Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Phylos schreef:Marjon is ook lekker bezig. Leuk hoor als he allebei van honden houdt. Wel zo handig.
Mijn persoontje reageerde vervolgens vrij vlot en sinds gisteren nummers uitgewisseld. Wil voorstellen snel af te spreken. Ik ben niet van ellenlang mailen en appen
xxxMarleen schreef:Ik vraag even om hulp bij jullie. Ik ga vanavond wat drinken met een jongen die ik ken van wat feestjes. We hebben al een paar keer gezoend, maar toch vind ik vanavond wel even een dingetje.
Ik weet van mijzelf wel dat ik wel praat, maar hij komt iets wat verlegen over op mij. Dus ben bang dat ik zelf alleen maar het gesprek moet leiden..
Hebben jullie hier misschien nog tips voor?
xMriit schreef:Jaaa het hele topic gelezen (Jaaa alle pagina's)
Maar ook ik kom binnengevallen na een weekje aan het chatten via de Fb-chat met mn Tinder match, mag ook ik eraan geloven. Vorige week vroeg hij me om morgen wat te plannen.
Na school zal ik naar hem thuis gaan, en daar een hapje eten. En dan zien we wel wat de avond zal brengen. Ik ben zoooo benieuwd. Via de chat loopt alles op rolletjes, als hij opstap is stuurd ie ook regelmatig filmpjes en foto's door
Hij slaapt al niet meer sinds afgelopen nacht, zelf verwacht ik aankomende nacht niet veel anders. Mja, sws slapen we beide al een paar dagen wat slechter......
MarJon schreef:Date is goedgekeurd door de honden gisteravondZe hadden er wel iets moeite mee, maar met kluifjes zijn ze goed omkoopbaar.
Voor de rest was het heel fijn. Zo raar dat ik hem nog maar een week geleden voor het eerst heb ontmoet, het voelt alsof ik hem al veel langer ken.
Ik zie er inmiddels wel een beetje uit als een clown door z'n stoppelbaardje en zoenen![]()
Phylos schreef:Hahaha komisch! Nog nooit gehoord. Maar went vast.
Bij mijn contact ineens radiostilte na gisteren. Hij vroeg om wat foto's extra dus ik heb wat gestuurd en hij ook. Hij reageerde met 'leuke foto's' en daarna niks meer...beetje bijzonder
Phylos schreef:Ja ik vind het echt naar, al stopt een groot percentage van de mannen vaak met appen of contact zoeken na verloop van tijd. Toch weer een teleurstelling en ergens maakt het je onzeker. Hoewel ik ook genoeg leuke dates heb gehad..
Maakt ook dat mijn beeld tov mannen niet echt positiever wordt
Wiskey1 schreef:Phylos schreef:Ja ik vind het echt naar, al stopt een groot percentage van de mannen vaak met appen of contact zoeken na verloop van tijd. Toch weer een teleurstelling en ergens maakt het je onzeker. Hoewel ik ook genoeg leuke dates heb gehad..
Maakt ook dat mijn beeld tov mannen niet echt positiever wordt
Precies dat! Toevallig had ik het er vandaag met collega's over. Maar mijn idee zit er totaal geen initiatief in de mannen van tegenwoordig. Soms als ik app, vragen ze of ik wil afspreken maar er komt geen idee om wat te doen. Nou laat dan maar.
lovelyfiefy schreef:Wiskey1 schreef:Gisteren bij een vriendin die vlakbij mn werk woont: zoveel collega's op tinderheb echt gelachen
haha ja grappig is dat dan he![]()
weet je ook meteen wie er vrijgezel zijn