Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RenskeFrea

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:53

Ik krijg al dagenlang elke dag een update dat het bezorgmoment is bijgewerkt omdat ze het niet hebben kunnen redden, hoewel dat pakket vorige week donderdag al bezorgd is bij mij.
Ik zou dat best willen afmelden op die track en trace code, maar daar is geen optie voor :P

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:57

Ik had het omgekeerd. Donderdag een pakket op de post gedaan voor secret santa. Ik kreeg vrijdagochtend bericht dat het bezorgmoment verplaatst zou worden naar een andere dag en toen zag ik savonds op bokt dat m'n lootje haar pakket al had ontvangen. Dus dat was een leuke verrassing

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:08

Volgens mijn postNL app krijgen wij vandaag 5 kerstkaarten in de bus.
Nou ik denk niet dat die vandaag nog komen, heel apart dat ze wel in de app staan.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:12

Ik heb een code gekocht voor verzenden maar als postpunt um scant herkent ie de code niet.
Vandaag gekocht en via FB reageren ze niet

Waar moet ik naar toe bellen? Of mailen

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:56

marleen_88 schreef:
Nou ik denk niet dat die vandaag nog komen, heel apart dat ze wel in de app staan.

Wij krijgen soms om 21.30 uur nog post in de bus van de postbode :(:)

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 20:56

Hier mijn ontbrekende kerstcadeautjes zaterdag besteld bij Bol.com. Vandaag al 2 ontvangen (makkelijk zat als je bij PostNL werkt). Krijg ik melding dat ze de derde met b-Post versturen, minder handig voor mij natuurlijk.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 21:00

Flying_Angel schreef:
marleen_88 schreef:

Wij krijgen soms om 21.30 uur nog post in de bus van de postbode :(:)

Oke, dat is ook laat.
Ik wacht het maar af.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 21:03

@marleen: ja, veel te laat vind ik. (Voor haar dat ze zo laat nog aan het werk is.)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 22:27

marleen_88 schreef:

Als je verder klikt staat er ergens een verhaal dat het 3 werkdagen kan duren als je het niet die dag ontvangt of zoiets. Ik had namelijk ook iets in de app maar het kwam niet op die dag, dus was even op onderzoek uitgegaan en paar dagen later kwam hij dus.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 08:49

Ashleytjuhh schreef:
_/-\o_ voor iedereen die nu bij de post werkt.
Dan gaan de winkels waarschijnlijk ook nog dicht en gaat iedereen massaal de laatste dingen bestellen en willen ze het nog thuis hebben voor de kerst. Nog meer ellende voor jullie.

Urielle: ik zie dat jij bij postnl werkt. misschien kun je als tip geven dat mensen eerder kunnen kiezen voor een post nl punt :o Ik vindt het altijd zo sneu als een bezorger komt en ik weet dat ik niet thuis ben. Dan kost het hem zoveel tijd om bij mij aan te bellen te wachten naar de buren te gaan en opnieuw te wachten kost hem zeker 5 a 7 min en dat waarschijnlijk veel keer op een dag.

Inderdaad! Doe ik ook, en als ik weet dat ik half uurtje later thuis ben dan de bezorgtijd, hang ik een briefje op!
Leuke aan mijn fijne bezorger is dat, hij dan tegen zijn lunchpauze het pakket weer komt brengen omdat ie 2 straten van mij vandaan woont! Dit doet niet iedereen geloof ik, maar deze verdient wel een mooie doos merci, als ik ‘m zie. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 08:52

Froukje schreef:
Ok, ik geef het op. Sommige mensen snappen echt niet hoe dat werkt, pakketjes versturen..
[ [url=m/hFUDoL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan verwachten ze ook nog dat ik onze bezorgers hier op aanspreek ook 8)7

Wauw, want dat is het ook het állerbelangrijkste van het gehele pakket? :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 13:02

Hier ook een pakketje wat met postnl moet komen dat steeds uitgesteld wordt. Zou eerst zaterdag komen, gisteren, vandaag en zie nu dat ie alweer uitgesteld is naar morgen. Heb het ook al op het werk gevraagd maar hij is nog niet binnen dus waar hij wel is? :')

En DHL maakt er ook weer een zootje van. Het ene pakket zou zaterdag bezorgd worden maar had hem aangepast naar gisteren omdat ik zaterdag niet thuis was. Is ie alsnog hij de buren bezorgd. En gisteren de hele dag op een ander pakket zitten wachten, krijg ik ineens mail dat ik niet thuis was en dat ie naar een servicepunt gaat :+

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 14:07

tita schreef:
Ik heb een code gekocht voor verzenden maar als postpunt um scant herkent ie de code niet.
Vandaag gekocht en via FB reageren ze niet

Waar moet ik naar toe bellen? Of mailen

Al gelukt? Er was een storing gister, wij hadden er ook last van. Later lukte het weer om barcodes te scannen en labels te printen :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 14:22

Gisteren is er inderdaad gewone post bezorgd, ik was ook al verbaasd.
Verder altijd nog op tijd geleverd door postnl, van wat bij mij bezorgd wordt en wat ik heb verstuurd.
Vanavond komt er nog een pakketje hoorde ik van iemand, gezien het tijdstip wat ze doorgaf DHL. Ik ben benieuwd, hopelijk is het er ook vanavond, bij de DHL krijgen we ook vaak de update dat het niet gelukt is en het doorgeschoven wordt naar de volgende dag. Een deel moet ik weer doorsturen naar iemand anders, zou ik graag morgen willen doen zodat het daar ook voor kerst aan komt.

Veldbloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 18:30

Nou, veel hoop had ik niet meer, na zo veel slechte ervaringen...
Afgelopen maand 1 pakket dat na 3x een andere bezorgtijd, buiten het tijdvak bij buren is bezorgd; 1 pakket zoekgeraakt, staat onterecht in de app dat het bij de buren is bezorgd, onderzoek door afzender loopt nog.
Maar ja hoor: vandaag, gewoon volgens de planning, ik was thuis, heeft de postbode aangebeld en een pakketje afgeleverd, helemaal 100% goed. Het kan wel! *\o/*

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 19:01

Ik zit te wachten op een DHL pakketje die vandaag zou komen, maar het tijdvak is nu 20 minuten voorbij. Met de drukte natuurlijk erg begrijpelijk, maar ik word erg onrustig van wachten op pakketjes :+ beetje autistisch.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 19:19

Hier was DHL netjes op tijd met m'n kerstpakket vanmiddag :D

Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 12:21

Gisteren niet bezorgd en nu nog steeds geen nieuw tijdsvak waarin ze het bezorgen.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 15:37

Ik heb zojuist 2 brievenbuspakketjes weggebracht. Ben benieuwd wanneer ze bezorgd worden.

Van de week wel wat voor de kleine besteld en was volgende dag al bezorgd.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 18:33

Hier is het pakketje wat vorige week zaterdag al zou komen wederom uitgesteld. Daar gaan m'n kerstkaarten _O- Vorige week maandag besteld, dacht dat dat nog wel op tijd zou zijn :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 19:08

Smee__ schreef:
Hier is het pakketje wat vorige week zaterdag al zou komen wederom uitgesteld. Daar gaan m'n kerstkaarten _O- Vorige week maandag besteld, dacht dat dat nog wel op tijd zou zijn :')

Oh oh :+ nou de kruidvat heeft mooie kerstkaarten! Mocht je nog een alternatief zoeken :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 21:10

Dhl maandag ingeleverd, is er nog steeds niet, en een brievenbuspakketje die ik zou ontvangen vandaag is uitgesteld naar morgen.

Maandag cadeautje via brievembuspakketje naar mn staleigenaar, en die kwam vandaag pas aan!

Ik zit zoooo op mijn pakketje te wachten hihi, maar heb wel geduld!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 21:30

996981 schreef:
Geen PostNL, maar UPS frustratie... mag dat ook?

Dinsdag (morgen) zou een pakket hier worden bezorgd. Gaat om een duurder pakket, waarvoor getekend moet worden bij ontvangst.

Vanmiddag (maandag) kregen we mail dat het bezorgd was, terwijl we beide niet thuis waren. Ondertekend door iemand anders... (directe) buren hebben we niet en het pakket ligt niet om het huis...

Klacht ingediend bij UPS en de betreffende webshop op de hoogte gebracht. Kunnen we meer doen? Wat zijn onze rechten?

Update vandaag. Kwam een bezorger of we even wouden tekenen voor een pakket. Bleek een bevestiging dat we het pakket hebben ontvangen :+ uh nee gaan we niet tekenen, want we hebben het pakket niet ontvangen. Bezorger boos weer weg. Ik ben benieuwd hoe dit nu verder gaat. Voor kerst zal het wel niet meer goed komen helaas

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 21:41

Alle brievenbuspost die ik in de postnl app zie is bezorgd, behalve de brief van de notaris :+ Hopelijk komt die nog.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 21:47

Banyu schreef:
Dhl maandag ingeleverd, is er nog steeds niet, en een brievenbuspakketje die ik zou ontvangen vandaag is uitgesteld naar morgen.

Maandag cadeautje via brievembuspakketje naar mn staleigenaar, en die kwam vandaag pas aan!

Ik zit zoooo op mijn pakketje te wachten hihi, maar heb wel geduld!

Eh, het is woensdag? Dan is DHL toch niet raar dat het er nog niet is? Dat is toch geen 'nog steeds niet ' zelfs in normale tijden is maandag verzenden niet altijd woensdag in huis. en het cadeau naar staleigenaar toch juist snel? Hoezo is het pas vandaag als je het maandag op de post doet? Juist gewoon normale snelheid en dat vind ik erg netjes in deze tijd.