Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 14:17

Aan de vrachtwagen chauffeur, die vanochtend geen zin had om onze straat in te draaien. Nu staat onze bestelling op de hoek en moeten we zelf maar bedenken hoe we het thuis krijgen.

Wat een knurft.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 14:39

manonutjuh schreef:
Aan de vrachtwagen chauffeur, die vanochtend geen zin had om onze straat in te draaien. Nu staat onze bestelling op de hoek en moeten we zelf maar bedenken hoe we het thuis krijgen.

Wat een knurft.

Misschien kon hij niet draaien? Niet elke vrachtauto kan overal zomaar komen.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 14:41

Nee zou prima moeten kunnen. Wel grotere voor de deur gehad.

Nu een ander bedrijf laten komen om het weg te zetten voor ons, let op, met d'r vrachtwagen :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 15:08

rien10 schreef:
maessie schreef:
Sinds een hele poos weer eens een Italiano eten, om erachter te komen dat ze nu glad zijn ipv het suikerrandje wat ze altijd hadden -O-

Nee! Daar gaat mijn jeugdherinnering!

Zijn er niet 2 soorten?

Kirrietje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 15:25

De nagelstyliste die uitloopt, een half uur :# En uiteraard precies wanneer ik een strakke planning heb…

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 15:31

hagelslag"
[quote="rien10 schreef:
[quote="maessie"
Sinds een hele poos weer eens een Italiano eten, om erachter te komen dat ze nu glad zijn ipv het suikerrandje wat ze altijd hadden -O-

Nee! Daar gaat mijn jeugdherinnering![/quote]

Zijn er niet 2 soorten?[/quote]

Er staat vernieuwd op de verpakking, dus denk het niet?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 15:32

Foaly schreef:
Ik denk dat je mijn post niet goed begrijpt. Wat je zegt klopt helemaal, maar dat snappen zij dus niet. Zij zien de studentenprotesten tegen de oorlog als Jodenhaat, en daarom zijn ze bang dat mensen binnenkort ook op de stoep staan bij de synagoge. Wat volgens mij dus onterecht is, maar het heeft geen zin om ze dat uit te leggen. Ik ga er dus ook geen energie in steken, maar me wel ergeren en ik dacht dat dit daar het topic voor was :=

Hun angst is terecht, het antisemitisme steekt steeds meer de kop op, dat merk je overal. En dat is gewoon niet terecht, want vaak vinden de Joden wat er gebeurt daar net zo erg als de niet-Joden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 15:40

Fijn dat jij precies weet hor Foaly's familie in elkaar steekt en wat hun gedachtegang is, hahahatsjoe

Ik heb voor de vierde keer in twee weken migraine. Morgen eerst een afspraak maken bij de HA, eventueel voor een doorverwijzing naar de neuro. Ben hier zo klaar mee.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-24 16:08

Schade aan onze auto, het lijkt erop alsof iemand er iets zwaars tegenaan heeft laten vallen op de parkeerplaats bij de Van Cranenbroek. Natuurlijk geen briefje, helemaal niks. Schade zit ook echt op een rotplek, twee deuken met lakschade op de daklijst. Als dat hele paneel vervangen moet worden betekent dat praktisch een hele nieuwe zijkant (achtervleugel, sideskirts en A stijl zitten er aan vast) Ben zó pissig, we hebben die auto 7 mei opgehaald. Asociale tokkies _-:(

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 16:16

Ben op vakantie met vriendin en ze is verkouden al de hele week en irriteer me aan het geluid van haar neus ophalen....

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 16:30

xxxmh schreef:
Ben op vakantie met vriendin en ze is verkouden al de hele week en irriteer me aan het geluid van haar neus ophalen....

dat is zeker hel. oordoppen? koptelefoon?

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 16:40

Themba schreef:
xxxmh schreef:

dat is zeker hel. oordoppen? koptelefoon?

Met slapen wel oordopjes gelukkig maar kan niet de hele tijd met oortjes in lopen als we een excursie hebben maar nu we aan het zwembad liggen kan het wel haha.
Terwijl ik werk met kinderen en die ook ranzig zijn qua snot maar nu irriteer ik mij er zo aan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 16:41

xPabloBokt schreef:
Schade aan onze auto, het lijkt erop alsof iemand er iets zwaars tegenaan heeft laten vallen op de parkeerplaats bij de Van Cranenbroek. Natuurlijk geen briefje, helemaal niks. Schade zit ook echt op een rotplek, twee deuken met lakschade op de daklijst. Als dat hele paneel vervangen moet worden betekent dat praktisch een hele nieuwe zijkant (achtervleugel, sideskirts en A stijl zitten er aan vast) Ben zó pissig, we hebben die auto 7 mei opgehaald. Asociale tokkies _-:(

Wat enorm zuur! :(

Kan van cranenbroek iets met beveiligingcameras of doen ze dat niet.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 17:09

Deze app wisseling :')

Afbeelding

Heb je geen garantie meer op de auto?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 17:33

Net 2x bijna flauwgevallen tijdens het koken. Nu ik lig gaat het wel weer.

En ik moet morgen werken. -O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 18:21

Paard voor jaarlijkse gebitsbehandeling. Visite gedeeld met 2 andere stalgenoten en nog €170 kwijt -O- Dat zijn echt geen leuke bedragen meer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 18:22

rien10 schreef:
luuntje schreef:
Rien, vanuit de rasvereniging/stamboek moet een kitten minstens 12 weken zijn om te verhuizen.
Ik hou 13 a 14 weken aan.

Ah, dus bij ras katten is er een vorm van controle. Volgens mij gaan huis-tuin-en-keuken katten meestal met 6 weken weg?

Ik hou ook 14 weken aan. Hooguit een paar dagen eerder. En afhankelijk van of er katers bij zitten die worden voor verhuizen gecastreerd (harde eis tegenwoordig bij veel dekkaters).

Kat ziek of niet lekker dan blijven ze langer.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 18:24

MarlindeRooz schreef:
Net 2x bijna flauwgevallen tijdens het koken. Nu ik lig gaat het wel weer.

En ik moet morgen werken. -O-

Pas je goed op jezelf :knuffel:

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 18:28

Dat afspraken met mensen/bedrijven gewoon -zo vaak- mis gaan.
Vanmorgen zou om 7:30 een hek geplaatst worden en heb die afspraak begin vorige maand gemaakt en daar tijd vrij voor gemaakt. Vanmorgen kreeg ik om 6:45 een berichtje van de eigenaar van het bedrijf dat de planning anders was gelopen, hij mij vergeten was te bellen gisteren en ze nu aan de andere kant van het land bezig zijn.
Laatst hadden we het gas opgezegd omdat we volledig elektrisch zijn gegaan en kregen we een bevestigingsbrief dat de -elektriciteit- opgezegd werd! Daar konden we dan 3 dagen later pas weer over terug bellen. Allemaal van dit soort dingen afgelopen tijd.
Echt zo veel dingen gaan mis als het via een ander gaat tegenwoordig.
Zucht -:(-

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 18:42

een kar van op het werk dat ik vanmorgen aan mijn werkauto had gezet op de parking en die vanmiddag opeens verdwenen was...

stond op een plek waar niemand die gaat zoeken...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 19:16

Dat er net via de hals van mijn trui een wesp of bij naar binnen vloog en me heeft gestoken op mn rug :')

Stond op het station te wachten voor mijn trein dus echt naar de dichstbijzijnde persoon gelopen en die heeft m eruit gehaald, had bijna al mijn trui uit getrokken midden op het station

En nu is het heel hard hopen dat ik niet allergisch ben

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-24 19:19

DuoPenotti schreef:
xPabloBokt schreef:

Wat enorm zuur! :(

Kan van cranenbroek iets met beveiligingcameras of doen ze dat niet.

Vriend gaat aangifte doen, alleen de Politie kan die beelden opvragen. Dus alleen als de Politie de aangifte oppakt kunnen ze eventueel iets met beelden -O-

@denisesilver het is een leasewagen. Dus gelukkig drukt dat de kosten iets, maar het eigen risico is €150,- en dat besteed je toch liever anders.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 19:21

Nou hoop voor je dat de politie dat gaat doen :j

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 19:33

van mijn halve stal horen dat paardlief voor de zoveelste keer weer door de draden is gegaan...
staat 24/7 op gras maar vind het doodleuk om elke keer in een ander weiiland te gaan staan...

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 19:56

Polarize schreef:
Dat er net via de hals van mijn trui een wesp of bij naar binnen vloog en me heeft gestoken op mn rug :')

Stond op het station te wachten voor mijn trein dus echt naar de dichstbijzijnde persoon gelopen en die heeft m eruit gehaald, had bijna al mijn trui uit getrokken midden op het station

En nu is het heel hard hopen dat ik niet allergisch ben

Oh bah! Fijn dat je iemand in je buurt had om te helpen. Hoe voel je je nu?
Mijn zoon heeft dat eens gehad op de snelweg in zijn helm. Meteen aan de kant gegaan. Gelukkig kreeg hij hulp.