Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mavelle schreef:Wat betreft aanbiedingen voor autostoeltjes, heeft prenatal binnenkort niet weer mama dagen? Is toch in februari altijd?
Pantykous schreef:Liti en Kaka, doe mij eens wat tips dan?
Ryder schreef:Parena ik weet niet hoe jouw kind zich gedraagt in de auto maar mijn zoon zit al een hele poos in de gordel vast en blijft daar netjes in zitten en zakt absoluut niet weg, ook niet als hij slaapt. Nu is hij ook lang en jouw zoon denk ik erg klein (gezien de kledingmaten die jij noemt, mijn zoon is nog geen 3,5 en is groot voor zijn leeftijd, draagt 116), maar als ze te groot worden voor de stoel die na de eerste MC komt is een te kleine stoel echt onveiliger dan een stoeltje dat netjes op maat is.
Dat het niet overeenkomt met jouw keuze betekent niet dat het gelijk niks is
Ryder schreef:Parena ik weet niet hoe jouw kind zich gedraagt in de auto maar mijn zoon zit al een hele poos in de gordel vast en blijft daar netjes in zitten en zakt absoluut niet weg, ook niet als hij slaapt. Nu is hij ook lang en jouw zoon denk ik erg klein (gezien de kledingmaten die jij noemt, mijn zoon is nog geen 3,5 en is groot voor zijn leeftijd, draagt 116), maar als ze te groot worden voor de stoel die na de eerste MC komt is een te kleine stoel echt onveiliger dan een stoeltje dat netjes op maat is.
Dat het niet overeenkomt met jouw keuze betekent niet dat het gelijk niks is
Ryder schreef:Onze autostoel heeft om de stoel heen een systeem waar je de gewone gordel in ‘hangt’ en die beweegt niet mee... dus overal is aan gedachtduurder model had overigens een eigen gordel maar dat vond ik onzin, ik rijd zelf ook niet achteruit met extra gordel
Wat schattig reusje