Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shettepret schreef:Welk genre of welk speciefiek boek vond je nou echt verschrikkelijk of heb je niets mee?
Shettepret schreef:Welk genre of welk speciefiek boek vond je nou echt verschrikkelijk of heb je niets mee?
Suliko schreef:Boeken met zeurende en saaie personages. Ik vond Beautiful World Where are You van Sally Rooney heel erg tegenvallen. En durf nu ook geen andere boeken van haar meer op te pakken.
Joy_Mennings schreef:Suliko schreef:Boeken met zeurende en saaie personages. Ik vond Beautiful World Where are You van Sally Rooney heel erg tegenvallen. En durf nu ook geen andere boeken van haar meer op te pakken.
Oei, ik ben gisteren met dat boek begonnen. Ben wel benieuwd of ik het wel leuk vind haha.
Shettepret schreef:Mag ik alvast een nieuwe vraag stellen?
Welk genre of welk speciefiek boek vond je nou echt verschrikkelijk of heb je niets mee?
DWitzel schreef:Welk genre of welk specifiek boek vond je nou echt verschrikkelijk of heb je niets mee?
Op zich ben ik niet zo van historische verhalen en vooral niet over oorlog (WO I en II). Ook spionage, Russen kan mij niet boeien. Specifieke boeken kan ik zo niet noemen, maar soms heb je gewoon van die boeken waar je niet in komt, die je na 50 pagina's ofzo maar weglegt.....
Eelmo schreef:Shettepret schreef:Mag ik alvast een nieuwe vraag stellen?
Welk genre of welk speciefiek boek vond je nou echt verschrikkelijk of heb je niets mee?
Specifieke boeken zullen een paar verplichte literatuur van de lijsten geweest zijn. Sowieso A Clockwork Orange, man wat een draak was dat. Overige titels zijn uit mijn geheugen verbannen denk ik.
Qua genre doe je mij absoluut geen plezier met romance