Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Hutcherson schreef:
Zeg maar tegen je vriendin dat het in principe geldt vanaf dag 1. Wat je moet doen is zorgen dat je door je proeftijd heen komt of zorg dat je direct vaste aanstelling regelt zonder proeftijd. Bepaalde tijd mag ook maar dan zonder proeftijd. Vanaf dag 1 val je dan onder de ziektewet van de werkgever. Heb je wel proeftijd, dan wordt je er per direct uitgezet.
Er is 1 maar... UWV kijkt naar het gemiddeld inkomen van 1 heel jaar voor de ziekmelddag. Nu kunnen ze heel flauw doen daarin of ze pakken het loon dat je op dat moment verdiend. Ik heb beide casussen meermaals meegemaakt en enerzijds werd een meid 1000€ per maand gekort omdat uwv haar studietijd meetelde in inkomen (toen werkte ze al bij die werkgevrr maar dus minder uren) en andere casus was net 1 maand aan het werk bij nieuwe werkgever met leuker loon, valt uit vanwege medische situatie die niet gekend was bij aanvang en toen geeft uwv aangegeven enkel de laatste maand inkomen mee te tellen omdat het loonverlies anders teveel was en nadeel was voor mn client. Dus kanbeide kanten op net wie je tegenover je hebt.
Ik ben overigens een juridische studie hierin aan het doen zodat ik alle ins en out leer van de sociale zekerheden.
Wat is dat voor poedersuiker. De werkgever op kosten jagen omdat de wetgeving krom is?
Marcella schreef:Weet ik zal het ook niet in 1 dag doen. Met wil ze voor het leggen goed schoonmaken. Dan is het daarna gewoon bij houden.
En schoonmaken is ook fysiek zwaar.
Trouwens andere ideeën mogen ook gegeven worden als het maar zo min mogelijk geld kost.
DuoPenotti schreef:Marcella schreef:Weet ik zal het ook niet in 1 dag doen. Met wil ze voor het leggen goed schoonmaken. Dan is het daarna gewoon bij houden.
Trouwens andere ideeën mogen ook gegeven worden als het maar zo min mogelijk geld kost.
Dat je er überhaupt over denkt om met jou klachten een vloer te leggen.
Hoe lang duurt die verbouwing dan in je eigen huis?
Zou er denk ik niets aan doen voor tijdelijk
denisesilver schreef:Eventueel goedkoop vinyl? Is nog makkelijker te leggen
DuoPenotti schreef:Marcella schreef:Weet ik zal het ook niet in 1 dag doen. Met wil ze voor het leggen goed schoonmaken. Dan is het daarna gewoon bij houden.
Dat je er überhaupt over denkt om met jou klachten een vloer te leggen.
Hoe lang duurt die verbouwing dan in je eigen huis?
Zou er denk ik niets aan doen voor tijdelijk
Nyaleti schreef:UWV arts komt zelf met zulk advies. Iemand poste dat hier en is echt niet de eerste keer dat ik dat hoor.
Het ligt er zo aan wie je hebt, ook als contactpersoon.
-
Auto heeft kuren. Rijdt dus regelmatig ineens alsof de handrem er op zit ofzo. Dus met m'n vader een rondje gereden zodat hij het kon voelen en misschien een idee had. Heel wat gereden en niks hè, auto gedraagt zich keurig. Terwijl ik gisteren na 500m 80 weg er al last van had.
Zebrastreep schreef:Ik wil een busje huren voor volgende week, maar jeetje wat een informatie moeten ze hebben.
En ook nog een document met duidelijk mijn naam , adresgegevens en een verzenddatum opstaat. En die mag ook niet ouder zijn dan 30 dagen![]()
Ik krijg niet zoveel post omdat ik nog thuis woon, dus ik moet echt zoeken. Enige wat ik heb is een factuur van iets wat ik heb besteld.
Moska schreef:Zebrastreep schreef:Ik wil een busje huren voor volgende week, maar jeetje wat een informatie moeten ze hebben.
En ook nog een document met duidelijk mijn naam , adresgegevens en een verzenddatum opstaat. En die mag ook niet ouder zijn dan 30 dagen![]()
Ik krijg niet zoveel post omdat ik nog thuis woon, dus ik moet echt zoeken. Enige wat ik heb is een factuur van iets wat ik heb besteld.
Kun je niet een bankafschrift downloaden? Daar staat alles op wat je nodig hebt