Nieuwe collectie van Tumble. Deze wil ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
havermout schreef:Gaaf, die zeehondjes en die krabjes! En leuk streepjes truitje!
Wat betreft voedingskleding: Ik doe het als volgt: voedingsbeha, daarover voedingshempje van de h&m en daarover 'gewoon' een shirt/ trui. Als ik dan ga voeden gaat het shirt/ trui aan 1 kant omhoog, hempje en bh losklikken en voeden maar. Zeer handig en discreet. Zowel van boven als onder 'bedekt' dus je ziet niks en je kunt toch vrijwel al je kleding aan! Ideaal
Las ook nog dat LCEE de jongensversie van le chic is, grappig! Heb van LCEE 2 blousjes die erg mooi zijn, ook qua kwaliteit. Heb ook een winterjas gekocht voor mijn oudste zoontje van dat merk, beetje gewaagd want heb 'm in maart gekocht in de de uitverkoop voor komende winter. Hopen dat ie past
Salty dog ken ik inderdaad ook nog uit mijn jeugd; grappig! Heb er best veel kleding van gedragen!
Iemand nog een gouden tip qua vlekken? Mijn zoontje had een nieuwe longsleeve van Sturdy aan (bovenkant wit) en heeft wat geknoeid met het eten van een pruim. Meteen met ossengalzeep uitgewassen op 40 graden. Vlek er nog in. Toen op 60 graden met shout op de vlekken. Nog steeds vlekken.. Op internet las ik dat in de melk leggen kon helpen. Dat dus gedaan en vervolgens op 95 graden gewassen, maar nog steeds zijn de vlekken er niet helemaal uit