Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:JudithGigi schreef:Al 11 kg afgevallen, helemaal enthousiast een set outdoor laarzen passen en nog steeds te dikke poten ervoor hebben. Heel tof en motiverend
Zo herkenbaar dit
Maar 11 kilo is nog steeds super knap zeg!
Tigress schreef:Woensdagavond wat eten van een buurvrouw gekregen, ze had nog over. Ik zei nog tegen d'r dat ze de schaal deze week wel weer terug zag verschijnen, was helemaal goed. Geen probleem.
Ik zou vandaag de schaal weer terug brengen, was ten tijde van het eerste appje niet thuis.
[ [url=m/1feOR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Breng ik rond een uurtje of half 3/kwart over 3 de schaal weer terug, "ja, ik denk al die komt niet meer".
Dus ik, een beetje lachend, dat de dag ook nog niet voorbij was en ik andere dingen op de planning had vandaag.
"Ja, dan moet je dat even appen".
Uhm, nee? Ben ik nou zo gek dat ik een buur(t)vrouw niet op de hoogte hou van wat ik doe op een zaterdag? Ik weet nu niet of ik me er teveel aan stoor, maar ik ergerde me flink aan dat tweede appje
Tigress schreef:Woensdagavond wat eten van een buurvrouw gekregen, ze had nog over. Ik zei nog tegen d'r dat ze de schaal deze week wel weer terug zag verschijnen, was helemaal goed. Geen probleem.
Ik zou vandaag de schaal weer terug brengen, was ten tijde van het eerste appje niet thuis.
[ [url=m/1feOR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Breng ik rond een uurtje of half 3/kwart over 3 de schaal weer terug, "ja, ik denk al die komt niet meer".
Dus ik, een beetje lachend, dat de dag ook nog niet voorbij was en ik andere dingen op de planning had vandaag.
"Ja, dan moet je dat even appen".
Uhm, nee? Ben ik nou zo gek dat ik een buur(t)vrouw niet op de hoogte hou van wat ik doe op een zaterdag? Ik weet nu niet of ik me er teveel aan stoor, maar ik ergerde me flink aan dat tweede appje
MarlindeRooz schreef:Iemand werd boos op mij en maakte een nare opmerking in de supermarkt. Omdat ik een koptelefoon op had.
Voelde me er echt een half uur flink rot over. Ik heb ook niet om m’n eigen beperking gevraagd.
Alja schreef:Tigress schreef:Voor een volgende keer ga ik het iig wel meteen overscheppen en de schaal terug brengen, lesson learned
Zou er nog een volgende keer komen?
Of is ze zo pissig dat het niet weer gebeurd of is dit haar manier van communiceren?
Swifter schreef:Nou, ik zou bij het eerste bericht denken: Oei, ze heeft hem nodig en daarop antwoorden met: Ik breng hem vandaag terug, ben nu even niet thuis maar rond x uur kun je mij verwachten! Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd.
Ik zou het laatste bericht nu ook niet zo verkeerd opvatten, want vandaag is een ruim begrip en ze heeft daar ook niet op gereageerd met: Doe maar rustig od.