Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Benzz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 15:33

Sinterklaas komt hier ieder jaar door de straat. En volgens mij op een paard van de KNJV. En die hielden ze met 2 man sterk vast en moet zeggen: Het was nogal een bloeddier en ik dacht ook: Die Sint is niet bang :+ :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 15:33

JudithGigi schreef:
Regen in het weekend zou illegaal moeten zijn, dit zijn de enige 2 dagen dat ik niet van 8:30 tot 17:00 binnen achter een pc moet zitten :( dan wil ik niet nog meer binnen zitten

+1 -O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 16:29

Al 11 kg afgevallen, helemaal enthousiast een set outdoor laarzen passen en nog steeds te dikke poten ervoor hebben. Heel tof en motiverend :j

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 16:37

JudithGigi schreef:
Al 11 kg afgevallen, helemaal enthousiast een set outdoor laarzen passen en nog steeds te dikke poten ervoor hebben. Heel tof en motiverend :j

Zo herkenbaar dit :')

Maar 11 kilo is nog steeds super knap zeg!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 16:54

Vriendin die bij alles wat ik voorstel zegt dat het niet zo leuk is of er geen leuke collectie, films of whatever zijn en dat ik dan later wel snaps krijg dat ze met andere meiden daar wel heen is :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 16:55

Fly_high schreef:
JudithGigi schreef:

Zo herkenbaar dit :')

Maar 11 kilo is nog steeds super knap zeg!

Wel echt mega langzaam hoor (over 1,5 jaar intussen), maar progress is progress :D

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 17:20

Een zeiknatte intocht van Sinterklaas. Nu nat en koud maar een blije dochter dus daar doen we het voor.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 17:33

Woensdagavond wat eten van een buurvrouw gekregen, ze had nog over. Ik zei nog tegen d'r dat ze de schaal deze week wel weer terug zag verschijnen, was helemaal goed. Geen probleem.
Ik zou vandaag de schaal weer terug brengen, was ten tijde van het eerste appje niet thuis.
Afbeelding

Breng ik rond een uurtje of half 3/kwart over 3 de schaal weer terug, "ja, ik denk al die komt niet meer".
Dus ik, een beetje lachend, dat de dag ook nog niet voorbij was en ik andere dingen op de planning had vandaag.
"Ja, dan moet je dat even appen".

Uhm, nee? Ben ik nou zo gek dat ik een buur(t)vrouw niet op de hoogte hou van wat ik doe op een zaterdag? Ik weet nu niet of ik me er teveel aan stoor, maar ik ergerde me flink aan dat tweede appje :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 17:42

Tigress schreef:
Woensdagavond wat eten van een buurvrouw gekregen, ze had nog over. Ik zei nog tegen d'r dat ze de schaal deze week wel weer terug zag verschijnen, was helemaal goed. Geen probleem.
Ik zou vandaag de schaal weer terug brengen, was ten tijde van het eerste appje niet thuis.
[ [url=m/1feOR1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Breng ik rond een uurtje of half 3/kwart over 3 de schaal weer terug, "ja, ik denk al die komt niet meer".
Dus ik, een beetje lachend, dat de dag ook nog niet voorbij was en ik andere dingen op de planning had vandaag.

Uhm, nee? Ben ik nou zo gek dat ik een buur(t)vrouw niet op de hoogte hou van wat ik doe op een zaterdag? Ik weet nu niet of ik me er teveel aan stoor, maar ik ergerde me flink aan dat tweede appje :=

Als dat appje om 10 uur 's avonds kwam begreep ik het, maar half 3? Je hebt dan nog een hele dag te gaan :')

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 17:43

Ik zou als buuv me niet zo druk maken, maar de schaal had ook woensdag al terug gekund. Het eten even over scheppen in schaaltjes en klaar.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 17:43

Ohhh dat zou bij mij ook echt verkeerd vallen.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 17:45

Nou dat was mijn gedachte dus ook :') En als ze de schaal nou snel terug wilde, maar dat was het ook niet. Het was haar voorstel om het gewoon in de schaal te houden en die in de oven te zetten, dus ik had ook niet het idee dat er druk achter stond :=

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 17:46

Dan heb ik niks gezegd Tigress

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 17:54

Voor een volgende keer ga ik het iig wel meteen overscheppen en de schaal terug brengen, lesson learned :))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:01

Tigress schreef:
[ [url=m/1feOR1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nee je bent niet gek, wat een raar appje die laatste

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:01

Iemand werd boos op mij en maakte een nare opmerking in de supermarkt. Omdat ik een koptelefoon op had.

Voelde me er echt een half uur flink rot over. Ik heb ook niet om m’n eigen beperking gevraagd. -O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:15

Tigress, ik vind van woendagavond tot zaterdagmiddag net wat lang om die schaal te houden.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:22

Het gaat me ook niet zozeer om dat ze de schaal weer terug wilde, maar vooral het tweede appje en dat ik d'r op de hoogte had moeten houden van mijn zaterdag plannen toen ik vanmorgen terug reageerde dat de schaal vandaag weer terug kwam :=

MarlindeRooz schreef:
Iemand werd boos op mij en maakte een nare opmerking in de supermarkt. Omdat ik een koptelefoon op had.

Voelde me er echt een half uur flink rot over. Ik heb ook niet om m’n eigen beperking gevraagd. -O-

:(:) da's naar. Vooral als het dan nog even zo in je hoofd blijft rondhangen -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:29

Tigress schreef:
Voor een volgende keer ga ik het iig wel meteen overscheppen en de schaal terug brengen, lesson learned :))

Zou er nog een volgende keer komen?
Of is ze zo pissig dat het niet weer gebeurd of is dit haar manier van communiceren?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:37

Alja schreef:
Tigress schreef:

Zou er nog een volgende keer komen?
Of is ze zo pissig dat het niet weer gebeurd of is dit haar manier van communiceren?

Ik zou het zelf al niet meer aannemen als ze het ooit nog aan zou bieden. Dat gezeur heeft toch niemand zin in.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:42

misschien had buurvrouw ook nog andere dingen te doen en zat ze toch onbewust te wachten tot je langskwam... kan ik me zo voorstellen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:43

Dan kan ze dat ook gewoon zeggen ipv zo’n dwingend bericht te sturen nadat ze aangeeft er geen haast mee te hebben.

Ik zou daar ook erg slecht op gaan

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:53

Die buurvrouw, what the fiets. Daar neem je toch ook nooit meer wat van aan... :')

Ik ben boooossss. Een vriend werkt in een ziekenhuis voor een afdeling waar ook veel kids behandeld worden en soms moet een patiëntje of een broertje/zusje even vermaakt worden tijdens het wachten. Hij kreeg de vraag een kleuter vrolijk te houden en hij was haar aan het kietelen. Kindje was aan het lachen, was volledig gekleed en hij kietelde haar in haar zij. Niet op een gekke plek ofzo. Gewoon normaal. Ziekenhuis heeft sowieso ook streng beleid dat ervoor zorgt dat er nooit iemand alleen is met een kindje. Er was gewoon een (vrouwelijke) collega bij.

Dient moeke een klacht in, met de mededeling dat het extreem ongepast is. In diezelfde klacht meldt ze ook dat precies hetzelfde in haar ogen wel oké was geweest als het een vrouwelijke zuster was geweest die haar kindje aan het kietelen was geweest. 8)7 8)7 8)7

Gelukkig heeft de manager (in nettere woorden) gelijk al aangegeven dat ze hier absoluut niet op gaan berispen en dat als ze een volgende keer gerust aan de betreffende persoon mag aangeven dat ze zich er niet prettig bij voelt. Maar natuurlijk is hij toch wel erg verdrietig ondanks steun van collega's en manager.

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:54

Nou, ik zou bij het eerste bericht denken: Oei, ze heeft hem nodig en daarop antwoorden met: Ik breng hem vandaag terug, ben nu even niet thuis maar rond x uur kun je mij verwachten! Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd.

Ik zou het laatste bericht nu ook niet zo verkeerd opvatten, want vandaag is een ruim begrip en ze heeft daar ook niet op gereageerd met: Doe maar rustig od.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 18:58

Swifter schreef:
Nou, ik zou bij het eerste bericht denken: Oei, ze heeft hem nodig en daarop antwoorden met: Ik breng hem vandaag terug, ben nu even niet thuis maar rond x uur kun je mij verwachten! Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd.

Ik zou het laatste bericht nu ook niet zo verkeerd opvatten, want vandaag is een ruim begrip en ze heeft daar ook niet op gereageerd met: Doe maar rustig od.

Zeg dan “joh ik heb nog dingen te doen vandaag, kun je een tijdstip noemen?”