Appeltje_1 schreef:Het is zo verschrikkelijk moeilijk om een brief te schrijven aan je eigen vader waarvan je weet dat hij je erdoor gaat verlaten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:[***] schreef:
Dit was voor mij ook de oplossing. Volgens mij was dit na de overgang naar de nieuwe Android versie.
Gewoon whatsapp opnieuw toegang verlenen tot je galerij via instellingen en dan apps
Gevonden, en het is nu inderdaad gefixtgoeie tips waar mensen weer blij van worden, thanks beiden!
Fly_high schreef:Iedereen die loopt te zeuren over de kou, die vijf miljoen lagen kleding wat ze wel en niet gaan aantrekken en wat ze met hun paarden wel en niet anders moeten gaan doen omdat kou... kom op zeg, het is nog nauwelijks -5![]()
Wel lekker rustig op de weg
Telpeva schreef:Ik heb het nog steeds zo koud met die tig lagen kleding die ik aan heb. Gelukkig geen paard om mij druk over te maken, dat dan weer niet
Fly_high schreef:Telpeva schreef:Ik heb het nog steeds zo koud met die tig lagen kleding die ik aan heb. Gelukkig geen paard om mij druk over te maken, dat dan weer niet
Maar echte winters beginnen toch pas als het onder -20 daalt![]()
![]()
...jokes aside, het is net wat je gewend bent uiteraard. En mijn paard heb ik wel aangekleed alsof die straks naar Siberie moet, better safe than sorry
chanicha schreef:Ik kreeg mijn oudste toen het -20 was in 1985![]()
Vlak voordat ik naar huis mocht was de waterleiding bevroren thuis
Fly_high schreef:Telpeva schreef:Ik heb het nog steeds zo koud met die tig lagen kleding die ik aan heb. Gelukkig geen paard om mij druk over te maken, dat dan weer niet
Maar echte winters beginnen toch pas als het onder -20 daalt![]()
![]()
...jokes aside, het is net wat je gewend bent uiteraard. En mijn paard heb ik wel aangekleed alsof die straks naar Siberie moet, better safe than sorry
Fly_high schreef:Iedereen die loopt te zeuren over de kou, die vijf miljoen lagen kleding wat ze wel en niet gaan aantrekken en wat ze met hun paarden wel en niet anders moeten gaan doen omdat kou... kom op zeg, het is nog nauwelijks -5![]()
black_kelpie schreef:Fly_high schreef:Iedereen die loopt te zeuren over de kou, die vijf miljoen lagen kleding wat ze wel en niet gaan aantrekken en wat ze met hun paarden wel en niet anders moeten gaan doen omdat kou... kom op zeg, het is nog nauwelijks -5![]()
Dit inderdaad![]()
Misschien niet helemaal eerlijk want ik ga erg goed op deze temperaturen, heb niet eens een jas aan![]()
Mijn ergernis is dat ik het te druk heb gehad vorige week, gisteren wel lekker rustig aan heb kunnen doen maar voor vandaag staat er eigenlijk alweer teveel op het programma. En dus weer koppijn
Lestrange01 schreef:Dat ik dus nu gewoon 10 weken lang geen les heb omdat ze niet genoeg plekken hebben geregeld voor alle studenten.. maar ik betaal gewoon voor een heel school jaar..
denisesilver schreef:Lestrange01 schreef:Dat ik dus nu gewoon 10 weken lang geen les heb omdat ze niet genoeg plekken hebben geregeld voor alle studenten.. maar ik betaal gewoon voor een heel school jaar..
Kan je hier niet mee naar het LAKS?
Ik heb kramp in mijn vingers van de kou. Verwarming is al een tandje hoger gegaan op kantoor, maar pfff
Telpeva, met die kinderen gooien, ik ga stuk![]()
Sterkte appeltje