Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:1 ster geven en alles aanklikken wat je vindt.
Gaan de vlekken er wel uit met de was denk je?
Daphara schreef:Amber_anne schreef:1 ster geven en alles aanklikken wat je vindt.
Gaan de vlekken er wel uit met de was denk je?
Verwacht van wel.
Edit:
Ik keer net de broek binnenste buiten om in de was te doen en daarbij ook de zakken binnenste buiten in automatisme. Komt er uit de linker zak allemaal gruis van brokjes/snoepjes die in de zak hebben gezeten.
Echt wat een oplichter om dit als zijnde nieuw te verkopen.
just_kiki schreef:
Heb ik zaterdagochtend gevraagd welke maat het is aan iemand op marktplaats. Stond niets bij namelijk.
Nou kreeg ik deze avond reactie. Vind ik al laat, maar ok. Krijg ik uur later al de vraag. Had je nog intresse?
Ik moet kennelijk wel snel reageren?![]()
Toch vind ik het dan altijd eng om iets af te nemen als iemand drie dagen later reageert. Ik denk dan altijd, zou dan de betaling, en vooral verzending ook pas over week geregeld zijn. Is dat herkenbaar voor andere?
Ik heb bijv gister iets gekocht bij iemand.gewoon netjes contact meteen betaald en ik kreeg vandaag al dat het verstuurd was. Nu is dat gewoon snel, maar het contact daarvoor was ook gewoon normaal binnen 12 uur alles Geregeld zeg maar. Dan heb ik er toch altijd meer vertrouwen in als dat ik 3/4 dagen moet wachten voor ik een reactie krijg.
Vjestagirl schreef:Ik heb iets overgenomen van iemand en afgesproken dat ze het met DHL zou verzenden. Nu heeft ze het verstuurd met PostNL omdat alle locaties van DHL daar gesloten zijn. Dat is blijkbaar €1,45 duurder dan met DHL verzenden, en nu vraagt ze of ik het verschil overmaak.
Ergens vind ik het redelijk dat ik bijbetaal. Aan de andere kant; mja, not so much. Wat vinden jullie?
Artimes schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb iets overgenomen van iemand en afgesproken dat ze het met DHL zou verzenden. Nu heeft ze het verstuurd met PostNL omdat alle locaties van DHL daar gesloten zijn. Dat is blijkbaar €1,45 duurder dan met DHL verzenden, en nu vraagt ze of ik het verschil overmaak.
Ergens vind ik het redelijk dat ik bijbetaal. Aan de andere kant; mja, not so much. Wat vinden jullie?
Ik zou het gewoon betalen.
Heb ook wel eens gehad dat verzendkosten hoger uitvielen en dan liet ik wel de keus aan de koper maar die betaalde altijd, wel heel fijn!
Vjestagirl schreef:Ik heb iets overgenomen van iemand en afgesproken dat ze het met DHL zou verzenden. Nu heeft ze het verstuurd met PostNL omdat alle locaties van DHL daar gesloten zijn. Dat is blijkbaar €1,45 duurder dan met DHL verzenden, en nu vraagt ze of ik het verschil overmaak.