Ik zou dat best willen afmelden op die track en trace code, maar daar is geen optie voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Volgens mijn postNL app krijgen wij vandaag 5 kerstkaarten in de bus.
Nou ik denk niet dat die vandaag nog komen, heel apart dat ze wel in de app staan.
Ashleytjuhh schreef:voor iedereen die nu bij de post werkt.
Dan gaan de winkels waarschijnlijk ook nog dicht en gaat iedereen massaal de laatste dingen bestellen en willen ze het nog thuis hebben voor de kerst. Nog meer ellende voor jullie.
Urielle: ik zie dat jij bij postnl werkt. misschien kun je als tip geven dat mensen eerder kunnen kiezen voor een post nl puntIk vindt het altijd zo sneu als een bezorger komt en ik weet dat ik niet thuis ben. Dan kost het hem zoveel tijd om bij mij aan te bellen te wachten naar de buren te gaan en opnieuw te wachten kost hem zeker 5 a 7 min en dat waarschijnlijk veel keer op een dag.
tita schreef:Ik heb een code gekocht voor verzenden maar als postpunt um scant herkent ie de code niet.
Vandaag gekocht en via FB reageren ze niet
Waar moet ik naar toe bellen? Of mailen
996981 schreef:Geen PostNL, maar UPS frustratie... mag dat ook?
Dinsdag (morgen) zou een pakket hier worden bezorgd. Gaat om een duurder pakket, waarvoor getekend moet worden bij ontvangst.
Vanmiddag (maandag) kregen we mail dat het bezorgd was, terwijl we beide niet thuis waren. Ondertekend door iemand anders... (directe) buren hebben we niet en het pakket ligt niet om het huis...
Klacht ingediend bij UPS en de betreffende webshop op de hoogte gebracht. Kunnen we meer doen? Wat zijn onze rechten?
Banyu schreef:Dhl maandag ingeleverd, is er nog steeds niet, en een brievenbuspakketje die ik zou ontvangen vandaag is uitgesteld naar morgen.
Maandag cadeautje via brievembuspakketje naar mn staleigenaar, en die kwam vandaag pas aan!
Ik zit zoooo op mijn pakketje te wachten hihi, maar heb wel geduld!