bruintje123 schreef:Mijn ervaring,
ja er kan dettol in.
werkt het? nee. Was het maar zo simpel
Helpt niet? Dit hele recept niet? Dan ga ik t niet maken.
Wel een recept wat werkt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Als je vader bijvoorbeeld Duits is, komt er dan op het paspoort van het kind bij nationaliteit Duitse te staan of gewoon Nederlandse? Of is dat alleen als je in Duitsland dan ook bent geboren?
Kabayo schreef:SavannahNx schreef:Als je vader bijvoorbeeld Duits is, komt er dan op het paspoort van het kind bij nationaliteit Duitse te staan of gewoon Nederlandse? Of is dat alleen als je in Duitsland dan ook bent geboren?
Je nationaliteit is het land waarin je geboren bent
Al ben je 100% Nederlands en je word geboren in Turkije ben je een Turk. Voorbeeldje
Minoes schreef:_Mar3 schreef:Hormonen, welke deo je gebruikt?
Anti-perdisant werkt tegen het zweten, sinds ik dat gebruik heb ik er een stuk minder last van(ik zweette ook als ik het koud had). Anti-transparant deed mij zowaar nog meer zweten.
Welke anti perspirant gebruik jij?
Ik gebruik nu inderdaad anti transpirant maar hier zweet ik gelijk doorheen..
Emma, welke variant van odorex gebruik jij?
PanamaD schreef:bruintje123 schreef:Mijn ervaring,
ja er kan dettol in.
werkt het? nee. Was het maar zo simpel
Helpt niet? Dit hele recept niet? Dan ga ik t niet maken.
Wel een recept wat werkt?
PanamaD schreef:Laten rollen is ook tijdelijk gezien ze snel droogd en zand er zo vanaf valt.
Dazenspray uit de winkel heeft hier bewezen dat het niet werkt vandaar mijn 'zelfprobeersel'
Dankje van de tip van de dettol. Dan spuit ik het niet vaak op der rug / boven billen.
Kabayo schreef:SavannahNx schreef:Als je vader bijvoorbeeld Duits is, komt er dan op het paspoort van het kind bij nationaliteit Duitse te staan of gewoon Nederlandse? Of is dat alleen als je in Duitsland dan ook bent geboren?
Je nationaliteit is het land waarin je geboren bent
Al ben je 100% Nederlands en je word geboren in Turkije ben je een Turk. Voorbeeldje
SavannahNx schreef:Als je vader bijvoorbeeld Duits is, komt er dan op het paspoort van het kind bij nationaliteit Duitse te staan of gewoon Nederlandse? Of is dat alleen als je in Duitsland dan ook bent geboren?
Past_Simple schreef:SavannahNx schreef:Als je vader bijvoorbeeld Duits is, komt er dan op het paspoort van het kind bij nationaliteit Duitse te staan of gewoon Nederlandse? Of is dat alleen als je in Duitsland dan ook bent geboren?
Er zijn 2 stelsels (uit mijn hoofd dus correct me if i'm wrong). Het nationaliteitsbeginsel en het territorialiteitsbeginsel. Het nationaliteitsbeginsel (dit heeft Nederland!) houdt in dat als je Nederlandse ouders hebt, dan krijgen de kinderen automatisch ook de Nederlandse nationaliteit, ongeacht waar je geboren wordt. Als een land het territorialiteitsbeginsel aanhangt, dan verkrijgt diegene de nationaliteit van het land waar diegene wordt geboren.
Duitsland heeft ook het nationaliteitsbeginsel. Als je Nederlandse ouders hebt en geboren wordt in Duitsland, dan heb je dus de Nederlandse nationaliteit.
Hoe het echter zit met Duitse vader/Nederlandse moeder dat zou ik voor je kunnen nazoeken.
NinaCharlie schreef:Zag hier iets voorbij komen dat je de nationaliteit aanneemt van het land waar je geboren bent, dat is in elk geval onwaar,