Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 11:53

Hele mooie RL items!

Ik had een prachtig broek rokje besteld van Josh V bij iemand. Nieuw met prijskaartje voor een super mooie prijs, komt hij net binnen en is hij kapot -O- Hopen dat Vinted hierbij kan helpen en dat ik het terug kan sturen.

Syberdepiep

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 15:58

Als je foto's maakt en bij je ontvangst 'Ik heb een probleem' aangeeft kun je het oplossen met de verkoper, die kan een retourbon voor je aanvragen en dan kan je hem terug sturen. Mocht de verkoper niet accoord gaan dan kun je vinted zelf melden, die beoordelen dan. Vorige week een trui gekocht die bij aankomst een rare vorm bleek te hebben wat niet zichtbaar was op verkoopfoto's, en een dwarse spaanse verkoopster met grote muil die weigerde retour te nemen. Vinted heeft zich er toen mee bemoeid en trui is retour gegaan, geld terug gehad.

Het prachtige colbert waar ik eerder over vertelde blijkt inderdaad kwijt geraakt met de post, heb mijn € 25 retour gekregen. Helaas heb ik hetzelfde in dezelfde maat ook gevonden bij een andere verkoper, helaas in nieuwstaat en voor € 100. Heb de bijpassende pantalon al, maar dat wordt mij te prijzig dus baal extra -O-

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 22:03

Ik heb mijn MaxMara trui vandaag in het echt gezien (ouders hadden 'm opgehaald ivm vakantie) en hij is zo mooi! Morgen een Burberry trui ophalen, zin in :)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 22:06

O ik ben benieuwd!

Heb al heel lang een spencer van MaxMara in mijn favorieten staan, twijfel zo.

Ik had de plissérok binnen, super mooi en past perfect!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-23 08:03

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 10:58

Ik zal vandaag of morgen een fotootje maken :)

Lisanne_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 13:52

_lautje_ schreef:
Mooi die items!!
Ben benieuwd naar de Max Mara trui!

Als iemand nog een hele mooie kasjmier trui in maat S zoekt voor €35
https://www.vinted.nl/items/3427650700- ... ph-laurent
Dit model is echt heerlijk met die dikke kraag en wat langer op het lijf.

Ik heb de trui gekocht Lautje, ben er wel wat zat van om me in de winter in plastic (fleece) te kleden. Deze lijkt me heerlijk warm en dan zit ik er in de koudere dagen ook wat netjes bij op thuiskantoor ;)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 15:51

Wat voor merken zijn er nog meer met vergelijkbare bodywarmers?

Ik was te laat bij deze. Wilde even wachten tot na mijn vakantie en toen was ie verkocht helaas.

Afbeelding

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:44

Kaitlyn schreef:

Ik was te laat bij deze. Wilde even wachten tot na mijn vakantie en toen was ie verkocht helaas.

[ [url=m/8TQlbG.png]Afbeelding[/url] ]

Is RL toch?

Ik vind Tommy, Hugo Boss, Sandro, massimo dutti

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-23 16:56

Barbour

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:07

Gisteren twee pakketjes opgehaald, ik heb nog 2 bundel pakketen liggen bij een ander afhaalpunt maar ik was m'n id vergeten dus ik kreeg het niet mee.. Morgen maar ff terug.

Ten eerste dit superleuk vest van de Zara kinderafdeling. Veel dikkere stof dan ik had verwacht dus perfect voor het najaar met een hemdje of bralette eronder.
Afbeelding

Met leuke vosjes als knopen <3
Afbeelding

En dan nog een spijkergilet met teddy binnenkant :D
Afbeelding

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:23

Robin wat een schattig vestje, mooi zo de afwerking met de knopen.

Ik heb alleen een bundelkinderkleding weer gekocht, verder niks spannends :')

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 20:45

Dat giletje is erg leuk :j

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 10:24

xU_Blinghx schreef:
Kaitlyn schreef:

[ [url=m/8TQlbG.png]Afbeelding[/url] ]

Is RL toch?

Ik vind Tommy, Hugo Boss, Sandro, massimo dutti

Ja klopt! Ik ga even op de andere merken kijken. Ik had al wat outdoor merken gekeken, maar de meesten zijn wat lichter van kleur die ik tegenkom en dat vind ik dan weer te licht. :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 10:35

Er komen weer leuke dingen voorbij!
Altijd fijn als een stof dikker is dan verwacht :D

Ik heb eindelijk mijn laatste bestelling binnen, een mooie, bruine broek.
Dat was wel een gedoe zeg := Het pakket was ipv op mijn vaste pakketpunt, doorgestuurd naar een ander punt.. ergens bij een woonhuis. Heel stomme afhaaltijden, alleen in de avond, maar oké.. Gisteren om 5 uur erheen, bleek er niemand thuis. Er stond nog een andere dame voor de deur die ook een pakketje wilde afhalen en not amused was haha.
Dus 's avonds nog een keer terug, weer 20km rijden.. kom ik dezelfde mevrouw weer tegen.. en doet er weer niemand open terwijl boven het licht aan was.
De poort achterom stond open, en daar lagen stapels pakketten van Homerr, DPD en DHL zo voor het grijpen :=
We hebben allebei ons pakket eruit gevist en zijn vertrokken. Ik heb wel meteen een klacht bij Homerr achtergelaten. Je zal daar maar een duur pakket tussen hebben liggen dat door een ander wordt meegenomen..

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 11:50

Ja iedereen kan zich zomaar aanmelden als zo'n punt. Hier was het Homerr punt in het dorp bij iemand in een heel vies appartement, daar kwam een lucht naar buiten als de voordeur open ging :r daarna altijd voor een ander punt gekozen en niet veel later was dat punt ook niet meer beschikbaar. Heel gek ;)
Gelukkig heb je je pakketje!

Kan iemand je feedback al zien voor ze jou feedback geven?
Heb eerlijke feedback gegeven zeg maar.
Iets verkopen als 'heel goed' terwijl het duidelijk gedragen staat is & het geborduurde logo op de borst half los hangt, vind ik niet netjes.
Nu ging het om €5 dus retour sturen is de moeite niet.

Deze week zelf 3 pakketjes verkocht, waaronder een bundel en 1 paar nieuwe MH thermorijlaarzen dus straks weer flink tegoed **\O/**

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 11:52

Ethelate schreef:
Ja iedereen kan zich zomaar aanmelden als zo'n punt. Hier was het Homerr punt in het dorp bij iemand in een heel vies appartement, daar kwam een lucht naar buiten als de voordeur open ging :r daarna altijd voor een ander punt gekozen en niet veel later was dat punt ook niet meer beschikbaar. Heel gek ;)
Gelukkig heb je je pakketje!

Kan iemand je feedback al zien voor ze jou feedback geven?
Heb eerlijke feedback gegeven zeg maar.
Iets verkopen als 'heel goed' terwijl het duidelijk gedragen staat is & het geborduurde logo op de borst half los hangt, vind ik niet netjes.
Nu ging het om €5 dus retour sturen is de moeite niet.

Deze week zelf 3 pakketjes verkocht, waaronder een bundel en 1 paar nieuwe MH thermorijlaarzen dus straks weer flink tegoed **\O/**

Ja dat kunnen ze zien, ze kunnen er ook op reageren. :+ Zo heb ik iemand 1 ster gegeven die een broek had verkocht met vlekken en bleek nep merk te zijn. Alleen wilde ik die retour doen maar helaas blijk je daar ook een deadline voor te hebben

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 12:03

Idd, en hier bv al eens 1 ster gehad omdat ik aan haar een neg review had gegeven omdat ik gebruikte schoenen kreeg die als ‘nieuw’ te koop stonden… zo iets is zuur, maar niets aan te doen. Tuurlijk kan je er op reageren, maar de 1 ster gaat daarmee niet weg natuurlijk.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 12:16

tengeltje11 schreef:
Idd, en hier bv al eens 1 ster gehad omdat ik aan haar een neg review had gegeven omdat ik gebruikte schoenen kreeg die als ‘nieuw’ te koop stonden… zo iets is zuur, maar niets aan te doen. Tuurlijk kan je er op reageren, maar de 1 ster gaat daarmee niet weg natuurlijk.

Nee dan zou het mooi zijn dat je fotos er bij zou kunnen voegen als bewijs ofzo.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 13:23

Ik heb het idee dat het ook wel een bepaald "slag" volk is dat zich aanmeld als particulier Homerr punt. Hier in de omgeving ook, alleemaal vreselijk ranzige woningen waar 1 grote rooklucht uit komt, de dozen stinken naar rook, pakketten zijn allemaal volledig ingedeukt. Ik rijd er tegenwoordig wel even voor om, want in winkels waar je het kan laten bezorgen heb ik dat probleem nooit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 13:28

Ik zou dus best zo'n punt willen zijn maar dan alleen zodat ik niet meer naar het ophaalpunt hoef te rijden :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-23 13:40

:+

Hier heel blij met net twee opgehaalde pakketjes
Gucci blouse met bijbehorende sjaal. Echt perfecte staat. Zo mooi van stof weer. Super mooie chinoiserie print. Voor €8,- Ik heb t gedaan omdat ik dacht dit kan echt niet voor dit geld, maar ik waag het er op.
Afbeelding
Afbeelding
En super mooie wollen jurk van Ralph Lauren. Lekkere chambray blouse er onder of een blauwe longsleeve. Super stoer en warm voor de winter.
Afbeelding
Afbeelding

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 13:55

Kaitlyn schreef:
Ik heb het idee dat het ook wel een bepaald "slag" volk is dat zich aanmeld als particulier Homerr punt. Hier in de omgeving ook, alleemaal vreselijk ranzige woningen waar 1 grote rooklucht uit komt, de dozen stinken naar rook, pakketten zijn allemaal volledig ingedeukt. Ik rijd er tegenwoordig wel even voor om, want in winkels waar je het kan laten bezorgen heb ik dat probleem nooit.

Oh hier is het gewoon in een net nieuwbouwhuis, maar wel zo'n plaknagel-vrouw.

De MaxMara trui. Het label bleek ooit gescheurd en is toen weer aan elkaar gelijmd. Ik overweeg het er uit te knippen, maar dat voelt ook weer als kapitaalvernietiging...

Afbeelding

Wat doen jullie met de 'waslabels'? Die zijn vaak zo lang, maar daar staat wel het materiaal op. Dus handig om te laten zitten voor als je het ooit weer verkoopt. Maar ja, kriebelt soms en je ziet het ook weleens door het shirt heen.

Lautje: dat jurkje is echt té schattig.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 14:42

De waslabels knip ik er vaak af, irriteert inderdaad. En heb hier met de verkoop nog nooit opmeringen over gehad.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-23 15:26

Ligt er aan of ik er last van heb. Maar laat het meestal zitten.

Hele mooie trui! En als je hem hebt om te gebruiken zou ik label er gewoon uithalen. Als je waslabel wel laat zitten is merk alsnog terug te vinden.

Die jurk is echt heel mooi ja. Heb een aantal van deze sampler truien van RL en zijn zo tijdloos en leuk. Exact deze boerderij is de afbeelding van een van de eerste kinder sampler truien van RL uit 1989. En die heb ik ook liggen en dragen ze hier nog steeds. Nog steeds perfecte staat.