rien10 schreef:Wat denk je dat dan de publieke opinie is?
Politie doet het niet snel goed.
Ik lees ook dat de meeste juist achter de politie staan en het juist schandalig vinden dat ze dit moeten ondergaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Maar de politie wordt niet aangevallen met sterretjes. Er wordt bewust vuurwerk (en van die bommen) op ze af gestoken.
Ik vind het bizar dat ze dan nog niks mogen.
Misschien toch bewust om verdere escalatie te voorkomen?

Nyaleti schreef:Maar de politie wordt niet aangevallen met sterretjes. Er wordt bewust vuurwerk (en van die bommen) op ze af gestoken.
rien10 schreef:Nyaleti schreef:Maar de politie wordt niet aangevallen met sterretjes. Er wordt bewust vuurwerk (en van die bommen) op ze af gestoken.
Nee, het is gewoon wettelijk vastgelegd. Je kan in een menigte -met dronken mensen- toch niet gaan schieten? Dat wordt een veldslag met (mede) onschuldige slachtoffers.
we zitten niet in oorlogsgebied hè, er wonen ook nog onschuldige mensen rondom die al drama genoeg hebben.
Cowboy55 schreef:Terzijde: wat is gebeurd met de wapenstok? Ik heb (lang lang lang geleden) wel een aan het ontvangende eind van een jaren 80 wapenstok gestaan. Dat bleef je je wel een paar weken bij. Tegenwoordig zie ik ME-ers rossen zonder dat het veel impact heeft (of lijkt te hebben) op de ontvangende kant. ?Que passa?
rien10 schreef:Cowboy55 schreef:Terzijde: wat is gebeurd met de wapenstok? Ik heb (lang lang lang geleden) wel een aan het ontvangende eind van een jaren 80 wapenstok gestaan. Dat bleef je je wel een paar weken bij. Tegenwoordig zie ik ME-ers rossen zonder dat het veel impact heeft (of lijkt te hebben) op de ontvangende kant. ?Que passa?
Straat agenten hebben een korte wapenstok. De ME heeft een lange wapenstok.
) OF die krengen zijn zachter gemaakt OF ik was een watje. Beide opties zijn mogelijk. Maar ik heb ooit weken met blauwe plekken rondgewandeld.
iedereen die te dichtbij stond mag dan even blauw rondlopen
ga maar uitleggen wat je daar deed.
oude mensen als nepagent dingen afpakken. Iets met geweten en empathie en zo? Is dat weg?
Is het groepsdruk? Onder invloed van iets of zijn de hersens stuk door middelen of teveel klappen?