Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Vandaag op schoolreisje maar ik zou geen juf kunnen zijn. Ik kan er echt niet tegen om te zien hoe vaak kinderen zonder of met weinig eten zitten of met alleen maar ongezond eten.
1 meisje dat met bifi worstjes in de bus aan het ontbijten was, omdat mama zich verslapen had. Kinderen met tassen vol snoep. Of 1 plak ontbijt koek voor de lunch of helemaal geen lunch. Nee niks voor mij.
Schuur_ schreef:Gisteren een ruktraining gehad met de hond. Ze kent het allemaal en brengt ook netjes blok of dummy terug. Verloren zoek, over water, uit water no problem.
Maar nu zijn we begonnen aan het wild (veel te laat in de cursus) en zoals ik al verwachtte gaat mevrouw op slot. Helaas heeft ze ook nu besloten om loops te worden dus kan niet mee met de groep trainen met het wild en doe alles in een klein groepje apart. Gisteren heeft ze het konijn op het pad geapporteerd maar met zoeken in het bos laat ze hem liggen. Ze kan het dus wel maar vertikt het om de een of andere reden.
Urbanus schreef:wyoming schreef:Vandaag op schoolreisje maar ik zou geen juf kunnen zijn. Ik kan er echt niet tegen om te zien hoe vaak kinderen zonder of met weinig eten zitten of met alleen maar ongezond eten.
1 meisje dat met bifi worstjes in de bus aan het ontbijten was, omdat mama zich verslapen had. Kinderen met tassen vol snoep. Of 1 plak ontbijt koek voor de lunch of helemaal geen lunch. Nee niks voor mij.
Misschien eten ze wel weinig en heeft het toch geen zin om ze een volle trommel mee te geven?
purny schreef:Miekje23 schreef:Dat mn apotheek de verkeerde merk medicatie leverd (omdat men denkt dat wel kan) terwijl ik merkgevoelig ben ivm epilepsie. Gevolg : de ene aanval na de andere. Gebeld: wij wisten t niet.. jongens neuroloog zet t met dikke blokletters erop! Dus gebeld met sein Zwolle. Geregeld. Maar zit nu wel thuis en komt wel per dag 100 mg tekort. Zucht
Vragen of je een blokkade op de verkeerde medicatie kan krijgen.
Dan komt er een blokkade op te staan en kunnen ze niet verder als je de verkeerde medicatie hebt