Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 15:40

Aan het feit dat we 1 en al pech gevalletjes hebben in ons nieuwe (sinds 2 jaar inmiddels) huis. In onze badkamer, 2 jaar oud, waarschijnelijk een maandag ochtend model radiator, die was gaan roesten bovenop. Hadden gewoon garantie dus vanmorgen kwam iemand een nieuwe plaatsen. Met plaatsen had de monteur (geen idee hoe) de knijpkoppeling kapot/lek gemaakt :( Geen materiaal ect mee om dat te maken. Op hun kosten hebben ze een lokale aannemer laten komen. Moest er helaas een tegel uit. Zou je denken valt mee, maar we hadden geen tegels over. Het betreft nml een vloertegel van 90x90. Nieuwe tegel is besteld, maar natuurlijk risico op kleur verschil. Ik hoop dat het mee valt maar zo niet ga ik echt niet akkoord. Peper dure badkamer, en niet onze fout. Dus ik zit wederom te balen, we blijven dit soort rare tegenvallers hebben -O-

En omdat ik al zo niet lekker in mijn vel zit kan ik hier zo niet tegen ;(

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 15:50

Na 4 weken eindelijk weer een auto *\o/* Maar het gezeur van de kinderen begint weer of ik ze weg wil brengen -O-

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:32

Dat ik weer huiswerkbegeleiding heb en volgende week een super drukke week heb. En dan denken docenten leuk te zijn om nog even extra leestoets op te geven, project -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:41

Dat ik vandaag niet aan rijden toekom...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:55

Eind vorig jaar vond ik na een aantal jaar mijn oude merrie weer terug. Het ging goed met haar. Nu krijg ik het berichtje dat ze verkocht gaat worden :( Ik voel me er zo rot om dat ze nu weer naar een ander plekje moet. Ik heb niet de mogelijkheid om haar terug te nemen en ik zie dit op korte termijn ook niet gebeuren. Voel me er rot om :(

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 17:56

Dat er een paard na mijn pony bij de smid moest zijn en de smid tussen het bekappen van de mijne snel de ijzers eronder uit ging halen omdat dat paard op de foto moest. Geen probleem normaal maar het paard luisterde voor geen meter dus het duurde nogal lang. Ipv duidelijk en consequent te zijn liet de eigenaresse een soort likit halen om het dier af te leiden. Ik zag overigens geen angstig paard, dus ik vond het erg uhm bijzonder.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 18:04

Koppijn, misselijk, tentamen verkloot, tentamenweek, deadlines die ik niet ga redden. Sta op t punt met Mn studie te stoppen ondertussen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 18:37

Dat mijn vriend 2 x in de week onze dochter moet halen in de opvang ( de overige 8 keer breng/haal ik haar) en hij er altijd in slaagt om belachelijk laat op zijn werk te vertrekken door op die dagen 2/3 overuren te maken. Heb ik zonet naar de opvang kunnen bellen (die om 17.30 sluit) dat hij er voor 18.00 niet gaat zijn. Ik moet er nu zelf ook niet achter gaan want ik ben evengoed een half uur onderweg.

Echt, hij moet het maar 2 x doen en telkens komt hij pas thuis als het bedtijd is voor dat kind en ik haar dus gewoon een hele dag niet zie. ;(

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 18:39

Dat ik geen geduld heb met mezelf. :’) Ik wil graag beter leren schilderen/tekenen maar mijn eigen perfectionisme zit me zo in de weg dat ik er geen plezier meer aan heb. :+

Ik ben aan het twijfelen om lessen te volgen. Ofja, ik wil het eigenlijk graag. Het enige minpunt is de prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 19:26

Dat ik, voor wie gevoelens van gemis volkomen vreemd waren, m’n beste vriendin echt onwijs mis en het nog ruim twee maanden duurt voor ik haar weer zie. Temeer omdat er nu wat dingen gaande zijn aan haar kant en ik graag “even” langs had willen gaan om er wat meer voor ‘r te zijn, maar ze is vorig jaar geëmigreerd.

DezeNaam schreef:
Dat ik geen geduld heb met mezelf. :’) Ik wil graag beter leren schilderen/tekenen maar mijn eigen perfectionisme zit me zo in de weg dat ik er geen plezier meer aan heb. :+

Ik ben aan het twijfelen om lessen te volgen. Ofja, ik wil het eigenlijk graag. Het enige minpunt is de prijs.
Herkenbaar. :+ En ik wil dan ook niet alleen maar foto’s na kunnen tekenen, maar ook écht weten hoe de anatomie in elkaar steekt zodat ik zelf die “visual library” in m’n hoofd kan opbouwen, maar daardoor blokkeer ik mezelf ook weer, want zelfs m’n oefenschetsen moeten meteen perfect zijn. :x
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-01-20 19:29, in het totaal 2 keer bewerkt

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 19:28

Dat ik heimwee heb naar iets wat niet thuis is ofzo? Idk

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 20:23

Mirre1415 schreef:
Dat ik weer huiswerkbegeleiding heb en volgende week een super drukke week heb. En dan denken docenten leuk te zijn om nog even extra leestoets op te geven, project -O-

Voor lees toetsen kan je toch nooit echt leren?

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:07

Ik ben emotioneel instabiel en kreeg vanmiddag een mailtje waardoor ik een beetje instort als ik er bij stil sta.

En de kat, die alweer naast de bak gepoept heeft

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:14

Independence schreef:
Ik ben emotioneel instabiel en kreeg vanmiddag een mailtje waardoor ik een beetje instort als ik er bij stil sta.

En de kat, die alweer naast de bak gepoept heeft

:(:) Sterkte

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 23:30

Dat mijn collega in Sydney al om 6:30 begint met bellen! Ik was amper uit bed, dwaas!!
Sidenote: mijn werkdag begint officieel om 8:00. Heb dus ook mooi niet opgenomen :evaw:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 06:53

Dat mijn kitten het duidelijk te vroeg vind en zich als eerste klas monster gedraagt en als wat niet mag doe. 8)7

Vermoed nu dus dat ze krols is. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 09:43

Dat ik naar een huisarts ga om geholpen te worden en ik dus niet geholpen word. Hoe lang moet ik #%!@& nog kansloos slapen en alles maar uit blijven voeren en dan ook nog eens het enige wat me op de been houdt, te ontnemen.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 09:47

Aan dierenleed. En mensen die dit goedpraten. _-:(
Op een paardenforum :x

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 10:00

'' Ik kook niet met vet. Ik kook altijd gezond. Ik maak jus met knorr zakjes dus alleen water .. ''
En dan de foto's die ze altijd op facebook plaats over haar eten.....

MMMMM juist

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 10:03

Wakker worden met mega spanning en hartkloppingen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 10:19

Dat het gerucht gaat dat er nu wel serieuze plannen zijn voor een voetbalcompetie met België samen. Leuk om 12.15 ergens onderin België een uitwedstrijdje kijken tegen een club waar je niks mee hebt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-20 10:27

wemkelover schreef:
'' Ik kook niet met vet. Ik kook altijd gezond. Ik maak jus met knorr zakjes dus alleen water .. ''

MMMMM juist

Want Knorr zakjes zijn gezond.. ik eet ook liever allemaal toegevoegde rommel dan gezonde olieën en vetten 8)7

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 10:34

xPabloBokt schreef:
wemkelover schreef:

MMMMM juist

Want Knorr zakjes zijn gezond.. ik eet ook liever allemaal toegevoegde rommel dan gezonde olieën en vetten 8)7

Ik wou het net zeggen :D Die knorr zakjes idd....wie doet slechter ? :x

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 12:48

Kan wel janken. Godver. Kater moest gecastreerd worden. We hebben 2 praktijken in de buurt en eentje is een beetje een beunhaas. Maargoed, die had wel nog plek voor het weekend en een castratie kan iedereen wel.
Narcose spuiten lagen al klaar, heel knap want stonden geen gegevens bij over het gewicht of ras dus hij heeft geen idee hoeveel die weegt.
"Hij is 1,5 jaar zwerver geweest, heb geen idee of ie gezond is. Kun je hem ff goed nakijken?" Neuh spuiten zaten er in voor hij naar het hartje had geluisterd.
Echt. Wat een eikel. Sorry lieve kat :(:)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 12:49

Hond met blaasontsteking en dat ze daarom al een aantal keer op de bank geplast heeft.

En uitpakken van nog heel veel dozen