Ik heb in die categorie dan ook maar een advertentie gezet dat ik degene zoek die de juiste geadresseerde is, hopelijk krijg ik die gevonden.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:Frustratie bij mij, wat zijn er toch domme mensen.
Gisteren gereageerd op een advertentie met gratis bomen ,zelf graven en na een heel gesprek en afspraken en geregel zei mevrouw tussen neus en lippen door : Oh ja we moeten wel door een deuropening en farage door, achterom is niet bereikbaar. Het gaat om bomen van bijna 3 meter lang en 2 meter breed ga dus nooit passen.
Toen ik vandaag een soort gelijke advertentie tegenkwam alleen een half uur verder rijden was mijn eerste vraag : is het goed te bereiken eventueel ook met een kleine kraan ivm het gewicht van de bomen.
Ja dat was geen probleem. Nadat ik o.a. een boomchirurg gesproken heb over hoe dit het beste te doen, meerdere mensen heb geregeld die mij willen helpen en een mini een kraan heb geregeld heb ik het toch nog eens gevraagd alles na te meten.
Kwam ze erachter dat wij dus ook door een deur inclusief kozijn moesten van 90 CM dat gaat dus nooit passen met een boom van 3 meter langte en 2 meter.
Zucht....... hoop geregel voor niks weer!!
Tink89 schreef:Lynn_Nikita schreef:Frustratie bij mij, wat zijn er toch domme mensen.
Gisteren gereageerd op een advertentie met gratis bomen ,zelf graven en na een heel gesprek en afspraken en geregel zei mevrouw tussen neus en lippen door : Oh ja we moeten wel door een deuropening en farage door, achterom is niet bereikbaar. Het gaat om bomen van bijna 3 meter lang en 2 meter breed ga dus nooit passen.
Toen ik vandaag een soort gelijke advertentie tegenkwam alleen een half uur verder rijden was mijn eerste vraag : is het goed te bereiken eventueel ook met een kleine kraan ivm het gewicht van de bomen.
Ja dat was geen probleem. Nadat ik o.a. een boomchirurg gesproken heb over hoe dit het beste te doen, meerdere mensen heb geregeld die mij willen helpen en een mini een kraan heb geregeld heb ik het toch nog eens gevraagd alles na te meten.
Het is een parasol/ dak plataan, vierkant met hek. De deur is 90 cm en de stam 20, dan hou ik 35 cm takken over. De lengte is wel van belang omdat ik geen draai kan maken daardoor. Ook kan het kraantje niet achterom komen. Baal er gewoon van omdat ik het als eerste vroeg of er genoeg ruimte was
Kwam ze erachter dat wij dus ook door een deur inclusief kozijn moesten van 90 CM dat gaat dus nooit passen met een boom van 3 meter langte en 2 meter.
De lengte hoeft geen punt te zijn natuurlijk en goed snoeien voor je vervoert? Wij hebben onze appelboom gesnoeid en daarna verplaatst. Da's niet zonder risico, maar zo paste hij door de deur...
DuoPenotti schreef:Wat een raar mens.
Maar opgestuurd was het dus niet, anders boekt ze geen geld terug. Dus waarom daar dan over liegen?
Maar wel geluk dat ze het dan wel terug stort.
Ik had eergisteren iemand die een bod deed, ik akkoord.
Ook nog gewoon normaal contact.
En toen vroeg ze; ik kan ook per bank over maken.
Geef ik aan, nee doe maar hier via mp, voor beide veiliger. En nu is het stil.....
DuoPenotti schreef:Maar als ze het echt verzonden had betaalde ze nu niet het bedrag terug.
Dus in dit geval geen langzame verwerking van DHL
Lynn_Nikita schreef:Frustratie bij mij, wat zijn er toch domme mensen.