Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 07:02

Gisteren een ruktraining gehad met de hond. Ze kent het allemaal en brengt ook netjes blok of dummy terug. Verloren zoek, over water, uit water no problem.

Maar nu zijn we begonnen aan het wild (veel te laat in de cursus) en zoals ik al verwachtte gaat mevrouw op slot. Helaas heeft ze ook nu besloten om loops te worden dus kan niet mee met de groep trainen met het wild en doe alles in een klein groepje apart. Gisteren heeft ze het konijn op het pad geapporteerd maar met zoeken in het bos laat ze hem liggen. Ze kan het dus wel maar vertikt het om de een of andere reden.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 07:10

4,5 uur geslapen, kat alles onder geloktst en en scheur in mijn nieuwe rok die ik vandaag weer aan wilde :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 07:11

Moe -O-

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 07:22

Moe, zenuwachtig, stress. Vandaag 2 theorie examens

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 07:40

Valerie93 schreef:

Succes!! *\o/*

Ik ben ook moe, ik was om 5:45 al wakker :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 07:41

wyoming schreef:
Vandaag op schoolreisje maar ik zou geen juf kunnen zijn. Ik kan er echt niet tegen om te zien hoe vaak kinderen zonder of met weinig eten zitten of met alleen maar ongezond eten.
1 meisje dat met bifi worstjes in de bus aan het ontbijten was, omdat mama zich verslapen had. Kinderen met tassen vol snoep. Of 1 plak ontbijt koek voor de lunch of helemaal geen lunch. Nee niks voor mij.

Misschien eten ze wel weinig en heeft het toch geen zin om ze een volle trommel mee te geven?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-22 07:45

Mijn Docs die er de brui aan beginnen te geven, scheurtjes in het leer. Maar ze zijn zo duur dus koop ook niet even zomaar nieuwe -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 08:19

Net een suikertest gedaan voor zwangerschapssuiker. Nuchter blijven, vies drankje drinken, nog 2u nuchter blijven en maar een half bekertje water wat ik mag opdrinken, maar niet bijvullen. Ik heb nu al trek :(

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 08:20

Schuur_ schreef:
Gisteren een ruktraining gehad met de hond. Ze kent het allemaal en brengt ook netjes blok of dummy terug. Verloren zoek, over water, uit water no problem.

Maar nu zijn we begonnen aan het wild (veel te laat in de cursus) en zoals ik al verwachtte gaat mevrouw op slot. Helaas heeft ze ook nu besloten om loops te worden dus kan niet mee met de groep trainen met het wild en doe alles in een klein groepje apart. Gisteren heeft ze het konijn op het pad geapporteerd maar met zoeken in het bos laat ze hem liggen. Ze kan het dus wel maar vertikt het om de een of andere reden.

Wat een onprettige toon naar je hond die waarschijnlijk echt wel haar best doet maar het niet begrijpt. Daarnaast "kiest" een hond er niet voor om loops te worden. Wellicht zitten haar hormonen ook wat in de weg.

Jammer, volgende keer beter. Je hond doet het echt niet om je te pesten.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 08:37

Joh dat snap ik ook wel. En dat hem wel apporteert op her pad en niet in het bos is omdat ze het spannend vindt en onzeker is. In het bos heeft ze mij niet in zicht als steun. Hier moet ze doorheen en het kost veel tijd om te zoeken wat de magic trick is om haar over de streep te trekken. Gelukkig hoor jij mijn toon tegen mijn hond niet als ik met mijn knieën op de grond lig te gillen uit enthousiasme omdat ze het konijn op heeft gepakt.

Mag ik balen dat ze nu in het vior ons belangrijkste onderdeel loops is? Ik vind mezelf ook poedersuiker qls ik net in een hittegolf mijn regels heb en daar kan ik ook niks aan doen.

En ja, elke hond heeft een terugslag in training maar is het zo fout om hier dan eben mijn frustratie op te schrijven? Dat is voor mij mss een uitlaatklep zodat ik blij en positief naar mijn hond toe kan zijn. Maar je punt is duidelijk.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 09:05

Hond uitlaten. Ik loop door n speeltuintje naar een plek waar ik de hond kan laten poepen (en opruimen). In t speeltuintje, naast een toestel ligt een drol! Asociaal!!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 09:34

Urbanus schreef:
wyoming schreef:
Vandaag op schoolreisje maar ik zou geen juf kunnen zijn. Ik kan er echt niet tegen om te zien hoe vaak kinderen zonder of met weinig eten zitten of met alleen maar ongezond eten.
1 meisje dat met bifi worstjes in de bus aan het ontbijten was, omdat mama zich verslapen had. Kinderen met tassen vol snoep. Of 1 plak ontbijt koek voor de lunch of helemaal geen lunch. Nee niks voor mij.

Misschien eten ze wel weinig en heeft het toch geen zin om ze een volle trommel mee te geven?

Er zit nog wel een heel grijs gebied tussen geen eten en een volle trommel.
En ik had 1 kind extra onder mijn hoede naast mijn zoon die dus geen eten mee had maar wat blij werd toen hij zag dat ik rijstwafels had.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 23-06-22 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 09:36

1 plak ontbijtkoek klinkt wel heel minimaal voor een hele dag. Geen lunch, nog erger :\.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 09:50

_San87_ schreef:
1 plak ontbijtkoek klinkt wel heel minimaal voor een hele dag. Geen lunch, nog erger :.

Heel sneu idd voor die kinderen.

Maar misschien hebben de ouders weinig/ niks te besteden. :=
Wat voor hen natuurlijk ook triest is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 10:05

Keurig op tijd voor een gesprek laten ze mij wachten

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 10:23

Wat ontzettend triest wyoming... ik zou daar ook heel naar van worden. Ik ben dan weer blij dat mijn ouders genoeg te besteden hadden en mijn moeder altijd zorgde dat er eten klaar stond :)

Ik heb vandaag zoveel pijn, eigen schuld maar alsnog. Mijn lichaam lijkt wel 1 grote ontsteking. Waarop het volgende probleem, mijn mesthoop is nog niet leeg... ik moet dus vanmiddag met mijn zere lijf verder scheppen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 10:42

Recruiter die zei dat ik daar wel 20-30 uur kon maken. Belden ze me dat ze maar 6 uur konden garanderen. :+

Dus nu alsnog op zoek naar werk erbij. -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 10:43

Stress? Nee joh die paniekaanvallen horen erbij toch

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:24

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:36

Snap ik hoor want die mannen zijn echt zielug :+
Echt, we gaan zo’n achterlijke kant op en het komt nog in de krant ook |o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:38

Een sollicitatie verstuurd en ik vind dat het perfect bij me past. Maar goed dat dacht ik ooit eens eerder. :+

Hopelijk krijg ik snel bericht en kan ik geld gaan verdienen. _O-

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:53

fotolijstje schreef:
Valerie93 schreef:

Succes!! *\o/*

Ik ben ook moe, ik was om 5:45 al wakker :Y)

Deel 1 is binnen vanmiddag deel 2 nog even halen. Hoop ik

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:59

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 12:33

purny schreef:
Miekje23 schreef:
Dat mn apotheek de verkeerde merk medicatie leverd (omdat men denkt dat wel kan) terwijl ik merkgevoelig ben ivm epilepsie. Gevolg : de ene aanval na de andere. Gebeld: wij wisten t niet.. jongens neuroloog zet t met dikke blokletters erop! Dus gebeld met sein Zwolle. Geregeld. Maar zit nu wel thuis en komt wel per dag 100 mg tekort. Zucht

Vragen of je een blokkade op de verkeerde medicatie kan krijgen.
Dan komt er een blokkade op te staan en kunnen ze niet verder als je de verkeerde medicatie hebt

Deze apotheek denkt maar dat we maar van merk mogen wisselen blijkbaar.. ondertussen flinke winst binnentrekken . Dinsdag besteld, wacht nog steeds. Zucht

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 12:35

aan al dat geklaag om me heen....