Voorkomen kan ik het niet en thuis blijven ook niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Eerste deel van de link is wel klikbaar en gaat naar de post.. Geloof dat het dan weer doorgaat naar dit: https://www.fvd.nl/kamervragen-over-de- ... met-pfizer
lenaa_tje schreef:@ AmyII natuurlijk doe ik dat maar ook ik krijg blikken
AmyII schreef:lenaa_tje schreef:@ AmyII natuurlijk doe ik dat maar ook ik krijg blikken
Die blikken zijn jammer… Ik kijk niet meer op of om, zeker niet als iemand gewoon achter zijn hand/ elleboog/ mouw/ zakdoek/ whatever hoest of niest, ik hoest, nies of proest zelf ook weleens, daar doe je niks aan.
Maar naar die mevrouw heb ik wel even gekeken moet ik bekennen. En me vervolgens uit de voeten gemaakt. Ze stond echt (ik geloof het zelf haast niet, nu ik het zo opschrijf) met kracht om zich heen de rochelen, hoesten en niezen. Tsja…
Douce schreef:Spenk schreef:Er zijn meer mensen die het hebben echter denken ze er geen verband is omdat vrouwen heel vaak problemen hebben ermee en dat het dus slechts toeval is.
Ik vind het persoonlijk best slecht dat dit inderdaad al zonder onderzoek geroepen wordt.
bigone schreef:Onderstaand reactie via Swanzie uit ander topic :
Een belgische gyneacoloog verklaarde de menstruatie stoornis na vaccinatie als volgt;
Een cyclus kan verstoord raken door oa stress.. bij een vaccin wek je een immuunrespons op, wat voor het lichaam een fysiologische stress betekent.. daar kan een menstruatie cyclus verstoord van raken.. meestal duurt dit 1 tot 2 cycli, voordat het weer hersteld is.
Spenk schreef:De EMA heeft de meldingen onderzocht en kwam tot nu toe tot de conclusie het toeval is.
Menstruatieproblemen
Het medicijnagentschap heeft ook de klachten die binnen waren gekomen over menstruatiestoornissen bekeken, maar geen verband gezien met corona-vaccinaties. Volgens het EMA komen menstruatiestoornissen vaak voor. Oorzaken daarvan kunnen variëren van stress, vermoeidheid en onderliggende medische aandoeningen volgens het Europees Medicijnagentschap.
MyWishMax schreef:Ik vind die 1e beredenering beter of met meer begrip. Niet perse gevolg van vaccinatie, maar van stress en lijf komt wel in soort stress door vaccinatie.
Beide zeggen in principe hetzelfde, maar de ene legt uit dat het wel kan als gevolg maar niet perse door deze vaccinatie alleen. De andere is gewoon, nee komt door stress...