[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:32

Prairy schreef:
Ik verwacht over 9-10 maanden en babyboom en ik denk dat ik me maar ga omscholen naar echtscheiding advocaat /mediator :+

Ik verwacht dat niet. Als mensen slim zijn gaan ze nu geen baby's maken.

Hmm. Ja. Babyboom in aantocht idd.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:53

_San87_ schreef:
Prairy schreef:
Ik verwacht over 9-10 maanden en babyboom en ik denk dat ik me maar ga omscholen naar echtscheiding advocaat /mediator :+

Ik verwacht dat niet. Als mensen slim zijn gaan ze nu geen baby's maken.

Hmm. Ja. Babyboom in aantocht idd.

:')

Keuzes van de mensheid omvat in 2 zinnen :+

Dammie

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:59

Ik vind het altijd zo jammer dat juist de mensen die te dom en niet gedisciplineerd genoeg zijn om anticonceptie toe te passen zich voortplanten.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:26

Dammie schreef:
Ik vind het altijd zo jammer dat juist de mensen die te dom en niet gedisciplineerd genoeg zijn om anticonceptie toe te passen zich voortplanten.

_/-\o_

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:36

Net in de supermarkt, een vader met 2 jonge kinderen die met hun hele bovenlijf op de vriezers aan het hangen waren |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:53

Ik ben ZO blij dat onze boodschappen gedaan worden door een vriend nu. Ik zou me kapot irriteren en echt flink boos worden tegen elke persoon die in mn nek komt hijgen, onnodig dingen aanraakt of snotterende koters bij heeft die evt ook nog vanalles aanraken. Is het echt zo moeilijk om je aan een paar super simpele maatregelen te houden? -O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 13:06

:j
Mijn man (die nu alle boodschappen doet, hij is ook met mijn auto naar de keuring geweest nog juist de dag voor dat die er ook de brui aan gaven. :') )heeft donderdag nog een vrouw er op moeten wijzen dat ze afstand moest houden. Toen kreeg hij ook nog commentaar van een andere klant dat hij ruzie zat te maken in de supermarkt. Waarop mijn man gezegd heeft "mijn vrouw zit in isolatie omdat ze risico patiënt is, wie denkt gij wel dat ge zijt dat ge me de maatregelen die er zijn om mensen als haar te beschermen niet serieus laat nemen?"
Toen zijn ze braaf afstand gaan houden. :j (Mijn man kan vrij imposant zijn als ie wil. :') )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 13:26

Vanochtend bij de Appie hoorde ik 2 moeders praten over dat het zo zwaar is dat hun kinderen nu de hele week thuis zijn en dat ze blij zijn wanneer ze weer naar school mogen of naar de oppas.
Waarom neem je dan kinderen als je er zo over denkt? :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 13:33

Dammie schreef:

Klopt.
En ook niet vooruit denken want dikke kans dat de economie nog een flinke dreun gaat krijgen. Dan zitten ze over een jaar met een baby te piepen om toeslagen want BeN OnTsLaGuH eN EeN kInD iS hEeL dUuR HoOr 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 13:44

Kan me ook wel voorstellen dat sommige kinderen heel vervelend worden als ze thuis moeten blijven en niet met vriendjes/vriendinnetjes mogen spelen enzo. Ik zou ook echt niet thuis kunnen werken met kinderen om mee heen, dan ben je echt de hele tijd afgeleid. En dat ze dan niet stil kunnen zijn als je aan het bellen bent met collega's enzo. Ja ... ik ben eigenlijk wel heel blij dat ik ze niet hoef/heb :D

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 13:59

Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn ná de crisis. Er zijn toch best wat collega’s die een vaste thuis werkdag hebben op woensdag of vrijdag.

Als ze nu aangeven dat thuiswerken lastig gaat, houden ze de die dag dan? O:)

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 14:00

In het kader van positief denken: kom maar op

Afbeelding
Afbeelding

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 14:20

Ik ben nu extra blij dat ik geen kinderen heb, zeker omdat deze situatie is ook echt wel anders dan normaal. Een stukje vrijheid maakt het echt voor iedereen leuker.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 14:23

Hilli schreef:
Ik ben nu extra blij dat ik geen kinderen heb, zeker omdat deze situatie is ook echt wel anders dan normaal. Een stukje vrijheid maakt het echt voor iedereen leuker.

Maar ik heb wel een man die nu ook iedere dag thuis is. Telt dat ook? :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 14:25

Mijn date was ook al erg enthousiast van het idee om een eventuele lockdown samen uit te zitten... Ik hecht erg veel waarde aan mijn eigen huis/alleen zijn. Dus ik heb vriendelijk bedankt. :=

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 14:28

Cayenne schreef:
Hilli schreef:

:D
Hier ook zo’n kind in huis :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 14:45

Ik maak 's ochtends wel zijn lunch, doe het in zijn broodtrommel en dan mag ie tot 4 uur 's middags op zijn kantoor op zolder zitten :+
Als ie heel lief is wil ik nog wel een kopje koffie brengen en mag ie even naar de wc :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 14:49

Cayenne schreef:
Ik maak 's ochtends wel zijn lunch, doe het in zijn broodtrommel en dan mag ie tot 4 uur 's middags op zijn kantoor op zolder zitten :+
Als ie heel lief is wil ik nog wel een kopje koffie brengen en mag ie even naar de wc :D

Hahahaha, o, ik zie dit echt al helemaal voor me als een of andere flauwe reclame: man komt beneden, keurig in pak, koffertje bij zich, drinkt z’n kopje koffie, pakt z’n gevulde broodtrommeltje, geeft z’n vrouw een kus, “nou, daaaaag, schat! Tot vanavond!” en loopt vervolgens heel droogjes terug naar boven. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 15:21

Cayenne schreef:
Hilli schreef:

Ik vind van wel. :x Ik heb al twee weken geen momentje "alleentijd" meer. :=

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 15:22

Ik vind het heerlijk zo samen thuis! Ik baal altijd dat ik mijn man zo weinig zie en nu hebben we ineens zoveel tijd samen <3 We drinken tussen het werk door samen koffie, lunchen samen en na werktijd spelen we spelletjes. En zonder kinderen hebben we daar iig geen gezeur van! Veel collega’s van me lopen op de toppen van hun zenuwen door lastige kids thuis, maar daar hebben wij geen last van.
Nee, als je dan toch midden in een crisis er het beste van moet maken ben ik heel blij om het met mijn lief uit te zitten!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 16:44

Ik vind het ook heel gezellig thuis hoor :D Beetje samen werken, poes komt even knuffelen, samen pauze houden, klein klusje buiten doen, rondje over ons perceel lopen, nog een beetje werken...

Mag van mij nog wel even zo blijven, heerlijk die rust :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 16:52

Hier ook volop genieten. Ongelofelijk wat wij gedaan krijgen :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 16:59

-O- Ik zie mijn liefje thuis regelmatiger als we elkaar af en toe (al dan niet afgesproken) tegen het lijf lopen op de universiteit, op de vereniging of gewoon in de stad. En gisteren zou ik naar hem toe gaan en uitgerekend dan is er een ongeluk op het tweesporig traject tussen ons in (zonder omreismogelijkheid dus). Nou dan baal je wel -O-
Vanavond de schade maar even inhalen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 18:47

Ik ben kind- en relatieloos en dat vind ik nu echt héél erg fijn. Geen gehang en gezeur en gedoe om je heen, ik heb genoeg aan mezelf en de kat. Trek mijn eigen plan, hoef geen rekening te houden met iemand die ineens óók thuis is.

Verwacht inderdaad wel een forse toename van het aantal echtscheidingen straks. Kom maar door, want daar draait ons bedrijf op :))

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 19:38

Berdien schreef:
Ik ben kind- en relatieloos en dat vind ik nu echt héél erg fijn. Geen gehang en gezeur en gedoe om je heen, ik heb genoeg aan mezelf en de kat. Trek mijn eigen plan, hoef geen rekening te houden met iemand die ineens óók thuis is.

Verwacht inderdaad wel een forse toename van het aantal echtscheidingen straks. Kom maar door, want daar draait ons bedrijf op :))

Extra echtscheidingen kan ik zeker inkomen. Vriend en ik doen het in het algemeen goed omdat we net vrij veel apart wegzijn. We hebben elk een drukke job,elk aparte hobbys die veel tijd in nemen. Enkel de zondagnamiddag houden we voor elkaar (als er niks vd hobbys tussenkomt) en doen we een lange wandeling met de hond. De rest van de week zijn zelfs de wandelingen toerbeurten :D.

Ik heb ook echt mijn alleentijd nodig,en nu gaan we plots de komende 3 weken 24/7 bij elkaar zijn...
Gelukkig heb ik de paarden waar ik iedere dag een paar uur naartoe kan. Dus maar hopen op droog weer:D.