Prima? Ga je mond spoelen met al dat regenwater dat nu weer in mijn paddock ligt
Van de week lijkt het een leuke week te worden en mbt voorjaar 2025, ik vind dat na El Ninja het een leuke, drogere, winter mag worden...
Berdien
Geplaatst: 13-10-24 19:48
Hier in het noorden hebben we relatief weinig regen gehad, kon zelfs zonder jas rijden Paarden staan ook nog op de wei. Zeker in vergelijking met vorig jaar is dit echt wel heel prima zo
Het weer is nog redelijk hier ja, maar er zijn inderdaad een paar hoosbuien naar beneden gekomen waardoor hier alles nat is. Zo irritant.. Ik kijk uit naar die warme dag woensdag.
Inderdaad woensdag op donderdag veel regen gevallen hier. Maar verder valt het wel mee en de vooruitzichten ook. Vorige jaar was de 9 maanden durende regeenbui nmiddels al begonnen.
Dat had ik gisteren wel idd. Zodra ik buiten kwam had ik het steenkoud. Vandaag vond ik beter te doen.
Maar gelukkig wordt het van de week wat aangenamer
Josien_
Geplaatst: 15-10-24 10:24
Ik had net per ongeluk het T*T*Hitte topic geopend omdat die ineens actief was. Dacht wie heeft er nou in hemelsnaam nog iets te zeuren met deze koudere temperaturen .
Persoonlijk word ik erg gelukkig van het huidige herfsweer. Af en toe net wat te veel regen, maar gelukkig is het tussendoor vaak genoeg droog en zonnig zodat ik van beide kan genieten .
Nu was ik nieuwsgierig en ben gaan kijken. Mijn hemel. Één dagje de temperatuur net boven de 20 graden met een lekker zonnetje en dat is al veel te veel.
Nou hier het me toch koud zondag, brrrrr. Ik ben dolblij met 20 graden hoor, heerlijk! Alleen jammer dat ik net die dag overdag de hele dag binnen zit te werken.
Oh dat ken ik ook ja, ik loop ook in lange broek met lange mouwen. Anders ben ik bevroren en blijf ik dat ook Mijn sjaal heb ik ook al voor s ochtends uit de kast getrokken. Team koukleum