Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 15:06

Afbeelding
Nieuwe collectie van Tumble. Deze wil ik <3

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 15:09

die is leuk ingrid!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 15:15

Die is leuk idd Ingrid!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 15:20

Ik hou van streepjes!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 16:58

Oh die is idd leuk zeg!

Heb gister de kleertjes in de kast kunnen leggen en hangen, want die staat op de babykamer! Zo leuk :)
Ook de kleertjes uitgekozen die meegaan naar het ziekenhuis tzt. 1 setje in 50 gekocht, 2 boxpakje en aantal gekregen setjes. Waaronder die roze van noppies met de stippen :D
De setjes kunnen evt ook icm met elkaar, wel zo handig :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 17:02

Hier zit alles voor de baby in een curver bak :+ ze krijgt geen eigen kamer voorlopig dus moeten nog even bedenken hoe we haar spullen gaan opbergen.

Vandaag voor gup nieuwe spijkerbroeken gehaald. Wilde nog niet mer knoop en gulp bovenaan dus uiteindelikk bij de C&A geslaagd voor 3 met een zachte bovenrand en trekkoordjes. Ook een gaaf shirt van Levi's gekregen en een super stoere bodywarmer. Daar nog een dik vest bij zoeken en dan kan splinter weer door de winter

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 19:07

Leuk Ingrid, hou ik wel van!

Net ook nog deze besteld :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 19:32

Vandaag ook geshopt. Voor de oudste 2 een vest van de WE en een longsleeve van c&a. Want ja. Dinosaurus :')

Ging vooral voor mezelf maar kwam ook daar niet verder dan 2 shirts en een broek :') en ik ging voor schoenen haha

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 19:39

Oh die onderste trui, wat een mooie kleur <3

Vandaag rotweer, dus ben maar gaan winkelen met madam want we hadden thuis steeds ruzie. Kind had bij de C&a tijd van dr leven, uitgebreid kiekeboe spelen tussen de kledingrekken enzo 8-)
Mooie, zwarte broek meegenomen en nog simpele longsleeve want grootste deel van haar kleding zit ingepakt ivm verhuizing en ik was voor augustus niet ingesteld op 17/18 graden }:0

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 20:05

Gaaf, die zeehondjes en die krabjes! En leuk streepjes truitje!

Wat betreft voedingskleding: Ik doe het als volgt: voedingsbeha, daarover voedingshempje van de h&m en daarover 'gewoon' een shirt/ trui. Als ik dan ga voeden gaat het shirt/ trui aan 1 kant omhoog, hempje en bh losklikken en voeden maar. Zeer handig en discreet. Zowel van boven als onder 'bedekt' dus je ziet niks en je kunt toch vrijwel al je kleding aan! Ideaal :)

Las ook nog dat LCEE de jongensversie van le chic is, grappig! Heb van LCEE 2 blousjes die erg mooi zijn, ook qua kwaliteit. Heb ook een winterjas gekocht voor mijn oudste zoontje van dat merk, beetje gewaagd want heb 'm in maart gekocht in de de uitverkoop voor komende winter. Hopen dat ie past ;)

Salty dog ken ik inderdaad ook nog uit mijn jeugd; grappig! Heb er best veel kleding van gedragen!

Iemand nog een gouden tip qua vlekken? Mijn zoontje had een nieuwe longsleeve van Sturdy aan (bovenkant wit) en heeft wat geknoeid met het eten van een pruim. Meteen met ossengalzeep uitgewassen op 40 graden. Vlek er nog in. Toen op 60 graden met shout op de vlekken. Nog steeds vlekken.. Op internet las ik dat in de melk leggen kon helpen. Dat dus gedaan en vervolgens op 95 graden gewassen, maar nog steeds zijn de vlekken er niet helemaal uit :(

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 20:47

De spray van Vanish werkt hier heel goed tegen vlekken, maar is niet echt goed voor je kleding op de langere termijn. Ik gebruik het dan ook alleen op zijn witte rompers, die ik toch weggooi als hij er uit gegroeid is.

Morgen begint de Pinc sale weer in Eindhoven (misschien ook iets voor jou, Maartje?) schijnt allemaal al winterkleding te zijn, dus daar ga ik morgen mooi eens een kijkje nemen! Kan nog wel wat truien en shirts in 74 en broeken in 80 gebruiken.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 20:55

In de zon leggen :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 21:01

havermout schreef:
Gaaf, die zeehondjes en die krabjes! En leuk streepjes truitje!

Wat betreft voedingskleding: Ik doe het als volgt: voedingsbeha, daarover voedingshempje van de h&m en daarover 'gewoon' een shirt/ trui. Als ik dan ga voeden gaat het shirt/ trui aan 1 kant omhoog, hempje en bh losklikken en voeden maar. Zeer handig en discreet. Zowel van boven als onder 'bedekt' dus je ziet niks en je kunt toch vrijwel al je kleding aan! Ideaal :)

Las ook nog dat LCEE de jongensversie van le chic is, grappig! Heb van LCEE 2 blousjes die erg mooi zijn, ook qua kwaliteit. Heb ook een winterjas gekocht voor mijn oudste zoontje van dat merk, beetje gewaagd want heb 'm in maart gekocht in de de uitverkoop voor komende winter. Hopen dat ie past ;)

Salty dog ken ik inderdaad ook nog uit mijn jeugd; grappig! Heb er best veel kleding van gedragen!

Iemand nog een gouden tip qua vlekken? Mijn zoontje had een nieuwe longsleeve van Sturdy aan (bovenkant wit) en heeft wat geknoeid met het eten van een pruim. Meteen met ossengalzeep uitgewassen op 40 graden. Vlek er nog in. Toen op 60 graden met shout op de vlekken. Nog steeds vlekken.. Op internet las ik dat in de melk leggen kon helpen. Dat dus gedaan en vervolgens op 95 graden gewassen, maar nog steeds zijn de vlekken er niet helemaal uit :(

Gaat nu niet meer helpen maar de volgende keer met een fruitvlek gelijk het shirt uit en overgieten met kokend water. Dan is de vlek er gelijk uit :j

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 21:06

Voor wie in omgeving Eindhoven woont, morgen start daar Pinc Sale :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 21:45

Pinc sale valt zo tegen 2x geweest en maar wat gekocht om te kopen.
Maar is oude collectie 1-4 jaar terug en max 50% als je beetje goed zoekt ben je op internet goedkoper uit.

Maat 50-68 is wel breder aanbod

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 22:04

Ik ben altijd wel goed geslaagd bij de Pinc Sale. Wel altijd vooral Cakewalk shirtjes en dan die van vorig jaar. Maar echt shirtjes van 30/40 euro voor 8€. En voor de zomer zijn dat super fijne shirtjes, fleurig en echt top kwaliteit.

Voor Mn neefje ook veel van The Future is Ours gekocht. Was ook van seizoen ervoor, maar echt super mooi spul.
Geloof wel dat het voor oudere kinderen net wat leuker is allemaal. Voor baby/peuter is t wat beperkter.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 00:06

Bedankt voor jullie tips rond voedingskleding.
Voorheen droeg ik een voedingsbh, een rekbaar spagetti topje en daaroverheen mijn eigen kleding en eventueel een sjaaltje. Dat werkte jarenlang prima. Helaas is mijn voorgevel inmiddels 4 cupmaten groter en zit die discretie er niet meer zo in, vandaar mijn hoop op het vinden van een beetje fatsoenlijke officiële kleding. Het merendeel vind ik jammer genoeg een 'Hey kijk een melkkoe' - uitstraling hebben, zo obvious voor welk doel het zich leent.... Na 9 maanden rondsloffen in een joggingsbroek met een kapsel bolletje piek gun ik manlief zijn fatsoenlijk geklede vrouw ook wel weer een beetje terug :')

Ik heb vanmiddag in een heel leuk babyzaakje staan zwijmelen bij wat winterjasjes. Onze newborn verwachten we binnen nu en 6 weekjes. Ik heb een heel fijn skipak waarmee ze ook in de maxi cosi kan, maar dat is maat 68 dus all going well december, januari, februari. Voor de jongens heb ik eigenlijk nooit jasjes gebruikt, maar we zijn nu vaak onderweg met de auto en ze zal regelmatig in de kinderwagen langs de bakrand staan... Twijfel zodoende of ik het wel ga redden met dekentjes, kruiken en voetenzakken. Maar welke maat jas dan, 62?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 00:29

Ik vind de voedingsjurkjes van Mamalicious trouwens heel fijn. Simpel strak en zwart.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 06:44

Hier hebben ze ook fijne voetenzakken etc:
www.elodiedetails.com
Ik heb daar een zebra voetenzak vandaan en voor Bib binnenkort ook nog een voetenzak aanschaffen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 08:41

Ik zou even wachten tot baby gelost is Pinda :D En dan de maat inschatten, al denk ik dat je wel uit komt met 62 voor die eerste tijd.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:30

Hier zijn de boumy slofjes binnen, maar man wat zijn ze breed. Kind heeft aan de zijkant een vinger ruimte over. De lengte past wel goed.
Dat is toch niet de bedoeling :?

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:41

Wij hebben nu de eerste schoentjes ook gekocht. Keq is het geworden met flexibele zool.

Waar shoppen jullie de kleding? Kan op het moment niet veel vinden. Lastige maat ook wat al veel weg is (86).

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 13:56

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:09

Pfoe, hier een NIK&NIK fan, maar dat wordt flink sparen :oo, nieuwe collectie is <3!!!!!!!!!!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:48

Is leuk hè! Ik koop er veel van voor oudste (jochie van 12) Het valt mooi smal.