Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 20:10

:')

Heb gister 2 pikeur rijbroeken erop gezet! Ben benieuwd.

En het hekwerk wat we een tijd terug gekocht hebben ook erop gezet! Staat al op gereserveerd! Hij wil het dinsdag ophalen. Ben benieuwd!

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 19:32

Hebben jullie ook wel eens mensen die geen geld bieden maar iets te ruil aanbieden? Ik heb een boek te koop en iemand biedt een shirt als ruil aan.... Ik heb geen interesse in een shirt, ik wil gewoon van mijn boek af. Maar vroeg me af hoe iemand dat ruilen dan voor zich ziet, allebei tegelijk opsturen ofzo? Beetje vreemd.....

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 20:53

petra8 schreef:
Hebben jullie ook wel eens mensen die geen geld bieden maar iets te ruil aanbieden? Ik heb een boek te koop en iemand biedt een shirt als ruil aan.... Ik heb geen interesse in een shirt, ik wil gewoon van mijn boek af. Maar vroeg me af hoe iemand dat ruilen dan voor zich ziet, allebei tegelijk opsturen ofzo? Beetje vreemd.....

Ik heb laatst een halster voor een leadrope geruild, zij heeft het gisteren opgestuurd en ik vandaag. Ik probeer vaker te ruilen, mits dat uitkomt. Vraag eerst wel altijd of iemand daar wel interesse in heeft ;)

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 21:51

Dus het gebeurt wel. Maar dan moet je wel goed van vertrouwen zijn. Wacht je dan eerst tot je zelf iets hebt binnengekregen voor je jouw aandeel opstuurt?

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 22:02

petra8 schreef:
Dus het gebeurt wel. Maar dan moet je wel goed van vertrouwen zijn. Wacht je dan eerst tot je zelf iets hebt binnengekregen voor je jouw aandeel opstuurt?

Ik heb goed vertrouwen :) En vraag om track en trace

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 22:26

Zo scooter vandaag verkocht!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 22:30

Ik had 15 zakken siersplit te vergeven (een soort scherp grind voor in de tuin). Loodzwaar en in mijn ogen ook spuuglelijk. Daarnaast loop ik altijd op blote voeten, dus dit soort scherpe dingen werken niet voor mij. Enfin: ik kreeg een mailtje van Francois. Hij wilde het wel hebben en zou het met een maatje op komen halen. Prima.

Op de afgesproken avond komt Francois met zijn maatje, en zij willen het split achter in hun auto's laden. Na 2x 2 tassen komen ze erachter dat het toch wel heel erg zwaar is, en dat het niet zo goed is voor de auto's (joh). Dus nu heb ik al een week lang om de andere avond Francois die langskomt, zand uit het split staat te zeven en dan vrolijk weggaat met 2 zakken split en een "tot morgen hé!".

Ik vind het echt hilarisch. Hij is ongelofelijk blij dat hij het hebben mag en dat ik het niet erg vind als hij niets van zich laat horen op sommige avonden. En ik ben al lang blij dat iemand het hebben wil...

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 23:26

Werelds :')
Hoe lang heeft hij nog werk?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 23:27

:)) Hahaha leuk toch :') Heerlijk zulke figuren

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 00:21

te grappig :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 09:22

Ik denk dat hij nog wel een dag of 3 bezig gaat zijn. Ondertussen krijg ik hele verhalen over zijn vrouw, over zijn vijver (hij heeft toevallig dezelfde vijver als ik), over zijn vissen, over zijn tuin, over zijn keuken-met-kapot-inbouw-gasfornuis... Het is echt een beetje een karikatuur van een persoon en ik vind hem zo grappig :D

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 09:52

Vjestagirl schreef:
Ik denk dat hij nog wel een dag of 3 bezig gaat zijn. Ondertussen krijg ik hele verhalen over zijn vrouw, over zijn vijver (hij heeft toevallig dezelfde vijver als ik), over zijn vissen, over zijn tuin, over zijn keuken-met-kapot-inbouw-gasfornuis... Het is echt een beetje een karikatuur van een persoon en ik vind hem zo grappig :D

Jammer, dat hij het dan over zijn vrouw heeft....(bezet is) :P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 17:20

Oh nee, hij is hilarisch, absoluut niet leuk

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 17:32

Ik vind dat wel humor! Zeker omdat hij er ook echt veel moeite voor doet!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:00

Hahaha vjesta :')

Nou, zaterdag hekwerk erop gezet... Mijn vriend lachtte mij nog uit want hij zei dat ik het nooit verkocht ging krijgen.... Zondag gebeld geworden, prijs overeen gekomen, zojuist zonder gedoe opgehaald! :D nu mag ik vriendlief weer uitlachen hahahah

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:01

F_inley schreef:
Ik vind dat wel humor! Zeker omdat hij er ook echt veel moeite voor doet!

Ik dus ook :D. En hij is super vriendelijk, dus ach. T duurt alleen eeuwen :-p

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:17

Iemand had een bod op mijn auto gedaan was maandag wezen kijken(gisteren) en nu krijgt hij de financiering ineens niet rond... Pfff trek je voor zo'n l*l je tijd uit en zet je auto ergens neer zodat hij er goed naar kan kijken en dan krijg je dit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:59

iPad op een facebookgroep. Eerst een bod van 50. Geaccepteerd. Mevrouw zat in de bijstand, moest nog even overleggen, liet vervolgens niks meer horen.
Bod van 60 eroverheen. Gecheckt met mevrouw 50, die zag er vanaf. Prima, bod van 60 geaccepteerd. Die zou om 20.00u komen...
Inmiddels kwam er een bod van 70.
Om 20.30u meneer 60 weer een bericht gestuurd. Hoe laat die er zou zijn... Geen reactie.
Bod van 70 geaccepteerd. Mevrouw gaf aan dat ze hem da wel voor 50 wilde komen halen want dat zei bod 1 ook >;)
Nou weet je. Kom maar halen dan voor 50 maar wel binnen een uur.
Meneer 60 dus bericht gestuurd dat hij niet meer hoeft te komen en nu aan het wachten op mevrouw 70=50 :\

Edit: stond er ineens een man voor de deur. We dachten dat het meneer 60 was maar het was de man van mevrouw 70=50. Pfieuwww! We zijn er mooi vanaf! :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 21:08

Lienek schreef:
Iemand had een bod op mijn auto gedaan was maandag wezen kijken(gisteren) en nu krijgt hij de financiering ineens niet rond... Pfff trek je voor zo'n l*l je tijd uit en zet je auto ergens neer zodat hij er goed naar kan kijken en dan krijg je dit..

Ah maar hij komt tenminste nog opdraven :D

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 21:18

Sammie schreef:
Lienek schreef:

Ah maar hij komt tenminste nog opdraven :D

Ja maar dat is juist zo frustrerend, je besteed tijd er aan laat hem in je auto rijden....

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:14

Snap je wel hoor lienek! Zorg in elk geval dat je financiering van te voren in orde is hehe.

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 23:16

Ik heb na lang wikken en wegen toch mijn autootje te koop gezet. Hyundai i10, ideaal boodschappenwagentje of voor de leerling-chauffeur, 51.000km, benzine, 5 jaar oud... Loopt als een zonnetje.
Enige probleem blijkt nu dat hij in een hagelbui heeft gestaan. Ik heb alles netjes op foto gezet, om verrassingen bij kopers te vermijden. Nergens is de lak beschadigd of is er roest.
Had ik vandaag toch iemand die vond dat de auto te veel kilometers had en hagelschade die te duur zou zijn om te herstellen. Want een auto met blutsen rijdt niet meer zonder herstelling? :o?

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 23:23

Oryani schreef:
Ik heb na lang wikken en wegen toch mijn autootje te koop gezet. Hyundai i10, ideaal boodschappenwagentje of voor de leerling-chauffeur, 51.000km, benzine, 5 jaar oud... Loopt als een zonnetje.
Enige probleem blijkt nu dat hij in een hagelbui heeft gestaan. Ik heb alles netjes op foto gezet, om verrassingen bij kopers te vermijden. Nergens is de lak beschadigd of is er roest.
Had ik vandaag toch iemand die vond dat de auto te veel kilometers had en hagelschade die te duur zou zijn om te herstellen. Want een auto met blutsen rijdt niet meer zonder herstelling? :o?

Tjaa uiterlijk wil ook wat he! En mensen knappen snel af op een lelijk exterieur zoals krasjes butsjes ed... :( en herstellen van veel butsjes kost ook nog echt wat helaas !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 00:09

Wij zijn opgelicht met ons eerste autotje, ook via marktplaats gekocht.. baal echt heel erg want al ons spaargelf zat erin en we mogen blij zijn als we er nu nog 1/3 vd prijs voor terugkrijgen..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 00:56

Hagelschade is ook duur om te herstellen, maar hoe erg is het dan? Zit heel de auto onder de kleine deukjes?

Tweedehands Hyundai verkocht trouwens sowieso slecht.