Heb gister 2 pikeur rijbroeken erop gezet! Ben benieuwd.
En het hekwerk wat we een tijd terug gekocht hebben ook erop gezet! Staat al op gereserveerd! Hij wil het dinsdag ophalen. Ben benieuwd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petra8 schreef:Hebben jullie ook wel eens mensen die geen geld bieden maar iets te ruil aanbieden? Ik heb een boek te koop en iemand biedt een shirt als ruil aan.... Ik heb geen interesse in een shirt, ik wil gewoon van mijn boek af. Maar vroeg me af hoe iemand dat ruilen dan voor zich ziet, allebei tegelijk opsturen ofzo? Beetje vreemd.....
Vjestagirl schreef:Ik denk dat hij nog wel een dag of 3 bezig gaat zijn. Ondertussen krijg ik hele verhalen over zijn vrouw, over zijn vijver (hij heeft toevallig dezelfde vijver als ik), over zijn vissen, over zijn tuin, over zijn keuken-met-kapot-inbouw-gasfornuis... Het is echt een beetje een karikatuur van een persoon en ik vind hem zo grappig
Lienek schreef:Iemand had een bod op mijn auto gedaan was maandag wezen kijken(gisteren) en nu krijgt hij de financiering ineens niet rond... Pfff trek je voor zo'n l*l je tijd uit en zet je auto ergens neer zodat hij er goed naar kan kijken en dan krijg je dit..
Sammie schreef:Lienek schreef:Iemand had een bod op mijn auto gedaan was maandag wezen kijken(gisteren) en nu krijgt hij de financiering ineens niet rond... Pfff trek je voor zo'n l*l je tijd uit en zet je auto ergens neer zodat hij er goed naar kan kijken en dan krijg je dit..
Ah maar hij komt tenminste nog opdraven
Oryani schreef:Ik heb na lang wikken en wegen toch mijn autootje te koop gezet. Hyundai i10, ideaal boodschappenwagentje of voor de leerling-chauffeur, 51.000km, benzine, 5 jaar oud... Loopt als een zonnetje.
Enige probleem blijkt nu dat hij in een hagelbui heeft gestaan. Ik heb alles netjes op foto gezet, om verrassingen bij kopers te vermijden. Nergens is de lak beschadigd of is er roest.
Had ik vandaag toch iemand die vond dat de auto te veel kilometers had en hagelschade die te duur zou zijn om te herstellen. Want een auto met blutsen rijdt niet meer zonder herstelling?