. Zijn ze niet interessant dan wordt alles gesteriliseerd.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 22:57

fleurtjeuh schreef:
Ze heeft me zojuist bericht dat ik het prijs verschil terug krijg. De service die ik had geboekt was het verwijderen en het zetten van nieuwe biab met verlenging.

Persoonlijk zou ik er een berichtje aan wagen dat je niet van de kwaliteit te spreken bent en dat je het idee hebt dat ze afgeraffeld zijn… Al krijg je je geld niet terug heb je toch je frustratie kunnen uiten..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 23:03

melanie0906 schreef:
fleurtjeuh schreef:

Persoonlijk zou ik er een berichtje aan wagen dat je niet van de kwaliteit te spreken bent en dat je het idee hebt dat ze afgeraffeld zijn… Al krijg je je geld niet terug heb je toch je frustratie kunnen uiten..

Ze heeft de review gelezen dus ze weet dat ik ontevreden ben.
Dit gaf ze ook aan in de berichten die ze me stuurde, dat ze verbaasd was over de review omdat ik in de salon positief was.
Heb aangegeven dat ik de verbazing snap, maar dat de ongelijkheid me later pas opviel, maar dat ik zeker tevreden ben over de kleur

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 00:19

Bellatrix neem alsjeblieft 2 kittens :o
Je werkt veel en de kat thuis is ook al een oudere dame? Of in iedergeval heel rustig en niet gedient van andere katten toch?

Maar klopt inderdaad dat ze heel veel in koppels plaatsen. Toen wij een vondeling van de straat hadden en er asap een vriendinnetje bij wilde hebben, werden er alleen maar koppels aangeboden. Ookal hadden wij thuis al een leeftijdsgenootje.
Uiteindelijk moeten uitwijken naar Marktplaats en uiteindelijk iemand gevonden die ze ouder dan 8 weken pas weg deed en al had gevaccineerd.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 05:53

Nyaleti schreef:
Bellatrix neem alsjeblieft 2 kittens :o
Je werkt veel en de kat thuis is ook al een oudere dame? Of in iedergeval heel rustig en niet gedient van andere katten toch?

Maar klopt inderdaad dat ze heel veel in koppels plaatsen. Toen wij een vondeling van de straat hadden en er asap een vriendinnetje bij wilde hebben, werden er alleen maar koppels aangeboden. Ookal hadden wij thuis al een leeftijdsgenootje.
Uiteindelijk moeten uitwijken naar Marktplaats en uiteindelijk iemand gevonden die ze ouder dan 8 weken pas weg deed en al had gevaccineerd.

Ik wil er ook 2, was dat niet duidelijk dan? Juist als Tail wegvalt wil ik er 2 overhouden. :j

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 06:01

fleurtjeuh schreef:
Ze heeft de review gelezen dus ze weet dat ik ontevreden ben.
Dit gaf ze ook aan in de berichten die ze me stuurde, dat ze verbaasd was over de review omdat ik in de salon positief was.
Heb aangegeven dat ik de verbazing snap, maar dat de ongelijkheid me later pas opviel, maar dat ik zeker tevreden ben over de kleur

Heb je niet eerst haar zelf een berichtje gestuurd dat je niet tevreden was? Ik snap dat zij dan verbaasd was, ja je kan tevreden zijn in de salon en later niet, maar dan neem je eerst contact op met diegene, zodat zij met een oplossing kunnen komen en je kunt kijken of je eruit komt samen. Dan kan je later alsnog een review geven, maar iemand de kans geven om het op te lossen en het sowieso melden is wel stap 1 in mijn ogen.

Bellatrix, wat vind jij te ver rijden dan? Ik zou juist bellen met verschillende asiels en stichtingen. Maar goed, ik rijd voor kittens ook meer als een uur als ik denk dat daar een de juiste match is. Juist omdat je ze daarna nog jaren hebt is die afstand maar een kleinigheidje.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 08:13

Schijt wifi, slecht geslapen, en ik word door iemand weer straal genegeerd. Lastige van dat laatste is dat ik ineens wel een reactie kan krijgen. Over twee weken ofzo.