Prairy schreef:Ik verwacht over 9-10 maanden en babyboom en ik denk dat ik me maar ga omscholen naar echtscheiding advocaat /mediator
Ik verwacht dat niet. Als mensen slim zijn gaan ze nu geen baby's maken.
Hmm. Ja. Babyboom in aantocht idd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dammie schreef:Ik vind het altijd zo jammer dat juist de mensen die te dom en niet gedisciplineerd genoeg zijn om anticonceptie toe te passen zich voortplanten.
Cayenne schreef:Ik maak 's ochtends wel zijn lunch, doe het in zijn broodtrommel en dan mag ie tot 4 uur 's middags op zijn kantoor op zolder zitten
Als ie heel lief is wil ik nog wel een kopje koffie brengen en mag ie even naar de wc
Cayenne schreef:Hilli schreef:Ik ben nu extra blij dat ik geen kinderen heb, zeker omdat deze situatie is ook echt wel anders dan normaal. Een stukje vrijheid maakt het echt voor iedereen leuker.
Maar ik heb wel een man die nu ook iedere dag thuis is. Telt dat ook?
Berdien schreef:Ik ben kind- en relatieloos en dat vind ik nu echt héél erg fijn. Geen gehang en gezeur en gedoe om je heen, ik heb genoeg aan mezelf en de kat. Trek mijn eigen plan, hoef geen rekening te houden met iemand die ineens óók thuis is.
Verwacht inderdaad wel een forse toename van het aantal echtscheidingen straks. Kom maar door, want daar draait ons bedrijf op