Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag"
[quote="rien10 schreef:[quote="maessie"
Sinds een hele poos weer eens een Italiano eten, om erachter te komen dat ze nu glad zijn ipv het suikerrandje wat ze altijd hadden
Foaly schreef:Ik denk dat je mijn post niet goed begrijpt. Wat je zegt klopt helemaal, maar dat snappen zij dus niet. Zij zien de studentenprotesten tegen de oorlog als Jodenhaat, en daarom zijn ze bang dat mensen binnenkort ook op de stoep staan bij de synagoge. Wat volgens mij dus onterecht is, maar het heeft geen zin om ze dat uit te leggen. Ik ga er dus ook geen energie in steken, maar me wel ergeren en ik dacht dat dit daar het topic voor was
Themba schreef:xxxmh schreef:Ben op vakantie met vriendin en ze is verkouden al de hele week en irriteer me aan het geluid van haar neus ophalen....
dat is zeker hel. oordoppen? koptelefoon?
xPabloBokt schreef:Schade aan onze auto, het lijkt erop alsof iemand er iets zwaars tegenaan heeft laten vallen op de parkeerplaats bij de Van Cranenbroek. Natuurlijk geen briefje, helemaal niks. Schade zit ook echt op een rotplek, twee deuken met lakschade op de daklijst. Als dat hele paneel vervangen moet worden betekent dat praktisch een hele nieuwe zijkant (achtervleugel, sideskirts en A stijl zitten er aan vast) Ben zó pissig, we hebben die auto 7 mei opgehaald. Asociale tokkies
rien10 schreef:luuntje schreef:Rien, vanuit de rasvereniging/stamboek moet een kitten minstens 12 weken zijn om te verhuizen.
Ik hou 13 a 14 weken aan.
Ah, dus bij ras katten is er een vorm van controle. Volgens mij gaan huis-tuin-en-keuken katten meestal met 6 weken weg?
DuoPenotti schreef:xPabloBokt schreef:Schade aan onze auto, het lijkt erop alsof iemand er iets zwaars tegenaan heeft laten vallen op de parkeerplaats bij de Van Cranenbroek. Natuurlijk geen briefje, helemaal niks. Schade zit ook echt op een rotplek, twee deuken met lakschade op de daklijst. Als dat hele paneel vervangen moet worden betekent dat praktisch een hele nieuwe zijkant (achtervleugel, sideskirts en A stijl zitten er aan vast) Ben zó pissig, we hebben die auto 7 mei opgehaald. Asociale tokkies
Wat enorm zuur!
Kan van cranenbroek iets met beveiligingcameras of doen ze dat niet.
Polarize schreef:Dat er net via de hals van mijn trui een wesp of bij naar binnen vloog en me heeft gestoken op mn rug
Stond op het station te wachten voor mijn trein dus echt naar de dichstbijzijnde persoon gelopen en die heeft m eruit gehaald, had bijna al mijn trui uit getrokken midden op het station
En nu is het heel hard hopen dat ik niet allergisch ben