Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:40

Ramptoeristen. Voor mijn huis is een ongeluk gebeurd. Ik heb de gordijnen dicht gedaan, want ik vind het respectloos om te zitten kijken. Maar toen ik de gordijnen dicht deed zag ik al 10 a 20 mensen kijken.
Als je niet kunt helpen... Opzouten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:51

Het gebruik van 'welke' als betrekkelijk voornaamwoord. Dat is misschien een nog grotere taalkundige pet hate dan 'hun lopen' en 'me pony.' :=

TessaxQuincy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 20:14

Hoofdpijn :\

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 20:44

Marije_1997 schreef:
Marcella schreef:
Dat ik binnen 24 terug gebeld zou worden door het UWV en nu 48 uur later nog steeds niet gebeld ben. Dan maar kijken om toch maar weer WW aanvragen en tegelijk bezwaar maar aantekenen. Aangezien ik toch echt einde dienstverband heb in aangetekende brief en op loonstrook. 8)7

Zelf bellen. Uwv gaat je niet bellen. Dit heb ik ook vaak gehad, ik bleef bellen en toen konden ze ineens heel snel regelen. Ik had ww aangevraagd en een week later had in werk. Dus gelijk stop gezet, maar duurde allemaal ellendig lang.

Nope de afdeling die je moet hebben verbinden ze je niet naar door. Blijkbaar was er maandag geen terug bel verzoek in het systeem gezet. Maar niet veel later terug gebeld en moet nu gewoon geduld hebben.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 20:47

Dat mijn pleeghondenkind dit weekend zou komen maar het vervoer onverwacht volgeboekt zat; nu komt ze volgende week zaterdag pas. Vond nog twee nachten wachten al lang, laat staan nog negen nachten wachten :') :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 20:49

Zal vannacht wel weer verrekken van de pijn.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 20:52

Mkango schreef:
Het gebruik van 'welke' als betrekkelijk voornaamwoord. Dat is misschien een nog grotere taalkundige pet hate dan 'hun lopen' en 'me pony.' :=

Ik voel me aan besproken als Brabander :') "gaan hun lopend dan?" past me toch echt beter dan "gaan zij lopend dan?"

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:14

Mkango schreef:
Ik wil een paard. -O-

Heb een hele lieve te leen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:29

Dat de buren hun hondje elke avond buiten zetten en dat arme dier de hele buurt bij elkaar blaft. Enige moment waarop dat dier binnen zit, is wanneer ze zelf niet thuis zijn (en de hond verlatingsangst heeft en dus alsnog dit hele woonblok bij elkaar loopt te janken).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:30

Nayomie schreef:
Dat de buren hun hondje elke avond buiten zetten en dat arme dier de hele buurt bij elkaar blaft. Enige moment waarop dat dier binnen zit, is wanneer ze zelf niet thuis zijn (en de hond verlatingsangst heeft en dus alsnog dit hele woonblok bij elkaar loopt te janken).

Geef me je adres kom ik hem stelen. <3

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:33

MarlindeRooz schreef:
Nayomie schreef:

Geef me je adres kom ik hem stelen. <3

Ik zou hem je echt gunnen. Deze mensen doen geen training met die hond, wordt amper uitgelaten en dan begrijp ik heel goed die hond nu echt een ramp is. Beestje lijkt soms zelfs mishandeld te worden of een blafband om te hebben aan het harde gejank soms in het weekend. -O- De hond hebben ze puur voor status, als ik een gokje mag doen.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:34

Betweters _-:(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:03

Drie keer fiets sideways door de overheid. Eerst door afschaffing van de basisbeurs en nog geen investeringen in het onderwijs, toen door halvering van het collegegeld van het eerste jaar, en nu door weer halvering van het collegegeld voor komend jaar. Precies nergens recht op want ik ben gestart na de afschaffing maar voor de halvering, en nu precies afgestudeerd voor de halvering. |o

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:07

Nayomie schreef:

Kun je hier geen melding van maken? Het zal de eerste keer niet uitmaken, maar wellicht met meerdere meldingen kan de (dieren)politie er iets mee.
Misschien dat ik overdrijf hoor, maar ik vind dit gewoon dierenmishandeling. Alsof beesten geen emoties hebben.

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:12

Paard staat op de kliniek met koliek. Toen ik daar thuis van kwam, had ik binnen ren halfuur ruzie met mijn moeder. Donder op...

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:15

Steeph schreef:
Drie keer fiets sideways door de overheid. Eerst door afschaffing van de basisbeurs en nog geen investeringen in het onderwijs, toen door halvering van het collegegeld van het eerste jaar, en nu door weer halvering van het collegegeld voor komend jaar. Precies nergens recht op want ik ben gestart na de afschaffing maar voor de halvering, en nu precies afgestudeerd voor de halvering. |o

High five! Precies hetzelfde hier.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:18

Steeph schreef:

Wij kunnen elkaar de hand schudden ^)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:18

Waarom is er op een pensionstal altijd een meid die echt achterlijk arrogant is en meent dat de stal van haar is? :roll:

Je bent geen Anky meid, not even close _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:42

theadora99 schreef:
Steeph schreef:

High five! Precies hetzelfde hier.

Loeky01 schreef:
Steeph schreef:

Wij kunnen elkaar de hand schudden ^)

Wie mailt Tim Hofman? :') #BOOS

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:43

Aan mijn verwende mormel van een hond :')

"Wat mot je >;) Ook op de bank? Waarom?"

Afbeelding

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 23:41

Mkango schreef:
De Britse douane die mijn werklaptop het land niet uit laat gaan. :roll: Dat houdt in dat ik geen blogs kan posten op de website en ook geen toegang heb tot de bestanden die op de gedeelde schijven staan. Ik had dat ding haast nog beter zelf kunnen gaan halen in Norwich. :=

Welkom in mijn wereld... Normaal elke week 2 pallets uit de vk. Nu bestel ik elke week ook, maar de britse douane houdt giga veel lang vast en dan mag het eindelijk over... Houdt de nederlandse douane de zelfde partijen weer vast. Stelletje knuppels, leer samenwerken ipv van tegen elkaar in.
Echt, als bedrijf wordt je al 2 jaar doodgegooid met het verzoek om alles klaar te hebben. Hebben ze hun eigen zaken niet op orde.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 23:46

Ik wil mijn rijbewijssss. Mag eind maart weer, maar heb al 3 maand niet meer gereden, dus weet niet of mijn niveau nog op pijl is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 23:55

Veulen84 schreef:
Mkango schreef:
De Britse douane die mijn werklaptop het land niet uit laat gaan. :roll: Dat houdt in dat ik geen blogs kan posten op de website en ook geen toegang heb tot de bestanden die op de gedeelde schijven staan. Ik had dat ding haast nog beter zelf kunnen gaan halen in Norwich. :=

Welkom in mijn wereld... Normaal elke week 2 pallets uit de vk. Nu bestel ik elke week ook, maar de britse douane houdt giga veel lang vast en dan mag het eindelijk over... Houdt de nederlandse douane de zelfde partijen weer vast. Stelletje knuppels, leer samenwerken ipv van tegen elkaar in.
Echt, als bedrijf wordt je al 2 jaar doodgegooid met het verzoek om alles klaar te hebben. Hebben ze hun eigen zaken niet op orde.
Dat de Nederlandse douane het vasthoudt, snap ik, want daar moet alles ingeklaard worden. Dat was ook toen ik een Samsonite koffer naar Nieuw Zeeland liet verschepen en een keer iets bestelde in de VS, maar waarom ze het in het VK zo lang vasthouden... Het ding is ook al twee keer aangemeld voor export, maar het ligt nog steeds op het depot. :roll:

Wat een gedoe ook voor jou. -O- Het bedrijf waarvoor ik werk (hengelsportwinkel) heeft ook al problemen, met name met het verkopen van aas, want dat moet nu ook ineens getest en veterinair gecertificeerd worden. We kunnen momenteel dus geen aas verkopen in de EU en dat heeft ook zijn weerslag op de andere producten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:11

Mijn evenwicht verloren bij het mesten en nu doet mijn heup serieus zeer.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:16

Doedatje schreef:
Ik wil mijn rijbewijssss. Mag eind maart weer, maar heb al 3 maand niet meer gereden, dus weet niet of mijn niveau nog op pijl is.

Herkenbaar... Als eind maart al doorgaat :+