Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:34

Lastig! Aan de ene kant denk ik geef het nog een kans. Misschien zijn de zenuwen dan minder en verloopt het wat soepeler. Aan de andere kant denk ik, als je nu al wat sceptisch bent...
Maar goed, dat was ik ook met mijn date :')
Hij was vooraf via app best wat opdringerig in een aantal dingen (had wel gelijk maar dat wilde ik natuurlijk niet toegeven _O- ). Toen toch met hem gegaan in de hoop dat hij mij stom zou vinden. Maar toen vond ik hem toch wel erg leuk _O-

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:47

Maar hoe voelde het toen tijdens de date zelf? Gelijk oke of potentieel oke offf? Want hoor wel meerdere verhalen dat de eerste date niets was maar ik ben eigenlijk naar een vent op zoek waar ik op de eerste date al mee kan lachen en de avond te kort is. Nou... Ik ben letterlijk weggerend naar m'n trein dus dat was dit totaal niet. :')

assie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:59

Als je bent weggerend, dan is dit het idd totaal niet. Je kunt dan op papier nog wel denken: "jaaa, dit moet hem zijn", maar als dat gevoel er helemaal niet is, dan is het hem gewoon niet.
Jammer.
Next!

Mijn nieuwste date was nogal ehm... hoe zeg ik dit.... overdonderend ofzo? Ik had bij hem thuis afgesproken (kende hem viavia al, dus durfde ik wel aan). En hij had wel verteld dat hij een klushuis had, maar goed, dat heb ik ook. Dus ik stelde me een klein schattig huisje voor.
Kom ik aan bij het adres wat volgens Google het juiste huis is, staat daar echt een joekel van een monumentaal pand inclusief oprijlaan en alles. Dus ik met mijn naïeve hoofd: "Oh, hij zal vast een kamer/studio in het complex huren ofzo."

Niet dus he... die hele kast is van hem. Inclusief alle gadgets en fancy dingen zoals zo'n enorme amerikaanse koelkast en jacuzzi en metersgrote tv.
MIjn hele huis past verdorie in één van zijn kamers.
Ik heb dus echt met open mond rondgelopen en me echt zo'n onbetekenend, onsuccesvol grietje van buiten gevoeld :') De levensstijl/standaard was zoveel hoger dan wat ik gewend ben. Ik heb duidelijk ergens een andere afslag genomen :+ .

Anyway, de date zelf was wel ok, geen head over heels ofzo, maar dat verwacht ik ook niet meer. Als het gewoon een leuk gesprek is, ben ik al content tegenwoordig (over low standards gesproken :') )

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 20:20

Een oke date bij zo'n levensstandaard zou ik zeker een kans geven. :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 22:46

Haha. Echt he. Sugar daddy vibes. Lol. Nee grapje natuurlijk. Maar toch niet <<)

Ik had net een eerste (spontane) date. Hij is 3 jasr jonger dan dat ik dat ben. Is voor mij nog een beetje onbekend terrein, ik heb altijd ouder gedate.

Anyhow. Hij was nogal.... intens. Ik denk dat dat het het beste omschrijft. Hij had het er over dat hij uit mijn bio en ons korte gesprek op de app al veel herkenningspunten scoorde met mij. Dat hij nog nooit iemand tegenover zich had gehad die al zo veel over zichzelf had uitgevonden en zichzelf zo goed kent.

Uiteindelijk heeft hij 80% van de tijd de oren van mn kop af gelult. Prima, leuk, gezellig. Ik stelde zelf ook wel de vragen, dus bleef hij aan de klets. Hem na verloop van tijd wel gevraagt om mij ook wat vragen te stellen, maar hij was eigenlijk al zo overprikkeld (overduidelijk adhd'er, maar niet gediagnosticeerd), dat er niks zinnigs meer uit kwam.

Nouja. Hij was erg enthousiast, begon op een gegeven moment zelfs over enorme connectie en dat het al lang geleden was dat hij dat had gevoeld met iemand. Voor mij is het in ene allemaal wel een beetje veel.

Geen directe nee. Ik zou hem nog wek een keer willen zien. Aankijken of hij dan relaxter/rustiger is enndaardoor meer ruimte heeft om intresse in mij te tonen. Aan de andere kant weet ik het nog niet...

Ik moet het maar zien. Maar hij wilde graag wel deze week nog een tweede date plannen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 23:03

Dat zou voor mij wel een beetje teveel zijn...

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 23:13

Oef.. ik word al bijna moe als ik het lees.
Maar wie weet is ie idd iets minder ineens op een tweede date :+

Sugar daddy vibes ja? Haha. Ik zou me daar vooral ongemakkelijk bij voelen, als ik zo overduidelijk de "arme" ben.
Ik heb ooit al eens een aanzoek van een miljonair afgeslagen, dus ik geloof dat ik mijn kans op rijkdom toen al heb vergooid :)) . Nu blijf ik voor altijd een middenklasser *D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 23:13

Oef, dat zou voor mij ook véél te veel zijn...

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 23:19

Assie!! Trouwen, trouwen :') NU! En anders geef je z'n nummer maar aan mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 13:15

Ik ging dus mijn date voor zaterdag afzeggen, netjes gezegd dat ik de klik/aantrekkingskracht niet voel en dat mede icm de afstand het geen match is. Wou hij toch wel graag afspreken om erover te praten en wat hij dan kon veranderen zodat ik hem wel leuk vind.. Ja dat is dus precies het probleem, te lief :') Ik wil toch geen man met zo weinig ballen dat ie zelfs voor mij wil veranderen.. Hoe ziet ie dat dan voor zich?

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 13:17

Ahhh je wilt voor mij veranderen, wat lief
Vanaf nu wil ik graag dat je een rok met naveltruitje draagt en me aanspreekt met "ja mevrouw"

Nope, niet aantrekkelijk en volgens mij val je ook niet in een leeftijd dat dit gedrag nog schattig is toch?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 13:17

Oh nee, vreselijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 13:39

Sky_As schreef:
Ahhh je wilt voor mij veranderen, wat lief
Vanaf nu wil ik graag dat je een rok met naveltruitje draagt en me aanspreekt met "ja mevrouw"

Nope, niet aantrekkelijk en volgens mij val je ook niet in een leeftijd dat dit gedrag nog schattig is toch?

Hij is 45 :')

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 13:45

hahah, nope niet schattig
(en misschien wel Obvious waarom hij vrijgezel is.....)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 13:48

Jaa, hij heeft dus ook een kinderwens en nog amper een serieuze relatie gehad, dus ik vond hem sowieso al te onervaren.. Maar dan heb je dus ook 0 initiatief in je om er wat van te maken met je leven en kinderwens.. Ook die kinderwens werd voor mij dus al opzij gezet, want op vakantie had ik al duidelijk gemaakt dat ik iig geen kinderwens heb :+

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 13:52

0 initiatief, maar wel te graag willen....een hele onaantrekkelijke combinatie.....

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 14:31

Cringy. Bah bah bah. Dat zijn van die types die totaal geen eigenwaarde of zelfbeeld hebben en daardoor de ruggengraat van een slappe vaatdoek. Ik kan daar ook niks mee.

Ik heb vaak genoeg na een eerste date bedank omdat ze te "pussy" waren. Niet omdat de eerste initiële fysieke aantrekkingskracht er niet was, maar zodra die mond open gaat en dat lijf komt in beweging. Ik maak één scherpe opmerking en ik zie hem gelijk in elkaar duiken, dan ben je me echt kwijt.

Wat dat betreft heb ik iemand nodig die ook wel een beetje tegengas durft te geven bij tijd en wijlen. En daar moet je toch wel een bepaalde mate stevig voor in je schoenen staan.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 14:45

Oooh zielig, maar inderdaad onaantrekkelijk. Vast wel een lieve man, maar er is meer nodig natuurlijk... Snap de gedachtegang overigens wel hoor. Zó graag een kind/relatie willen dat je jezelf er volledig voor aan de kant wil zetten, maakt niet uit met wie, als er maar iemand hapt. Verdrietig.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 14:48

Triest inderdaad. Ik ken een vrouw die zo is. Ze wil niet alleen zijn en zodra het uit is gaat ze weer op Tinder voor een nieuwe. Beetje lage standaarden ook. Ze vroeg advies aan mij over haar tindermatches en ik heb haar een cursus zelfliefde en zelfacceptatie aangeraden. Tijdje alleen blijven en weg van Tinder. Maar goed, ze is alweer aan het daten. Ze moet het ook zelf weten natuurlijk.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 14:54

Er zijn idd heel veel mensen die niet alleen kunnen zijn en die hebben bij date 1 ook al een relatie met diegene…

Blijf dat altijd bijzonder vinden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 15:09

Nou ja, soms weet je bij date 1 al genoeg. Zowel positief als negatief :=

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 15:18

Suzanne F. schreef:
Triest inderdaad. Ik ken een vrouw die zo is. Ze wil niet alleen zijn en zodra het uit is gaat ze weer op Tinder voor een nieuwe. Beetje lage standaarden ook. Ze vroeg advies aan mij over haar tindermatches en ik heb haar een cursus zelfliefde en zelfacceptatie aangeraden. Tijdje alleen blijven en weg van Tinder. Maar goed, ze is alweer aan het daten. Ze moet het ook zelf weten natuurlijk.

Misschien die 2 koppelen.....

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 17:13

Mannen die gelijk een drankje doen er in koppen voor we amper een woord hebben gedeeld.. Aan de ene kant denk je soms YOLO, laten we het gewoon doen. Aan de andere kant vind ik dat gewoon wel echt te spannend. Hoe gaan jullie hier mee om?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 17:24

Ik snap dat niet: je wil toch eerste weten of er een beetje een klik is? Zonde van de tijd en energie om ergens af te spreken en na 10 minuten al te weten dat het niet klikt.

Maar laatst dacht ik eens snel af te spreken en zaten er 4 dagen tussen: eerste dag klikte het, dagen erna kreeg ik twijfels dus die afspraak niet door laten gaan (was echt alleen elkaar even zien). Was maar goed ook want het klikte echt niet meer.

Vandaag een lunchdate gehad, Tindermatch van een half jaar terug die ik weer benaderd had. Klikte leuk en hebben het bij lunchen gehouden dit keer. Volgende keer wat meer keer actie <<)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 17:50

Ik heb dat 1 keer gedaan toen ik net kort weer single was, diezelfde avond ook nog en hij moest best ver rijden. Na 2 minuten wist ik waarom hij niet eerst wilde praten, hij was namelijk héél knap maar ook vooral héééél saai :') Goed, kan ook aan mij hebben gelegen natuurlijk maar dat hadden we met eerst even wat langer appen wel vermeden denk ik.