Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:40

Flying_Angel schreef:
Ik zie nu een jongeman op het station, strak in het pak. Blauwe stropdas met strepen. En als schoenen knaloranje Nike air! Vind dat toch niet helemaal geslaagd staan!

misschien dat die zijn schoenen nog moet wisselen op kantoor voor zijn nette

bruintje123

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:42

Dat was ook mijn eerst gedachte.
Dat zijn nette schoenen niet fijn lopen.

Ik ken dat wel van het kantoor waar ik eerst werkte. Diverse vrouwen kwamen daar met sportschoenen binnen onder hun nette pakje, maar op hun kamer wisselde ze die om voor nette.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 09:14

Doet mijn vriend ook vaak, nette schoenen in zijn tas en felgroene sportschoenen voor van en naar werk. Hij heeft erg brede voeten en nette schoenen zijn vaak wat smal (of ontzettend lomp en daar is hij te ijdel voor :D ). En dan moeten het natuurlijk wel meteen de meest opvallende schoenen zijn die hij kon vinden :')

Heeft hij van mij afgekeken, ik nam mijn pumps ook altijd mee in mijn tas, kan er niet mee autorijden en ik trok mijn gympen ook aan wanneer ik 's middags een rondje om ging.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 09:35

Flying_Angel schreef:
Ik zie nu een jongeman op het station, strak in het pak. Blauwe stropdas met strepen. En als schoenen knaloranje Nike air! Vind dat toch niet helemaal geslaagd staan!

Het kan ook dat hij voor de Rabobank werken. Dat is namelijk hun nieuwe outfit. Blauw pak en dan oranje Nike air. Ze dragen het allemaal, de vrouwen ook.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:07

DewiRox schreef:
Flying_Angel schreef:

Het kan ook dat hij voor de Rabobank werken. Dat is namelijk hun nieuwe outfit. Blauw pak en dan oranje Nike air. Ze dragen het allemaal, de vrouwen ook.

-O- Waarom?
Dat je je als bedrijf probeert te onderscheiden, snap ik, maar sportschoenen horen gewoon niet onder een kostuum.
Daaronder draag je nette, geklede leren schoenen. Geen lompe plastic gympen in schreeuwkleuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:14

't Is wel goeie reclame; we praten er nu over _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:20

DewiRox schreef:
Flying_Angel schreef:

:')

Als je dat doet op de afdeling van mijn vader kan je direct terug naar huis om je om te kleden. _O-

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:24

Danique schreef:
't Is wel goeie reclame; we praten er nu over _O-

Absoluut waar!

Ik las trouwens iets over de te smalle nette schoenen.. Als man kun je gewoon bij bijvoorbeeld Van Bommel brede schoenen kopen, ook schoenen die niet zo oudbollig zijn. Kost wel wat, maar als je ze 8 uur per dag aan moet wellicht de moeite. Als vrouw kom je al snel op van die semi therapeutische schoenen uit helaas.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 11:22

oomens schreef:

-O- Waarom?
Dat je je als bedrijf probeert te onderscheiden, snap ik, maar sportschoenen horen gewoon niet onder een kostuum.
Daaronder draag je nette, geklede leren schoenen. Geen lompe plastic gympen in schreeuwkleuren.[/quote]

Haha toen ik in 2001 in New York was keek ik mijn ogen uit op Wall Street. Bijna iedereen liep daar strak in pak mét sneakers eronder. Ik dacht toen dat het daar mode was, maar kan dus zomaar zijn geweest dat ze het deden omdat ze veel moesten lopen van en naar metro en van en naar kantoor.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 11:38

laetitia schreef:
Haha toen ik in 2001 in New York was keek ik mijn ogen uit op Wall Street. Bijna iedereen liep daar strak in pak mét sneakers eronder. Ik dacht toen dat het daar mode was, maar kan dus zomaar zijn geweest dat ze het deden omdat ze veel moesten lopen van en naar metro en van en naar kantoor.

Nou ja, dat zijn ook wel Amerikanen. Die staan nou niet echt bekend om hun verfijndheid en hun subtiele stylishness. Wel om hun uitvindingen als fastfood en de baseballpet.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:18

Sportschoenen onder een pak kan wel vind ik hoor, of meer sneakers... maar dan moeten ze niet knal oranje zijn ;)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:50

Ik vind het juist tof! Ook in de creatieve branche zie je dat best veel.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 15:01

mannen in pak <3 Zo heb ik ook een keer een totaal niet modeblunder gezien. Een wat getinte man in een beetje lichtgrijs pak met een felblauwe stropdas. Bruine riem en bruine schoenen. Zo mooi! <3

Dat jasje van de vorige pagina vind ik ook echt super! van sommige kledingstukken kan je gewoon niet zien of het mooi is of niet als je het niet gecombineerd ziet.
Hoe vaak gebeurd het niet dat je iets ziet hangen en dat je denkt bah, het vervolgens aantrekt en het dan echt heel leuk staat....

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 15:05

Herkenbaar vibabu :j

Op een begrafenis een keer een man gezien die echt zwart was (mag ik dat zeggen?) en dan een goed lijf in een lichtgrijs pak <3

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 15:09

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 15:12

mannen in een goed passend pak :9 <<)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:29

Ooh jaaaaaa! Dat is echt zo nice. Dat hoort gewoon niet hier thuis in dit topic.
Ik hou er van, vind het supersexy om een man in een goed en mooi getailleerd pak te zien(gaat weer verder) :+

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:44

Ik kom hier even binnenvallen. Vinden jullie een driekwart broek ook onder een modeblunder vallen? :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:02

Sommigen hier wel, ik zie er zelf het probleem niet zo van eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:14

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-04-26 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:22

Nustice schreef:
Ik kom hier even binnenvallen. Vinden jullie een driekwart broek ook onder een modeblunder vallen? :D

Nee hoor. Ik heb dit seizoen nog een gekocht. Maar je moet er wel het type naar zijn. Vind ik dan. Sommige mensen, zoals een vriendin van me, staat het echt niet.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 23:41

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 23:45

Vandaag in het zwembad gespot, een erg lage heupspeedo met vrolijke kleurtjes/ print en een tekst op de kont.. ondanks dat er een mooi lijf in zat kan dat toch echt niet hoor mannen.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 23:49

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 08:51

Gisteren in de trein van die barefoot shoes met ieder teentje apart gespot. Had ze nog nooit in het echt mogen aanschouwen. :')