Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jumpyhorse schreef:Hoelang zou het duren tot onze meeuw niet meer bang is van ons?
Long story short: Jeff (de meeuw) is tegen de hoogspanning gevlogen en op ons erf gevallen, kan niet meer vliegen en mankt een beetje. Dierenambulance gebeld en filmpje gestuurd, geen pijn zeiden ze. Dus Jeff woont nu bij ons, kruipt wat rond de weides. Toen ik hem wat eten bracht (vis+graan) sprong hij meteen in de bosjes. Hoop dat ie terugkomt en wat eet want niet kunnen vliegen=geen vis kunnen vangen=doodgaan vd honger. Hoelang zou het duren tot hij niet meer bang is?
Britta31 schreef:Er was toch een groententuin topic?Kan het niet meer vinden.
Independence schreef:Waarom zeggen we de Oekraïne? Er is naar mijn weten geen ander land waar we een lidwoord voor zetten? Behalve dan de VS, maar dat is meervoud
jumpyhorse schreef:Wat eet een zeemeeuw vooral? Heb m nu wat graan, kattenvoer en vis gegeven maar kan hij nog dingen eten?
dees_daan schreef:jumpyhorse schreef:Wat eet een zeemeeuw vooral? Heb m nu wat graan, kattenvoer en vis gegeven maar kan hij nog dingen eten?
Zeemeeuwen bestaan nietVis en geweekte kattenbrokken is altijd wel goed, al zou ik die meeuw die niet kan vliegen naar de opvang brengen want als die vleugel kapot is kunnen ze hem misschien nog spalken, dat kan niet bij een oude breuk.. En als er wat anders aan de hand is kunnen ze daar kijken of hij kan herstellen, anders is euthanasie beter voor het dier..