Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
4EverHobbes schreef:Net weer thuis uit de kliniek... met Fonz onze hond gaat het helemaal niet goed. Eerst dacht de arts dat het een vergiftiging was maar na verder onderzoek blijkt dat het hartzakje gevuld was met vocht, waardoor het bloed niet meer rondgepompt werd. Hij blijft nu voor de nacht in elk geval in de kliniek, morgen gaan ze verder onderzoek doen en aan de hand van die uitslagen moeten we hem of laten gaan, of in het beste geval nog opereren. Maar jeetje wat is dit ongelooflijk poedersuiker zeg...
Thuis kwam er een lichtpuntje, Siep zat beneden in de keuken te wachten tot ze eten kreeg (ze moest eten, anders dwangvoeren ivm een ontsteking in haar buik). En dat is goed nieuws want de koorts is ook zo goed als weg dus die redt het wel.
Wat en K.dag.
Dank je Cayenne!
Zebrastreep schreef:Elke avond zo verdrietig door angst. Mentaal loop ik helemaal vast.
Ik wil gewoon weer leven, leuke dingen doen, sporten, werken. Maar ik kan helemaal niks momenteel behalve huilen en intenste angst gevoelens voelen.
Volgende week is er hulp. Maar die lichamelijke klachten door angst zijn zo vreselijk vervelend....
Ik heb elke keer de angst dat er wat met mijn hart is. Mijn hoofd weet dit en maakt de symptomen die erbij horen. Ik ben al 4x gecheckt door verschillende artsen. Ik ben lichamelijk gewoon gezond. We gaan week 8 inmiddels in maar het valt zo zwaar.
Afleiding zoeken werkt niet de fixatie op de angst is te groot. Ik heb ook geen zin in afleiding zoeken omdat ik mij op zulke momenten amper durf te bewegen en wacht totdat het fout gaat.
4EverHobbes schreef:Sterkte Zebrastreep. Wat naar dat je je zo ellendig en angstig voelt...
Hier geen goed nieuws over onze Fonz. Hij blijkt tumoren op zijn milt te hebben, die de overvulling van het hartzakje veroorzaken. Er is niets aan te doen... het hartzakje is nu leeg, en hij oogt happy en fit, maar we moeten toch de beslissing nemen om hem op korte termijn te laten gaan. Mijn hart is gebroken, ben er echt kapot van.
Hij is nu thuis, we verwennen hem lekker en genieten samen, en dan ergens einde van deze week is het over...![]()
4EverHobbes schreef:Sterkte Zebrastreep. Wat naar dat je je zo ellendig en angstig voelt...
Hier geen goed nieuws over onze Fonz. Hij blijkt tumoren op zijn milt te hebben, die de overvulling van het hartzakje veroorzaken. Er is niets aan te doen... het hartzakje is nu leeg, en hij oogt happy en fit, maar we moeten toch de beslissing nemen om hem op korte termijn te laten gaan. Mijn hart is gebroken, ben er echt kapot van.
Hij is nu thuis, we verwennen hem lekker en genieten samen, en dan ergens einde van deze week is het over...![]()