Tussen de mazen van het net..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 16:27

poetser schreef:
's Nachts in mijn armen. Ik heb er ontzettend veel steun aan (en hij is gewoon veel te leuk en schattig). Ik ben jou en je moeder dan ook ontzettend dankbaar voor dit prachtig cadeau.

Ik hoop dat je er nog heel lang plezier van hebt!

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 11:13

Ik ben blij voor je dat je een goede plek hebt waar ook goed voor je gezorgd wordt. Dat je er mentaal doorheen zit kan ik helemaal begrijpen, hoe dit topic begon en hoe het nu is...Ik heb er nog steeds geen woorden voor, vind het zo erg voor je! Ik hoop van harte dat je nog een poosje mag leven zonder al teveel pijn. Nogmaals heel veel sterkte met alles.

poetser

Re: Tussen de mazen van het net..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-25 15:21

Even een vraagje uit naam van mijn zoon.

Ik heb het met hem gehad over jullie idee om iets tastbaars te geven aan hem en hij had zelf een ander idee dat ik even moest doorgeven.

Hij zou het namelijk heel fijn vinden moesten jullie, ipv zo'n knuffel of iets, mee willen uitkijken (en eventueel meebetalen indien je dit wilt) voor een mooi kettinkje voor de as in te doen. Iets dat in het teken staat van de liefde, onze band en toch passend bij een tiener, maar ook later als volwassen man.
Hij weet zelf niet hoe hij er aan moet beginnen, maar ik mag mij er niet mee bezig houden van hem.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 15:23

Wat fijn dat hij het aanbod aanpakt om iets tastbaars te krijgen. Mss kan hij wat foto's via google opzoeken van een ketting die hij mooi vindt. Dan weten we welke stijl er bij hem past en dan kunnen we makkelijker mee zoeken

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 15:36

Goed doordacht van je zoon, fijn dat hij met dat idee is gekomen.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 15:40

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 15:53

Met jou vingerafdruk er in geprint.

Ik zal eens gaan zoeken.
Vind die persoonlijk heel mooi.

Knap overigens hoe jullie ermee omgaan

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 15:58

pateeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 16:11

Ik heb een ketting laten maken bij Dierbaar Dichtbij en recent nog een armbandje waar ik nog op wacht. Er zijn heel veel mogelijkheden, gaande van sieraden met bv een vingerafdruk tot sieraden met as of haar. Alles wordt persoonlijk voor jou gemaakt.
Het hangertje van mijn ketting heb ik laten maken met aan de ene kant een pootafdruk en de andere kant een neusafdruk. In het armbandje wordt haar verwerkt.
Voor as heb je eerder "klassieke" hangers met as, maar ook een soort van kralen waarin de as verwerkt is bv. Ruim aanbod, ruime keuze.
Op de website kan je de mogelijkheden bekijken: https://www.dierbaardichtbij.nl Op de facebookpagina kan je voorbeelden zien van (afgewerkte) sieraden die ze gemaakt heeft. Ze denkt ook steeds mee als dat nodig is. Fijn contact. Sieraden kunnen opgehaald worden of kunnen met de post verstuurd worden (ook naar Belgie).

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 16:20

Ik vind het heel knap dat Fabian er al zo logisch over kan denken, en ik denk dat zijn keuze een hele goede is.

DP, prijzig wel, maar wie weet wat er mogelijk is als iedereen die het topic volgt een kleine bijdrage doet?

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 16:26

En misschien zijn er ook goedkopere aanbieders en kan een andere bokker die vinden

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 16:36

Poetser, wat fijn dat je het aan Florian hebt nagevraagd.
We kunnen kijken of we het kunnen bestellen. Maar anders wil ik in overleg met je vriendin die hem opvangt of Darkangel ook kijken om voor hun het te besteden bedrag te verzamelen.
Er zijn echt aardig wat aanmeldingen.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 16:37

capopjekop schreef:
Wat fijn dat hij het aanbod aanpakt om iets tastbaars te krijgen. Mss kan hij wat foto's via google opzoeken van een ketting die hij mooi vindt. Dan weten we welke stijl er bij hem past en dan kunnen we makkelijker mee zoeken

Het zou ook mijn voorkeur hebben als hij (eventueel samen met mama) foto's zoekt of aangeeft welke hij wil hebben. Voor zo iets dierbaar wil je er niet net naast zitten.

Alle Bokkers met ideeën kunnen die natuurlijk hier noemen en dat hij dan de linkjes bekijkt?

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 17:05

DuoPenotti schreef:
En misschien zijn er ook goedkopere aanbieders en kan een andere bokker die vinden

Dat zou ook heel goed kunnen :j
Maar ik bedoelde vooral dat er dan misschien wat ruimer gekozen kan worden.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-25 17:48

Samen met mij zoeken, ik zal het nog eens vragen, maar hij vindt dat ik mij daar niet mee bezig moet houden. Ik heb al genoeg aan mijn hoofd volgens hem en hij heeft liever dat ik mijn beetje energie in leuke dingen steek. Ik ga hem in elk geval de linkjes doorsturen en kom er dan later nog op terug. Hij is nu met zijn vrienden gaan voetballen voor de afleiding.

De ziekte zelf denkt hij liever niet aan, praat hij ook niet echt over. Al had hij vandaag wel even vragen. Mijn dood en alles eromheen is hij wel heel erg mee bezig, vooral ook omdat hij hier echt actief bij betrokken wilt worden en dat mag van mij. Als hem dat wat rust geeft, kan niemand daar iets op tegen hebben volgens mij.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 17:58

En al zouden mensen er wel wat op tegen hebben, écht níéts van aantrekken.

Ieder heeft een eigen manier om met dingen om te gaan, en om dingen te verwerken.
Persoonlijk denk ik dat het gezien zijn leeftijd en de ernst van wat er speelt, héél knap is dat hij aangeeft wat hij wil, en dat het heel belangrijk is om -binnen wat realistisch kán- zijn wensen ook heel serieus te nemen.

Zodat hij over 5, 10, 20, 40 jaar niet het gevoel krijgt dat hij geen actief aandeel had of mocht hebben in iets dat voor hem zo levensbepalend is.

Ik heb oprecht respect voor het feit dat hij weet te communiceren wat voor hém belangrijk is.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 18:14

Poetser wat een fijne kamer.
Dat groen buiten is wel zo fijn.

Armband of ketting met as en/of vingerafdruk is wel heel erg mooi.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 18:35

Vind het echt knap dat hij er zo over nadenkt en dan bedenkt dat de kracht van Bokt hem misschien wel kan helpen bij een mooie ketting voor straks.

Las ergens dat je naar het ziekenhuis moet en daarna de pijn veel minder of weg gaat zijn. Ondanks dat een operatie geen pretje is, klinkt het vervolg er op wel goed. Hopelijk heb je nog een fijne pijnvrije periode daarna..

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 18:54

poetser schreef:
Samen met mij zoeken, ik zal het nog eens vragen, maar hij vindt dat ik mij daar niet mee bezig moet houden. Ik heb al genoeg aan mijn hoofd volgens hem en hij heeft liever dat ik mijn beetje energie in leuke dingen steek. Ik ga hem in elk geval de linkjes doorsturen en kom er dan later nog op terug. Hij is nu met zijn vrienden gaan voetballen voor de afleiding.

De ziekte zelf denkt hij liever niet aan, praat hij ook niet echt over. Al had hij vandaag wel even vragen. Mijn dood en alles eromheen is hij wel heel erg mee bezig, vooral ook omdat hij hier echt actief bij betrokken wilt worden en dat mag van mij. Als hem dat wat rust geeft, kan niemand daar iets op tegen hebben volgens mij.

Zal hij het aan durven om met een onbekende via hier te zoeken? Of met je vriendin bijvoorbeeld? Een begeleider van het internaat?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-25 11:54

Pfff, ik ben zo zenuwachtig voor morgen hè. Ze komen mij al om 6.30u ophalen om op locatie te gaan, operatie zelf is om 7.30u en zal een uurtje duren. Vind het alleen zo eng dat ze met mijn zenuwen bezig zijn, terwijl ik wakker moet blijven en ieder dingetje dat ik voel moet doorgeven. Zij vieren de ingreep uit, maar de patiënt is degene die de ingreep stuurt, aangezien je ze echt lieten weten welke zenuwen ze moeten hebben.
Daarna is het nog 24u in observatie (want het kan effect hebben op de werking van je longen) en dan mag ik terug naar de palliatieve. Zal blij zijn als we woensdag zijn en ik weer veilig terug in mijn eigen bedje lig.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 11:58

oh ja, dat snap ik dat je dat spannend vind. Alvast heel veel succes! ik hoop dat de operatie voorspoedig gaat en je daarna geen pijn meer hebt.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 12:56

Poetser dat lijkt mij ook heel eng.
Heel veel sterkte.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 13:03

Sterkte Poetser, ik neem aan dat je een facet denervatie bedoelt?

Dat heb ik in mijn rug gehad en binnenkort in mijn schouder, waarschijnlijk is de eerste een proef waarbij je wakker moet blijven, bij de lang durende werking geven ze wel een roesje. Ik vond het persoonlijk meevallen. Ik hoop dat dat voor jou ook het geval is.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-25 15:33

Nee, een chordotomie. Een behandeling speciaal voor kankerpatiënten.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 16:02

Sterkte voor morgen Poetser, het lijkt me ook heel spannend maar hopelijk valt het allemaal mee en kan je snel weer terug.