Als je niet kunt helpen... Opzouten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Marcella schreef:Dat ik binnen 24 terug gebeld zou worden door het UWV en nu 48 uur later nog steeds niet gebeld ben. Dan maar kijken om toch maar weer WW aanvragen en tegelijk bezwaar maar aantekenen. Aangezien ik toch echt einde dienstverband heb in aangetekende brief en op loonstrook.
Zelf bellen. Uwv gaat je niet bellen. Dit heb ik ook vaak gehad, ik bleef bellen en toen konden ze ineens heel snel regelen. Ik had ww aangevraagd en een week later had in werk. Dus gelijk stop gezet, maar duurde allemaal ellendig lang.
Nayomie schreef:Dat de buren hun hondje elke avond buiten zetten en dat arme dier de hele buurt bij elkaar blaft. Enige moment waarop dat dier binnen zit, is wanneer ze zelf niet thuis zijn (en de hond verlatingsangst heeft en dus alsnog dit hele woonblok bij elkaar loopt te janken).
MarlindeRooz schreef:Nayomie schreef:Dat de buren hun hondje elke avond buiten zetten en dat arme dier de hele buurt bij elkaar blaft. Enige moment waarop dat dier binnen zit, is wanneer ze zelf niet thuis zijn (en de hond verlatingsangst heeft en dus alsnog dit hele woonblok bij elkaar loopt te janken).
Geef me je adres kom ik hem stelen.
Nayomie schreef:Dat de buren hun hondje elke avond buiten zetten en dat arme dier de hele buurt bij elkaar blaft. Enige moment waarop dat dier binnen zit, is wanneer ze zelf niet thuis zijn (en de hond verlatingsangst heeft en dus alsnog dit hele woonblok bij elkaar loopt te janken).
Steeph schreef:Drie keer fiets sideways door de overheid. Eerst door afschaffing van de basisbeurs en nog geen investeringen in het onderwijs, toen door halvering van het collegegeld van het eerste jaar, en nu door weer halvering van het collegegeld voor komend jaar. Precies nergens recht op want ik ben gestart na de afschaffing maar voor de halvering, en nu precies afgestudeerd voor de halvering.
Steeph schreef:Drie keer fiets sideways door de overheid. Eerst door afschaffing van de basisbeurs en nog geen investeringen in het onderwijs, toen door halvering van het collegegeld van het eerste jaar, en nu door weer halvering van het collegegeld voor komend jaar. Precies nergens recht op want ik ben gestart na de afschaffing maar voor de halvering, en nu precies afgestudeerd voor de halvering.
theadora99 schreef:Steeph schreef:Drie keer fiets sideways door de overheid. Eerst door afschaffing van de basisbeurs en nog geen investeringen in het onderwijs, toen door halvering van het collegegeld van het eerste jaar, en nu door weer halvering van het collegegeld voor komend jaar. Precies nergens recht op want ik ben gestart na de afschaffing maar voor de halvering, en nu precies afgestudeerd voor de halvering.
High five! Precies hetzelfde hier.
Loeky01 schreef:Steeph schreef:Drie keer fiets sideways door de overheid. Eerst door afschaffing van de basisbeurs en nog geen investeringen in het onderwijs, toen door halvering van het collegegeld van het eerste jaar, en nu door weer halvering van het collegegeld voor komend jaar. Precies nergens recht op want ik ben gestart na de afschaffing maar voor de halvering, en nu precies afgestudeerd voor de halvering.
Wij kunnen elkaar de hand schudden
Mkango schreef:De Britse douane die mijn werklaptop het land niet uit laat gaan.Dat houdt in dat ik geen blogs kan posten op de website en ook geen toegang heb tot de bestanden die op de gedeelde schijven staan. Ik had dat ding haast nog beter zelf kunnen gaan halen in Norwich.
Veulen84 schreef:Dat de Nederlandse douane het vasthoudt, snap ik, want daar moet alles ingeklaard worden. Dat was ook toen ik een Samsonite koffer naar Nieuw Zeeland liet verschepen en een keer iets bestelde in de VS, maar waarom ze het in het VK zo lang vasthouden... Het ding is ook al twee keer aangemeld voor export, maar het ligt nog steeds op het depot.Mkango schreef:De Britse douane die mijn werklaptop het land niet uit laat gaan.Dat houdt in dat ik geen blogs kan posten op de website en ook geen toegang heb tot de bestanden die op de gedeelde schijven staan. Ik had dat ding haast nog beter zelf kunnen gaan halen in Norwich.
Welkom in mijn wereld... Normaal elke week 2 pallets uit de vk. Nu bestel ik elke week ook, maar de britse douane houdt giga veel lang vast en dan mag het eindelijk over... Houdt de nederlandse douane de zelfde partijen weer vast. Stelletje knuppels, leer samenwerken ipv van tegen elkaar in.
Echt, als bedrijf wordt je al 2 jaar doodgegooid met het verzoek om alles klaar te hebben. Hebben ze hun eigen zaken niet op orde.