Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 12:28

Appeltje_1 schreef:
Het is zo verschrikkelijk moeilijk om een brief te schrijven aan je eigen vader waarvan je weet dat hij je erdoor gaat verlaten. -O-

:knuffel: :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 12:57

Telpeva schreef:
[***] schreef:

Dit was voor mij ook de oplossing. Volgens mij was dit na de overgang naar de nieuwe Android versie.
Gewoon whatsapp opnieuw toegang verlenen tot je galerij via instellingen en dan apps :)

Gevonden, en het is nu inderdaad gefixt :D goeie tips waar mensen weer blij van worden, thanks beiden!

Ik was er ook chagrijnig van :+

Al sinds 10.20 bezig om met het ov 40 km af te leggen. Treinen rijden niet, sprinter kwam maar 2 stations verder. Nu eindelijk bijna in de stad waar ik moet zijn.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:11

Iedereen die loopt te zeuren over de kou, die vijf miljoen lagen kleding wat ze wel en niet gaan aantrekken en wat ze met hun paarden wel en niet anders moeten gaan doen omdat kou... kom op zeg, het is nog nauwelijks -5 :o?

Wel lekker rustig op de weg :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:12

Bronchitis -O- Wat is dat ellendig. En natuurlijk nu het prachtig weer is en ik als een hoestende bejaarde door het huis schuifel ^)

CupCakes_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:29

Die ellendige avonddienst van gisterenavond. Ik kan vandaag nogmaals branden gaan blussen die de collega's van de dagdienst gisteren achter gelaten hebben. En dat op mijn enigste vrije dag deze week :Y)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:35

Fly_high schreef:
Iedereen die loopt te zeuren over de kou, die vijf miljoen lagen kleding wat ze wel en niet gaan aantrekken en wat ze met hun paarden wel en niet anders moeten gaan doen omdat kou... kom op zeg, het is nog nauwelijks -5 :o?

Dit inderdaad :')
Misschien niet helemaal eerlijk want ik ga erg goed op deze temperaturen, heb niet eens een jas aan :Y)

Mijn ergernis is dat ik het te druk heb gehad vorige week, gisteren wel lekker rustig aan heb kunnen doen maar voor vandaag staat er eigenlijk alweer teveel op het programma. En dus weer koppijn -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:58

GeZellig samen lunchen met m’n vriend Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:07

Ik heb het nog steeds zo koud met die tig lagen kleding die ik aan heb. Gelukkig geen paard om mij druk over te maken, dat dan weer niet :))

Alja jouw vriend heeft een speciale gave, invisible man!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:09

Alja schreef:
GeZellig samen lunchen met m’n vriend [ [url=m/E087Cc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je bent alleen :(:)?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:15

Die banketstaaf rijd 20 minuten naar het afgesproken adres om er achter te komen dat hij precies nog 12 min heeft tot de volgende bespreking :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:18

Alja schreef:
Die banketstaaf rijd 20 minuten naar het afgesproken adres om er achter te komen dat hij precies nog 12 min heeft tot de volgende bespreking :+

Nou jaaaa, knullig weer :+.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:24

Aaaah, de levering van mijn pakketje is verplaatst naar morgen. Niet erg, want het is een kerstcadeau, dus nog ruim op tijd. Maar toch jammer :+.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:30

Telpeva schreef:
Ik heb het nog steeds zo koud met die tig lagen kleding die ik aan heb. Gelukkig geen paard om mij druk over te maken, dat dan weer niet :))

Maar echte winters beginnen toch pas als het onder -20 daalt :? :Y)

...jokes aside, het is net wat je gewend bent uiteraard. En mijn paard heb ik wel aangekleed alsof die straks naar Siberie moet, better safe than sorry :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:31

Fly_high schreef:
Telpeva schreef:

...jokes aside, het is net wat je gewend bent uiteraard. En mijn paard heb ik wel aangekleed alsof die straks naar Siberie moet, better safe than sorry :=

Ik vind de kou in Nederland meestal een stuk vervelender dan verder het Europese continent op. In Servië voelde het in de winter met -15 niet zo koud als hier met -2 :=.

Maar dat kan ook aan mij liggen :)).

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:37

Ik kreeg mijn oudste toen het -20 was in 1985 :brr:
Vlak voordat ik naar huis mocht was de waterleiding bevroren thuis :j

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:50

@San87 ik vind het vervelender zolang het nat blijft, Nederlandse +2 terwijl het keihard zijwaarts regent :') daar word ik ook niet gelukkig van. Zeker als ik nog iets te zoeken heb in een zeiknatte wei tot aan de knieen in de modder :') Maar eenmaal onder de nul is het IMO een pot nat :)

chanicha schreef:
Ik kreeg mijn oudste toen het -20 was in 1985 :brr:
Vlak voordat ik naar huis mocht was de waterleiding bevroren thuis :j

Haha, ik moest met -30 nog gewoon met de bus naar school :P Er werden dan wel vuurkorfjes bij alle bushaltes geplaatst, zo lief <3

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:53

Ik vindt kou echt niet leuk met winterhanden en tenen de kou doet gewoon zeer op een hele vervelende manier haast stekend met het gevoel dat ik moeite heb met ademen

Dus voor mij skipak al vanaf 7 graden eigenlijk moet ik al vanaf 15 graden handschoenen dragen voor mijn eczeem en droge huid

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:59

Fly_high schreef:
Telpeva schreef:

Verzamel voldoende kinderen rondom je paard, als er dan wolven komen dan heb je wat om te gooien :))
Sorry mijn humor is een tikje duister en vervelend vandaag _O-

Ik heb ook meer pijn bij lagere temperaturen, gelukkig valt er tegenaan te kleden. Dat helpt ook beter, actie ondernemen om het warmer te krijgen vs klagen.

@zebrastreep, offtopic maar heb je ooit gehoord van zilverhandschoenen? In mijn zoektocht naar betere handschoenen kwam ik die tegen, daar stond bij dat dat ook tegen bacterien en schimmels zou werken en zou helpen bij eczeem. Ik moest toen aan jou denken maar vergat om het te zeggen
Deze had ik gezien
https://www.skafit.nl/Skafit-katoenen-z ... enen-Grijs

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:01

1 cadeau voor mijn zoon kwam kapot binnen en moet dus retour
2 het is niet meer leverbaar dus moet op zoek naar wat anders
3 het was redelijk zwaar maar ook nog in een te grote doos waardoor redelijk onhandig vast te houden.
4 daardoor kon het ook niet mee op de fiets en de auto is nog bevroren en het retour punt is op 600m dus eigenlijk ook zonde om de auto te starten
5 naar punt gewandeld, sorry onze stickers zijn op dus we kunnen hem niet retour nemen
6 kon dus met pakket terug naar huis, geen tijd meer voor zoon/ dochter thuis komen om ergens anders heen te rijden.
7 hele week geen tijd meer om hem ergens in te leveren ivm operatie dochter morgen die daarna een week rust moet houden.
8 ik betaal nooit vooraf bij bol.com, nu toevallig een keer wel gedaan dus zolang ik het pakket niet heb ingeleverd, ook geen geld terug.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:19

Mijn platenspeler draait de laatste minuten van mijn singles niet meer -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:24

Fly_high schreef:

De thermometer bij ons op stal gaf -9 aan vanochtend. := wel in de wind. Wij hebben meer last dat de paddocks bevroren zijn en te ongelijk nu en de longeerbak en buitenbak ook te hard zijn. En de waterbakken bevroren zijn. Nu is de mijne behandeld dus mag ik sowieso niks mee haha, maar je hebt idd meteen mensen die niks meer doen.

Ik heb wel liever dit weer dan die 2 graden met regen. Zolang dat zonnetje er is vind ik het juist leuk, ook al vindt mijn lijf dat niet haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:04

black_kelpie schreef:
Fly_high schreef:

Dit inderdaad :')
Misschien niet helemaal eerlijk want ik ga erg goed op deze temperaturen, heb niet eens een jas aan :Y)

Mijn ergernis is dat ik het te druk heb gehad vorige week, gisteren wel lekker rustig aan heb kunnen doen maar voor vandaag staat er eigenlijk alweer teveel op het programma. En dus weer koppijn -O-

Komt ie alsnog :')

Door wat onfortuinelijke financiele omstandigheden hebben we geen radiatoren :D Ooit hebben we weer geld (krijgen wsl een flink bedrag in 1x. Moest ik alleen al belasting over aftikken en dat was van te voren verkeerd berekend) en besloten dat we dan toch vloerverwarming nemen, dus met deze gasprijzen gaan we ook niet tijdelijk radiatoren terugplaatsen. We kunnen tot januari uberhaupt amper gas betalen.

Nu hebben we wel 2 hele zware airco's + wat IR panelen. Maar ook enkelglas en jaren '80 aluminium kozijnen en we krijgen het momenteel niet warmer meer dan 13 graden in huis :') Het is verrassend hoe snel het went :))
Maar toch wel erg koud :brr:

Gelukkig is de luchtkwaliteit nog wel goed/droog genoeg door de airco's :j . Maar met 0,98 cent per kwh ga ik ook geen elektrische kachels bijplaatsen voorlopig. Elektrisch dekentje doet wel wonderen haha. Maar toch dde klacht. 13,5 graden ;( ....

Had gisteren ook dikke opvliegers toen ik in de tentamenzaal zat. Trek dat dan dus echt niet meer.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:21

Lestrange01 schreef:
Dat ik dus nu gewoon 10 weken lang geen les heb omdat ze niet genoeg plekken hebben geregeld voor alle studenten.. maar ik betaal gewoon voor een heel school jaar..

Kan je hier niet mee naar het LAKS?

Ik heb kramp in mijn vingers van de kou. Verwarming is al een tandje hoger gegaan op kantoor, maar pfff

Telpeva, met die kinderen gooien, ik ga stuk _O-

Sterkte appeltje :(:)

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:52

Ik wil graag een proefabonnement voor LesMills, maar ik heb geen creditcard en geen paypal -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:57

denisesilver schreef:
Lestrange01 schreef:
Dat ik dus nu gewoon 10 weken lang geen les heb omdat ze niet genoeg plekken hebben geregeld voor alle studenten.. maar ik betaal gewoon voor een heel school jaar..

Kan je hier niet mee naar het LAKS?

Ik heb kramp in mijn vingers van de kou. Verwarming is al een tandje hoger gegaan op kantoor, maar pfff

Telpeva, met die kinderen gooien, ik ga stuk _O-

Sterkte appeltje :(:)

Nee ik zit op de uni, niet op de middelbare. En de lessen zijn technisch gezien niet verplicht (maar.... wel nodig om het vak te kunnen halen uiteraard)