Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-17 17:34

Hahahaha lieveli _O- your're hysterical :')

@yvankaxx WHUUUUTTT!!!! doe ff normaal! dat meen je niet! ben je lekker mee :=....

Ik zou trouwens dat trouwgrapje wel kunnen waarderen, maar denk ook wel dat het sterk van je date afhangt, als je vooraf al dat soort onderbroekenlol hebt gehad dan past het prima in de lijn zeg maar :j.

@emma, HOE flirt jij??? Ik ben heel benieuwd :j.

Ik mag mijn flirtkwaliteiten vanavond weer in de praktijk brengen :):), ging vorige week errug smooooth, was echt een eitje :')

xTiffani

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:37

Haha ik ben ook wel benieuwd naar je flirttechnieken nu <<)

Haha lieveli _O-

Hyppolyte: veel plezier met flirten ~~}>

Momenteel even een haat relatie met tinder, ik heb eerst een date volgende week woensdag. Ben benieuwd :):)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:38

Ik kan niet flirten :+

Ik ben er ook niet echt blij mee.. Nou geloof ik nu iemand op zijn blauwe ogen, maar iemand stuurt me niet zomaar zo'n bericht als t niet waar zou zijn.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-17 17:39

Hahaha, ja dat hoort erbij met tinder, ik heb ook nog nooit zo'n heftige knipperlichtrelatie gehad al met tinder :') :=.

Het is ook best een lekkertje, geen hele knappe gozer, maar hij heeft wat weg van Jax van Sons, mjammiieee :)). Ook zo'n ondeugende bek heeft ie, heerlijk ~~}>

Je hebt hem nog steeds op de app? misschien kan hij haar matchen nog ofzo? wat info achterhalen?
Enneh, tuurlijk kun je flirten, dat valt gewoon aan te leren, hoe goed je erin wordt is een tweede :')

Ik ben zo'n trut die veel teveel alert is op allerlei non verbale signalen etc. ik kan je vertellen, het is heeeeeeeel vervelend als je bij een date doorhebt dat hij je aan het spiegelen is en kunt inschatten wat hij gaat doen :') dat haalt heel snel de romantiek eruit. Maar aan de andere kant, als je wel een klik hebt is het wel weer erg handig :j

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:49

Heb gezegd dat als ie haar weer tegenkwam huj screenshots moest maken en rapporteren, maar aan zijn reactie te lezen heeft ie niet geliked, omdat wij al een match waren.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:50

Haha emma ik ben ook benieuwd naar je flirtskills!
Ik weet niet of ik dat grapje zou kunnen waarderen, hangt een beetje van de sfeer en de persoon af haha!

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:51

Jaa pff tinder, soms weet ik echt niet wat ik ermee moet :=

Hoe flirt jij dan? <<)

Ik heb nog nooit echt een date gehad waar ik subtiel moest flirten, 2 keer een date gehad maar was in beiden niet echt geïnteresseerd als relatiemateriaal.

En verder vind ik vaak mannen als ik gedronken heb in de club en dan is het nooit echt subtiel :') of ze komen naar mij, kan ook.

Verder zou ik dat trouwgrapje wel kunnen waarderen als het contact eerder al zo lollig was, als het altijd maar serieus is geweest was het toch anders.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:52

Yvankaxx schreef:
Ik kan niet flirten :+

Ik ben er ook niet echt blij mee.. Nou geloof ik nu iemand op zijn blauwe ogen, maar iemand stuurt me niet zomaar zo'n bericht als t niet waar zou zijn.

Ik kan het al helemaal niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:55

Laten we het erop houden dat ik aardig direct ben en dat hij wist wat mijn intenties voor de avond waren :+ Verder geen probleem hoor, moet hij vooral lekker zelf weten. Baalde er na een paar wijntjes alleen een beetje van :')

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:29

Jeetje wat een verhalen allemaal :+ ! Jammer dat hij niet op je geflirt is ingegaan Emma, maarja dat is zijn verlies haha.

Ik heb een super leuke tindermatch. We zijn al een paar dagen aan het appen en klikt via de app in iedergeval goed. Nu mijn (spreekwoordelijke) ballen weer even vinden om in te gaan op zijn dateverzoek.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:54

Gewoon gaan!! Hop hop!

Leuk weer allemaal dates! Benieuwd naar de verhalen.

Zag nog een eik*l voorbij komen die dacht een tweede keuze te hanteren. Ff serieus heeft ie al aan zn voorhoofd gevoeld? Mafkees...

Dat trouwen grapje zou ik waarderen als de sfeer op app ook al zo los was. Of als het op de juiste manier gezegd wordt. Maar soms komen mensen wel te serieus over en dan is her gewoon heel awkward...

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:05

Hier ook de mist in gegaan met een jongen vorige week, hij had de volgende dag gewoon een ander.. en daarbij zei hij nog toen ik hem zag: hey hoe gaat het(nadat hij me eerst niet zag staan...) en draaide zich gelijk om om met een ander te praten.

Tsja die ben je liever kwijt. Al deed het wel pijn -O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:15

Ik flirt vooral fantastisch als ik wijn op heb. Vind ik zelf :') :')

Winged, wat een enorme lül zeg :oo Afkappen en weg ermee. Ik vind dat zo ontzettend smerig. Iemand als optie houden.. :n :n

Patat&Theater klinkt als best een toffe combinatie! :D

Ik word hélemaal gek van een match. Hebben elkaar één keer gezien, en hij claimt en pusht zo ontzettend. Dat heb ik ook al meerdere keren gezegd, maar hij blijft maar door gaan. Dude. Knap daar echt enorm op af.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:20

Aah dat is ook echt heel vervelend Berdien, ik zou het gelijk afkappen dan.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:23

Ik kan niet flirten en merk het ook nooit als iemand probeert te flirten

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:35

Haha ik heb het wel eens andersom gehad! Dat ik echt dacht dat iemand met me aan het flirten was maar dat helemaal niet zo was _O-

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:38

BarryPlopper schreef:

Dit.

Je kan wel aan mij zien of ik lichte interesse heb al. Word dan namelijk vuurrood. Nouja.. sowieso als ik mensen ontmoet eigenlijk. can't control it :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:44

Ik heb altijd met verkeerde kerels een match haha :n

En flirten kan ik ook niet.. tenzij paar drankjes op heb *D

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:45

mirthheee schreef:
BarryPlopper schreef:

Dit.

Je kan wel aan mij zien of ik lichte interesse heb al. Word dan namelijk vuurrood. Nouja.. sowieso als ik mensen ontmoet eigenlijk. can't control it :')

Ik heb precies hetzelfde _O- als onbekende mensen tegen mij gaan praten word ik hartstikke rood. Ben dan ook best een verlegen persoon

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:45

Britt_Sisi schreef:
Haha ik heb het wel eens andersom gehad! Dat ik echt dacht dat iemand met me aan het flirten was maar dat helemaal niet zo was _O-

Ik heb een goede vriendin die niets met me wil (geeft niet) maar wel met me meekijkt naar eventuele vrouwen voor mij. Die beweerde dat een bepaald meisje, een gruwelijk mooi meisje zelfs, met mij stond te flirten. Ik had haar complimentjes en lachjes niet serieus genomen, maar als het waar was: wow!

Bleek dus later dat ze gewoon een vaste vriend had (en niet op zoek naar een affaire, voor de goede orde). Iemand was te optimistisch geweest over mijn kansen. Heb ik erg vaak van meisjes en vrouwen gehoord: "ik kan me best voorstellen dat iemand anders je leuk vindt." :(

(Overigens: als ik over "meisjes" praat kunnen die best rond de dertig zijn. Ik kan er zelf ook nog niet aan wennen dat ik eigenlijk geen "jongen" meer ben...)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:03

BarryPlopper schreef:
mirthheee schreef:
Dit.

Ik heb precies hetzelfde _O- als onbekende mensen tegen mij gaan praten word ik hartstikke rood. Ben dan ook best een verlegen persoon

Nouja, ik ben dus niet eens zo heel verlegen :') Alleen een beetje awkward omdat ik slecht hoor :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:20

Oeps.... Paar slechte piepmannen komen hier voorbij...

Ik nu aan het plannen wanneer date en ik elkaar weer zien. Kijken of het weer een nachtje blijven slapen wordt

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:26

Haha wauw ik zou dat echt niet kunnen gelijk al slapen met die gene die je net kent.

Maar goed ik ben erg preuts.. iets te helaas.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:31

Janinevv schreef:
Haha wauw ik zou dat echt niet kunnen gelijk al slapen met die gene die je net kent.

Maar goed ik ben erg preuts.. iets te helaas.

Toch niet omdat je niet wilt slapen met iemand die je net kent? Dat lijkt me heel normaal. Niet dat het abnormaal is om dat wel te doen, jij zit gewoon anders in elkaar. De een wil uitsluitend een vaste relatie, de ander houdt het bij wisselende contacten en weer een ander doet aan vlugge contacten en ziet wel of er iets uitkomt. Toch?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:35

Oh jongens, ik vond seks met vreemden zo leuk! Dan was ik niet onzeker over eventuele putjes in m'n billen of haren op m'n benen. Boeiend, ik zag zo'n man toch nooit meer. :=