Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:55

Marjon is ook lekker bezig. Leuk hoor als he allebei van honden houdt. Wel zo handig.

Mijn persoontje reageerde vervolgens vrij vlot en sinds gisteren nummers uitgewisseld. Wil voorstellen snel af te spreken. Ik ben niet van ellenlang mailen en appen

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:11

Phylos schreef:
Marjon is ook lekker bezig. Leuk hoor als he allebei van honden houdt. Wel zo handig.

Mijn persoontje reageerde vervolgens vrij vlot en sinds gisteren nummers uitgewisseld. Wil voorstellen snel af te spreken. Ik ben niet van ellenlang mailen en appen

leuk!
ben benieuwd wanneer de date wordt :P

Neelm3r9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:55

xxxMarleen schreef:
Ik vraag even om hulp bij jullie. Ik ga vanavond wat drinken met een jongen die ik ken van wat feestjes. We hebben al een paar keer gezoend, maar toch vind ik vanavond wel even een dingetje.
Ik weet van mijzelf wel dat ik wel praat, maar hij komt iets wat verlegen over op mij. Dus ben bang dat ik zelf alleen maar het gesprek moet leiden..

Hebben jullie hier misschien nog tips voor?

En? Viel het mee of heb je het gesprek inderdaad draaiend moeten houden?[/quote]

Het is echt reuze meegevallen. Wel een paar stiltes maar toen ben ik maar weer gaan babbelen :Y)

xMriit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:13

Jaaa het hele topic gelezen (Jaaa alle pagina's)

Maar ook ik kom binnengevallen na een weekje aan het chatten via de Fb-chat met mn Tinder match, mag ook ik eraan geloven. Vorige week vroeg hij me om morgen wat te plannen.

Na school zal ik naar hem thuis gaan, en daar een hapje eten. En dan zien we wel wat de avond zal brengen. Ik ben zoooo benieuwd. Via de chat loopt alles op rolletjes, als hij opstap is stuurd ie ook regelmatig filmpjes en foto's door
Hij slaapt al niet meer sinds afgelopen nacht, zelf verwacht ik aankomende nacht niet veel anders. Mja, sws slapen we beide al een paar dagen wat slechter......

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:57

Wat leuk! Vooral niet te veel verwachtingen hebben en gewoon een gezellige tijd hebben. :) Komt vast goed!

Hoe meer verwachtingen ik heb hoe minder leuk ik mijn date vind aangezien je al een heel beeld hebt gecreëerd. :+

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:36

Wat leuk! Welkom!

Ik ben nu ook wel benieuwd naar een foto!

Manon en phylos ook goed bezig! Ben benieuwd!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:36

Ben benieuwd !

Wiskey foto van die van mij?

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:38

Janinevv schreef:
Ben benieuwd !

Wiskey foto van die van mij?

Jaa haha

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:33

xMriit schreef:
Jaaa het hele topic gelezen (Jaaa alle pagina's)

Maar ook ik kom binnengevallen na een weekje aan het chatten via de Fb-chat met mn Tinder match, mag ook ik eraan geloven. Vorige week vroeg hij me om morgen wat te plannen.

Na school zal ik naar hem thuis gaan, en daar een hapje eten. En dan zien we wel wat de avond zal brengen. Ik ben zoooo benieuwd. Via de chat loopt alles op rolletjes, als hij opstap is stuurd ie ook regelmatig filmpjes en foto's door
Hij slaapt al niet meer sinds afgelopen nacht, zelf verwacht ik aankomende nacht niet veel anders. Mja, sws slapen we beide al een paar dagen wat slechter......

welkom :)

wat super leuk :)
Heel veel plezier alvast

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 15:34

Date is goedgekeurd door de honden gisteravond _O- Ze hadden er wel iets moeite mee, maar met kluifjes zijn ze goed omkoopbaar.

Voor de rest was het heel fijn. Zo raar dat ik hem nog maar een week geleden voor het eerst heb ontmoet, het voelt alsof ik hem al veel langer ken.

Ik zie er inmiddels wel een beetje uit als een clown door z'n stoppelbaardje en zoenen :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 17:16

MarJon schreef:
Date is goedgekeurd door de honden gisteravond _O- Ze hadden er wel iets moeite mee, maar met kluifjes zijn ze goed omkoopbaar.

Voor de rest was het heel fijn. Zo raar dat ik hem nog maar een week geleden voor het eerst heb ontmoet, het voelt alsof ik hem al veel langer ken.

Ik zie er inmiddels wel een beetje uit als een clown door z'n stoppelbaardje en zoenen :')

hahaha fijn om te horen dat ze omgekocht goedgekeurd hebben _O-
een clown _O- ik vind hem mooi :+

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 17:39

Hahhahaha daar went je huid vanzelf wel aan.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 22:30

Hahaha komisch! Nog nooit gehoord. Maar went vast.

Bij mijn contact ineens radiostilte na gisteren. Hij vroeg om wat foto's extra dus ik heb wat gestuurd en hij ook. Hij reageerde met 'leuke foto's' en daarna niks meer...beetje bijzonder

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 22:52

Phylos schreef:
Hahaha komisch! Nog nooit gehoord. Maar went vast.

Bij mijn contact ineens radiostilte na gisteren. Hij vroeg om wat foto's extra dus ik heb wat gestuurd en hij ook. Hij reageerde met 'leuke foto's' en daarna niks meer...beetje bijzonder

Foto’s waren dus toch niet zo leuk?
Bijzonder....

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 00:02

Ja ik vind het echt naar, al stopt een groot percentage van de mannen vaak met appen of contact zoeken na verloop van tijd. Toch weer een teleurstelling en ergens maakt het je onzeker. Hoewel ik ook genoeg leuke dates heb gehad..
Maakt ook dat mijn beeld tov mannen niet echt positiever wordt

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 00:45

Phylos schreef:
Ja ik vind het echt naar, al stopt een groot percentage van de mannen vaak met appen of contact zoeken na verloop van tijd. Toch weer een teleurstelling en ergens maakt het je onzeker. Hoewel ik ook genoeg leuke dates heb gehad..

Precies dat! Toevallig had ik het er vandaag met collega's over. Maar mijn idee zit er totaal geen initiatief in de mannen van tegenwoordig. Soms als ik app, vragen ze of ik wil afspreken maar er komt geen idee om wat te doen. Nou laat dan maar.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 06:00

Wiskey1 schreef:
Phylos schreef:

Precies dat! Toevallig had ik het er vandaag met collega's over. Maar mijn idee zit er totaal geen initiatief in de mannen van tegenwoordig. Soms als ik app, vragen ze of ik wil afspreken maar er komt geen idee om wat te doen. Nou laat dan maar.

^^
Precies dit Wiskey!
De mannen die ik in 2018 heb gedate die moest ik echt altijd zelf benaderen voor dates
en daar dan nog op door vragen ook als het even kon want anders gebeurde het sowieso niet
En ik vind ze 'zonder ballen' de laatste tijd,
want als het dan niks is, dan laten ze gewoon niks meer hoor en niet het lef hebben om
gewoon eerlijk te zijn dat het niks is..
zelfs als je er naar vraagt, krijg je hele vage/eromheen draaiende dingen -O-
ik dacht altijd dat mannen zo van 'duidelijkheid' hielde, maar daar heb ik toch hard tegen een
heeeele grote steen geschopt vorig jaar :evaw:

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 16:23

Ohhhh dat is zo herkenbaar! De reden die mijn collega's overigens gaven, was dat vrouwen tegenwoordig anders zijn dan vroeger (in de tijd dat mannen de baas waren even simpel gezegd) en ze denken dat vrouwen tegenwoordig alles zelf willen beslissen etc. Opzich kan ik daar wel ook wel inkomen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 17:01

Begrijp hun reactie soms wel. Ben wel vrouw maar als ik soms zo hoor hoe vrouwen tegen ze doen en wat ze ervan verwachten. :oo

Ben zelf wisselend, kan hele verhalen l ullen via messenger maar ook simpelweg tijdje niks zeggen. Gv was eerder een kort door de bocht reageerder, een duimpje en dat was het :') heb daar aan moeten wennen maar weet. Ok wel gelezen maar geen tijd voor een langere reactie. Zo eenvoudig door het simpelweg te vragen over het hoe en wat. Is meteen duidelijk dan. Hihi

Maar zo te lezen is online dating nog een vak apart. Zou echt niks voor mij zijn. :n ben duidelijk een zo tegen het lijf lopen mens en vanuit vriendschap wel zien hoe het gaat lopen.

Janine verrassend dat je weer alleen rondloopt. Wat me wel verbaasd is dat je snel weer bent gaan zoeken. Dat je er zo snel overheen kan stappen. :oo

Wel wat vluchtig bijgelezen met foon laatste weken, vakantie was lekker, wel eerst ik ziek (longontsteking) daarna gv (griep) beiden nog niet helemaal ok. Ik ben sinds gisteravond weer thuis. Komende weken rommelige volle weken van mij en niet mogen trainen nog. Gv zit zowat elk weekend vol in januari met verplichtingen. Zal voor eerst sinds lang zijn als we weken niks kunnen plannen. Ach ja. Even thuis rondlummelen in mijn uppie is ook lekker. Rustig uitzieken en opknappen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 17:29

Ook herkenbaar! Alleen eentje gematcht en die vond me zo knap en wilde gelijk daten.. eh nou dat is weer te.

Karuna haha, ik was achteraf gezien ook niet stapel op hem. Jaa hij was leuk en hadden wat dingen gemeen, en voelde al wel die twee weken dat gewoon stroef liep. Het is jammer! Maar nee ben er niet droevig om.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 11:15

Gisteren bij een vriendin die vlakbij mn werk woont: zoveel collega's op tinder :') heb echt gelachen

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 11:37

Wiskey1 schreef:
Gisteren bij een vriendin die vlakbij mn werk woont: zoveel collega's op tinder :') heb echt gelachen

haha ja grappig is dat dan he :P
weet je ook meteen wie er vrijgezel zijn ;)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 11:40

lovelyfiefy schreef:
Wiskey1 schreef:

haha ja grappig is dat dan he :P
weet je ook meteen wie er vrijgezel zijn ;)

of buiten de deur snoepen :') paar collega's van mij kwam ik op Tinder tegen... gewoon een relatie hoor!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 11:52

listiglistje schreef:
of buiten de deur snoepen :') paar collega's van mij kwam ik op Tinder tegen... gewoon een relatie hoor!

haha ja dat kan ook nog :+

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 18:53

lovelyfiefy schreef:
listiglistje schreef:

haha ja dat kan ook nog :+

Dat dus :')