Ik had een prachtig broek rokje besteld van Josh V bij iemand. Nieuw met prijskaartje voor een super mooie prijs, komt hij net binnen en is hij kapot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lautje_ schreef:Mooi die items!!
Ben benieuwd naar de Max Mara trui!
Als iemand nog een hele mooie kasjmier trui in maat S zoekt voor €35
https://www.vinted.nl/items/3427650700- ... ph-laurent
Dit model is echt heerlijk met die dikke kraag en wat langer op het lijf.
xU_Blinghx schreef:Kaitlyn schreef:Wat voor merken zijn er nog meer met vergelijkbare bodywarmers?
Ik was te laat bij deze. Wilde even wachten tot na mijn vakantie en toen was ie verkocht helaas.
[ [url=m/8TQlbG.png]Afbeelding[/url] ]
Is RL toch?
Ik vind Tommy, Hugo Boss, Sandro, massimo dutti
Ethelate schreef:Ja iedereen kan zich zomaar aanmelden als zo'n punt. Hier was het Homerr punt in het dorp bij iemand in een heel vies appartement, daar kwam een lucht naar buiten als de voordeur open gingdaarna altijd voor een ander punt gekozen en niet veel later was dat punt ook niet meer beschikbaar. Heel gek
![]()
Gelukkig heb je je pakketje!
Kan iemand je feedback al zien voor ze jou feedback geven?
Heb eerlijke feedback gegeven zeg maar.
Iets verkopen als 'heel goed' terwijl het duidelijk gedragen staat is & het geborduurde logo op de borst half los hangt, vind ik niet netjes.
Nu ging het om €5 dus retour sturen is de moeite niet.
Deze week zelf 3 pakketjes verkocht, waaronder een bundel en 1 paar nieuwe MH thermorijlaarzen dus straks weer flink tegoed
tengeltje11 schreef:Idd, en hier bv al eens 1 ster gehad omdat ik aan haar een neg review had gegeven omdat ik gebruikte schoenen kreeg die als ‘nieuw’ te koop stonden… zo iets is zuur, maar niets aan te doen. Tuurlijk kan je er op reageren, maar de 1 ster gaat daarmee niet weg natuurlijk.
Kaitlyn schreef:Ik heb het idee dat het ook wel een bepaald "slag" volk is dat zich aanmeld als particulier Homerr punt. Hier in de omgeving ook, alleemaal vreselijk ranzige woningen waar 1 grote rooklucht uit komt, de dozen stinken naar rook, pakketten zijn allemaal volledig ingedeukt. Ik rijd er tegenwoordig wel even voor om, want in winkels waar je het kan laten bezorgen heb ik dat probleem nooit.